Aanneembaar inderdaad.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is niet explicitiet in beeld gebracht, maar ligt meer dan voor de hand
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Je weet hoe de makers van TV-series zijn. Scherp weer Link_the_Sink
Ahquote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef Lief-visje het volgende:
We moeten gewoon afwachten...
idd je zou haast een tering hekel krijgen aan mensen met dat accentquote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef Zeurberus het volgende:
Het is wel zo dat ze alle 3 t-bag hebben gezien en film/serie feit nummer 1 blijft niemand is dood totdat je het lijk ziet.
Wat is de rol van T-bag toch heerlijk smerig gespeeld, bij mij liepen de rillingen over de rug toen hij 'hi, yourself' zei. PrachtigDe smerigheid druipt er vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door s0k op 14-09-2006 12:45:58 ]..................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:Ja, daar kwam je mooi bedrogen uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, daar kwam je mooi bedrogen uit he
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:40 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:Spoiler over HaywireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Linc_The_Sink op 14-09-2006 17:39:01 ]hi
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Spoiler over HaywireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Dat weet je niet, ze kan alsnog de politie gebeld hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:57 schreef Gelderland het volgende:
die dame die had dus de politie helemaal niet gebeld.... was dus écht d'r vader o.i.d![]()
Neej, kijk maar naar de promo foto's van ep 5quote:Op donderdag 14 september 2006 18:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat weet je niet, ze kan alsnog de politie gebeld hebben.
En die vind ik waar?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, kijk maar naar de promo foto's van ep 5![]()
merciquote:
Die is koning, ik weet het.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
No problem.
die usericon van je![]()
![]()
Hij had toch zo'n stuk gevouwen papier aan haar gegeven? Daar bleek, in een van de voorgaande afleveringen, een code op te staan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef kalinho het volgende:
toen die andere cop een nieuwe band moest gaan halen, moest ik toch ff terugdenken aan een scéne van Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen
B100 die 10 km moet lopen om benzine te halen![]()
En verder, hoe die aan het nummer gekomen kan zijn:
-Er is best een kans dat Bellick haar nummer had en dattie dat ff overgenomen had
En dat already in poseisson: misschien hebben ze liggen krikken?
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
En zou hij met "It's already in your posesion" verwijzen naar dat zwaantje met die puntjes/code erop? Heeft iemand die al gekraakt?
SPOILER: Spoiler over het briefje met de puntjes dat michael aan sarah gegeven heeft destijdsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]Hoezo een link in een spoiler?SPOILER: Spoiler over het briefje met de puntjes dat michael aan sarah gegeven heeft destijdsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit was volgens mij al besproken hier, maar maakt niet uit![]()
Ow joh, weet ik dat... Voor mij was het nieuw en aangezien er in de afgelopen uitzending (naar alle waarschijnlijkheid) weer naar verwezen is dacht ik "ik plaats het even in een spoilertje" liever een spoiler teveel als eentje te weinig toch?! Krijg je weer van die zeikerds die gaan blaten dat het tussen spoilertags moest.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo een link in een spoiler?
dit was volgens mij al besproken hier, maar maakt niet uit
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:02 schreef s0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Juuuistem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ow joh, weet ik dat... Voor mij was het nieuw en aangezien er in de afgelopen uitzending (naar alle waarschijnlijkheid) weer naar verwezen is dacht ik "ik plaats het even in een spoilertje" liever een spoiler teveel als eentje te weinig toch?! Krijg je weer van die zeikerds die gaan blaten dat het tussen spoilertags moest.
Verkeerde topic zit je denk ik, wij hebben de nieuwste aflevering allemaal al gedownloadquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef sjerren het volgende:
Heb tot aflevering 22 gezien en tis mega spannend, en op inet heb ik ook al een heel eind vooruit gelezen .. Ik zal blij zijn als we in ned. zo ver zijn !!
Ja.. maar is het nog wel jammer! Vond hem erg leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat had je toch wel al zien aankomen
Hij was al sinds seizoen 2 guest starring.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:26 schreef planethugo het volgende:
zag het al aankomen tijdens het intro liedje: guest starring: peter stormare
prison break is voor mij trouwens maar een makkelijk wekelijks tussendoortje met series en films, echt geen top kwaliteit, snap die hele hype met zoveel topics dan ook nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue Me
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef Staaf het volgende:
Welke aflevering was dat dan met die code op die papieren Kraanvogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Stond-ie zelfs in seizoen 1 niet altijd als 'guest starring'?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hij was al sinds seizoen 2 guest starring.
Kan ook best, maar het was niets nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Stond-ie zelfs in seizoen 1 niet altijd als 'guest starring'?
Vraag ik me af, sta nooit raar te kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:58 schreef __Saviour__ het volgende:
t-bag zal ook wel gepakt worden of sneuvelen. want de serie zullen ze wel een happy end willen geven
Een oude convict die hem (ook) ontglipt is. Óf hij is er zo door geintrigeerd omdat hij bang is dat de geschiedenis zich herhaalt óf Scofield heeft zijn ontsnapping op hem geinspireerd. Het lijkt me dat die pilletjes dus ook iets met die vent te maken hebben (anti-depressiva ofzo?)quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie is die kerel op die foto waar Mahone steeds naar kijkt?
anti-depressiva slik je niet zo 'spontaan', zoals na die ontplofte auto.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een oude convict die hem (ook) ontglipt is. Óf hij is er zo door geintrigeerd omdat hij bang is dat de geschiedenis zich herhaalt óf Scofield heeft zijn ontsnapping op hem geinspireerd. Het lijkt me dat die pilletjes dus ook iets met die vent te maken hebben (anti-depressiva ofzo?)
wat savoiur poste dus...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Ace1 het volgende:
Kan me niks meer herinneren over de ziekte van Michael.. enlight me?
Ik hoop ook dat niet meer mensen dood gaan. Er zijn genoeg personages gestorven in de serie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik baal trouwens wel van de titel van de episode First down.
Ik wil namelijk helemaal niet dat C-note T-bag Sugre Tweener of hawfire de serie verlaten.
En aangezien de broers toch wel blijven leven.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat niet meer mensen dood gaan. Er zijn genoeg personages gestorven in de serie.
SPOILER: Dode personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk dat het inderdaad met dat zwaantje te maken heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat savoiur poste dus...
in de serie gaven ze een voorbeeld met een schermerlamp. normaal iemand ziet een lamp klaar. michael ziet dus de vorm, kleur enz enz enz. doordat hij alles zo ziet zou een normaal mens knetter worden...
mijn gok is dat mahone dit ook heeft maar het minder goed kan controleren en daardoor bepaalde drugs neemt ofzo. of het zijn normale medicijnen maar wil hij zijn "afwijking" verbergen voor de rest en dus stiekum de medicijnen nemen.
micheal zei in de 4e episode tegen sarah en ik quote: "There is a way i can protect you. It is allready in your possesion" bedoelen ze daar die zwaan met de puntjes mee ? of misschien iets anders![]()
dat weet ik ook niet, misschien is het iets anders wat ze in dr bezit heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zou dat haar beschermen?
misschien is ze zwanger van scofield en kan haar kindje haar beschermen (als het net zo'n stoere gast wordt als z'n pa)quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, misschien is het iets anders wat ze in dr bezit heeft.![]()
of ze hebben het niet laten zien net zoiets als dat ze een stukje tussen einde season 1 en begin season 2 hebben weggelatenquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hadden toch alleen gezoend, of ben ik nou de interessante scènes vergeten?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
of ze hebben het niet laten zien net zoiets als dat ze een stukje tussen einde season 1 en begin season 2 hebben weggelaten![]()
Zij mag niet tegen hem getuigen dan ofzo toch? weet niet hoe dat haar beschermt maar okeequote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zou dat haar beschermen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]Jups ... onverwachts ... maar idd waarSPOILER: Dode personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
Wie is dat dan?quote:Op maandag 18 september 2006 09:00 schreef sjerren het volgende:
[..]
Jups ... onverwachts ... maar idd waar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
hmmquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij loopt iedereen hier episodes voor op nederland
Smartass !quote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij loopt iedereen hier episodes voor op nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Ja, eergister alquote:Op maandag 18 september 2006 12:33 schreef Waltero het volgende:
voor de mensen die erop wachtte : de 1e dvd van seizoen 2 is er weer ( 4 afleveringen )
Desperate Housewives, maar dan WEL leukquote:Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef Molluck het volgende:
Is dat leuk eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik hoop dan dat na die personage niet meer personages sterven.SPOILER: Dode personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, Michael moet blijven leven en vanuit mexico The Company en daarmee de USA omver gooienquote:Op maandag 18 september 2006 20:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou het wel een mooi einde van seizoen 2 vinden als michael op het einde dood gaat en dat linc net over de grens weet te komen. Dan is michael zijn missie toch geslaagd maar is het geen zoetsappig einde
Maarja het is een typische amerikaanse serie dus dat zal wel weer niet, zeker niet als ze voor een derde seizoen hebben getekend.
Je zult wel moeten.quote:
Hebben ze al getekend dan?quote:Op maandag 18 september 2006 20:09 schreef Rossdale het volgende:
Maarja het is een typische amerikaanse serie dus dat zal wel weer niet, zeker niet als ze voor een derde seizoen hebben getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |