Vraag ik me af, sta nooit raar te kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:58 schreef __Saviour__ het volgende:
t-bag zal ook wel gepakt worden of sneuvelen. want de serie zullen ze wel een happy end willen geven
Een oude convict die hem (ook) ontglipt is. Óf hij is er zo door geintrigeerd omdat hij bang is dat de geschiedenis zich herhaalt óf Scofield heeft zijn ontsnapping op hem geinspireerd. Het lijkt me dat die pilletjes dus ook iets met die vent te maken hebben (anti-depressiva ofzo?)quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie is die kerel op die foto waar Mahone steeds naar kijkt?
anti-depressiva slik je niet zo 'spontaan', zoals na die ontplofte auto.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een oude convict die hem (ook) ontglipt is. Óf hij is er zo door geintrigeerd omdat hij bang is dat de geschiedenis zich herhaalt óf Scofield heeft zijn ontsnapping op hem geinspireerd. Het lijkt me dat die pilletjes dus ook iets met die vent te maken hebben (anti-depressiva ofzo?)
wat savoiur poste dus...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Ace1 het volgende:
Kan me niks meer herinneren over de ziekte van Michael.. enlight me?
Ik hoop ook dat niet meer mensen dood gaan. Er zijn genoeg personages gestorven in de serie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik baal trouwens wel van de titel van de episode First down.
Ik wil namelijk helemaal niet dat C-note T-bag Sugre Tweener of hawfire de serie verlaten.
En aangezien de broers toch wel blijven leven.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat niet meer mensen dood gaan. Er zijn genoeg personages gestorven in de serie.
SPOILER: Dode personagesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik denk dat het inderdaad met dat zwaantje te maken heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat savoiur poste dus...
in de serie gaven ze een voorbeeld met een schermerlamp. normaal iemand ziet een lamp klaar. michael ziet dus de vorm, kleur enz enz enz. doordat hij alles zo ziet zou een normaal mens knetter worden...
mijn gok is dat mahone dit ook heeft maar het minder goed kan controleren en daardoor bepaalde drugs neemt ofzo. of het zijn normale medicijnen maar wil hij zijn "afwijking" verbergen voor de rest en dus stiekum de medicijnen nemen.
micheal zei in de 4e episode tegen sarah en ik quote: "There is a way i can protect you. It is allready in your possesion" bedoelen ze daar die zwaan met de puntjes mee ? of misschien iets anders![]()
dat weet ik ook niet, misschien is het iets anders wat ze in dr bezit heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zou dat haar beschermen?
misschien is ze zwanger van scofield en kan haar kindje haar beschermen (als het net zo'n stoere gast wordt als z'n pa)quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, misschien is het iets anders wat ze in dr bezit heeft.![]()
of ze hebben het niet laten zien net zoiets als dat ze een stukje tussen einde season 1 en begin season 2 hebben weggelatenquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze hadden toch alleen gezoend, of ben ik nou de interessante scènes vergeten?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
of ze hebben het niet laten zien net zoiets als dat ze een stukje tussen einde season 1 en begin season 2 hebben weggelaten![]()
Zij mag niet tegen hem getuigen dan ofzo toch? weet niet hoe dat haar beschermt maar okeequote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zou dat haar beschermen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |