Misschien zelfs door z'n vrouw, die aardig woest keek toen hij 'm gepeerd was...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Is john nu genaaid door die kerel die hem hij heeft genaaid in seizoen 1?
Denk je nou echt dat zij met Tweener zou gaan zoenen als ze echt zou weten dat hij een ontsnapte gevangene was en als ze de politie daarvoor had gebeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:17 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Misschien zelfs door z'n vrouw, die aardig woest keek toen hij 'm gepeerd was...
De reisgenote van Tweener; zou die nou echt haar vader hebben gebeld? Of de politie? Omdat ze nadrukkelijk zei in wélk motel ze zaten en als je vader zo'n burgerlijk mannetje is, zou je zoiets helemaal niet doen..
I kneel only to God.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef droks het volgende:
Wat zegt Abrucci net voordat ie wordt neergeschoten? "Nilo de chuka.. Dont see him here"?![]()
-Volgens mij is wraak in de mafiawereld heel belangrijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem best tegenvallen.
Enkele punten:
- Pff, Fibonacci willen pakken terwijl hij z'n vrijheid tegemoet kan? Ik weet dat Abruzzi graag wraak wilde, maar dat hij nou zoiets stoms doet
?
- Dat gedoe met T-Bag, sinds wanneer staan er meteen 5 politieagenten als er ff een auto zonder bestuurder staat?
Lincoln z'n rol mag sowieso wel wat groter. Het enige wat zijn rol tot dusver is geweest is slachtoffertje spelen en naar Michael te luisteren. T-Bag en Sucre hebben zowat nog een grotere rolquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vond hm slechter dan de vorige twee, en Nikka speelde slecht. Link the Sink was vandaag slim bezig met dat pistol
Ja, waar blijft die Haywire nouquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Preview van de volgende ep. met Haywire![]()
ownee, toch niet![]()
Echt he, heerlijk. Telkens weer die retespannende dingen van hoe komen ze hier nou weer uit en dan krijg je iets zoals dat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef dabadbass het volgende:
Ik zat bijna te juichen toen Lincoln toch nog dat magazijn uit zn broekzak haalde, heerlijk gewoon.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Noisemaker het volgende:
Dit was echt de 1e spannende aflevering van PB, geweldig gewoon![]()
Psycho-fedquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef Pek het volgende:
Dat Mahone op het eind zat te fapfappen op die foto van Scofield vond ik best vaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |