Ja duh, ze hebben die mensen verwerkt tot worstjesquote:Op maandag 11 september 2006 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Geweldige docuAlleen, als de FBI Flight 11 en 93 hebben onderschept en de passagiers later hebben vermoord, waarom dan niet gewoon laten neerstorten?
Grotendeels, maar niet compleet.quote:Op maandag 11 september 2006 00:57 schreef Falco het volgende:
Whehe, ik heb zojuist echt mijn tijd verspild aan een compleet onlogische docu.
Je kan het een verschrikkelijk slechte documentaire vinden maar de boodschap lijkt me overduidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 00:57 schreef Falco het volgende:
Whehe, ik heb zojuist echt mijn tijd verspild aan een compleet onlogische docu.
En de zogenaamde raketwerpers onder de vliegtuigen zijn ook ineens weg. Kwam gewoon door de belichtingquote:Op maandag 11 september 2006 00:37 schreef Falco het volgende:
In de eerste verise van Loose Change is vlucht 93 uit de lucht geknald. Wtf
Zijn de lijken geborgen en geidentifceerd eigenlijk?quote:Op maandag 11 september 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja duh, ze hebben die mensen verwerkt tot worstjes
Ja dat amateuristische filmmakerij loontquote:Op maandag 11 september 2006 01:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je kan het een verschrikkelijk slechte documentaire vinden maar de boodschap lijkt me overduidelijk![]()
Die aflevering doet het nu niet ofzo? Ben wel benieuwd er naarquote:Op maandag 11 september 2006 01:05 schreef Setambre het volgende:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177
De desbetreffende aflevering van Zembla waar het een en ander wordt omgeschoffeld
Dan zul je zien dat zij ook niet alles kunnen weerleggen. Loose Change roept vragen op die niet of moeilijk te beantwoorden zijn. Dat er ook een hoop makkelijk te weerleggen zaken worden gepresenteerd doet daar niets aan af.quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef Falco het volgende:
Die aflevering doet het nu niet ofzo? Ben wel benieuwd er naar
Wie zijn we in dit geval?quote:Op maandag 11 september 2006 01:20 schreef NoSigar het volgende:
Op Zapruder (webstek der gelovigen, onderdeel van camping-site VK.) wordt de Zembla uitzending gevierd als een overwinning: Hoewel veel mensen nog steeds geloven dat WTC 1 en 2 zijn neergehaald en er geen boeing in het Pentagon vloog, zijn de stukjes over WTC7 en de putopties met gejuig binnegehaald-We hebben gelijk! Met alles! -ook al had die explosieven-expert het dan niet helemaal juist bij WTC 1 en 2.
Ja, ze lieten zien dat een vliegtuig oplost als t tegen een verstevigde muur opvliegt.quote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef PrinceSL het volgende:
Ik snap niet hoe het kan dat een boeing 757 met meer dan 800 km/h in een gevel vliegt, en er dan niets te zien is van een boeing crash. Is hier al een verklaring voor gekomen?
whoei, even opnieuw, oplost in wat? En verstevigde muur, in hoeverre is het Pentagon dan een verstevigde muur?quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze lieten zien dat een vliegtuig oplost als t tegen een verstevigde muur opvliegt.
Gebouw zeven is idd ook veel interessanter om vragen over te hebben, want ik zelf heb daar ook altijd wel mijn twijfels bij gehad. Verder blijf ik ook vragen houden in hoeverre de Amerikaanse overheid 9/11 'lieten gebeuren'. Op 2Vandaag zag ik een tijdje terug een best goede reportage over.quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Zembla had wel een mooi open einde. Niemand had een antwoord op waarom gebouw 7 is opgeblazen
Het was gemaakt om een vrachtwagenbom te kunnen weerstaan. Hen je ook gelijk de ongeschonden ramen enzo mee opgelost.quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
whoei, even opnieuw, oplost in wat? En verstevigde muur, in hoeverre is het Pentagon dan een verstevigde muur?![]()
en TU delft studenten die t allemaal nagerekend hadden. Bovendien laat Loose Change ook maar heel selectief foto's zien waarop "niets" te zien is. En laat heel veel beeldmateriaal achterwege waarop t tegendeel staat.quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ze lieten zien dat een vliegtuig oplost als t tegen een verstevigde muur opvliegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |