-Volgens mij is wraak in de mafiawereld heel belangrijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem best tegenvallen.
Enkele punten:
- Pff, Fibonacci willen pakken terwijl hij z'n vrijheid tegemoet kan? Ik weet dat Abruzzi graag wraak wilde, maar dat hij nou zoiets stoms doet
?
- Dat gedoe met T-Bag, sinds wanneer staan er meteen 5 politieagenten als er ff een auto zonder bestuurder staat?
Lincoln z'n rol mag sowieso wel wat groter. Het enige wat zijn rol tot dusver is geweest is slachtoffertje spelen en naar Michael te luisteren. T-Bag en Sucre hebben zowat nog een grotere rolquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vond hm slechter dan de vorige twee, en Nikka speelde slecht. Link the Sink was vandaag slim bezig met dat pistol
Ja, waar blijft die Haywire nouquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Preview van de volgende ep. met Haywire![]()
ownee, toch niet![]()
Echt he, heerlijk. Telkens weer die retespannende dingen van hoe komen ze hier nou weer uit en dan krijg je iets zoals dat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef dabadbass het volgende:
Ik zat bijna te juichen toen Lincoln toch nog dat magazijn uit zn broekzak haalde, heerlijk gewoon.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Noisemaker het volgende:
Dit was echt de 1e spannende aflevering van PB, geweldig gewoon![]()
Psycho-fedquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef Pek het volgende:
Dat Mahone op het eind zat te fapfappen op die foto van Scofield vond ik best vaag![]()
Ik vermoedt dat dat een misdadiger is die Mahone nog steeds niet heeft kunnen pakken, en ook een "doodgaan" truc heeft gebruikt, vandaar dat Mahone ook zo fel is dat Scofield vooral niet dood is. EN hij neemt die pillen tegen angstaanvallen of stress ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het ook wel een goede aflevering. Jammer van Abruzzi...
En wie is die kale man in dat FBI dossier, die je op het einde weer steeds zag.
Dat hebben ze ook gezegd ja, na dat 'ongeluk' met die auto. Maar ze laten die foto's steeds zo snel na elkaar zien enz... Misschien hebben ze verder nog wel iets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vermoedt dat dat een misdadiger is die Mahone nog steeds niet heeft kunnen pakken, en ook een "doodgaan" truc heeft gebruikt, vandaar dat Mahone ook zo fel is dat Scofield vooral niet dood is. EN hij neemt die pillen tegen angstaanvallen of stress ofzo
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef kaos- het volgende:
op een een of andere manier lijken ze ook nog es op elkaar.
laat mij nou in mn waanquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
yeah right..als 2 druppels water...
![]()
Beter dan ep 4 van Desperate Housewife'squote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef Even het volgende:
Ik dacht net Aah lekker PB kijken had ik ep 02 ipv 04 gedownload
Dat zou mij niet erg onlogisch lijken, nee. Helemaal omdat ze inmiddels aan de tequila zit, die ze natuurlijk koopt om tegenover Tweener zo onopvallend mogelijk te lijken..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat zij met Tweener zou gaan zoenen als ze echt zou weten dat hij een ontsnapte gevangene was en als ze de politie daarvoor had gebeld.
Inderdaad jammer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mooie aflevering weer, jammer dat John Abruzzi, vond hem toch ook wel 1 van de besten.
En ook is een keer een mooie actie van Linc
Eens, maar ik heb me desondanks wel vermaakt. Wel toevallig dat 3 lui precies op hetzelfde moment in een motel zitten maarja dat voegte wel wat spanning toe. Was wel flink aan te voelen dat Abruzzi in een val zou lopen. Hopelijk trekken ze de lijn zo door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Enkele punten:
- Pff, Fibonacci willen pakken terwijl hij z'n vrijheid tegemoet kan? Ik weet dat Abruzzi graag wraak wilde, maar dat hij nou zoiets stoms doet
?
- Dat gedoe met T-Bag, sinds wanneer staan er meteen 5 politieagenten als er ff een auto zonder bestuurder staat?
- Tweener die zich overdreven verdacht gedraagt. Erger me kapot aan hem sowieso.
- Michael die het tel. nr van Sarah weet. Ze hebben geen tel. nr's uitgewisseld naar mijn weten.
Gelukkig is Mahone er nog. En Michael deelde een skup uit. [afbeelding]
Dat vond ik ook kut ja. Die tags zijn er niet voor nietsquote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Un4 het volgende:
Btw die foto's uit episode 5 mogen dus gewoon wel in spoilertags hoor.. Leer het nou eens.![]()
Die was echt té erg iddquote:
Daar wordt hij zeker weten een soepele baas van, en hij zit ook al een tijdje op droog zaad, dus hij zal z'n lat ondertussen al wel verlaagd hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:19 schreef Pantheon het volgende:
Dat zou mij niet erg onlogisch lijken, nee. Helemaal omdat ze inmiddels aan de tequila zit, die ze natuurlijk koopt om tegenover Tweener zo onopvallend mogelijk te lijken..
Het was natuurlijk tijdens seizoen een al bekend dat Peter Stormare uit de serie wilde stappen, maar dat liet de andere contractpartij niet toe en dus mogen we blij zijn dat hij het nog zo lang heeft volgehouden.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat het Abruzzi was, hij is toch idd wel een professionele player en aan hem kan je nog een verhaal knopen.
Alleen al dat hele foute roze pakje van d'rquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
En Holly Valance heeft een lekker lichaam javooral dr benen/kont stonden er mooi bij toen de auto van dr wegreed.
1. Betreffende episode uitgezonden in Noord-Amerika: buiten spoilertags.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Un4 het volgende:
Btw die foto's uit episode 5 mogen dus gewoon wel in spoilertags hoor.. Leer het nou eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |