Mensen gaan pas speculeren als het bewijs van de officiele versie niet waterdicht is en daar dus ruimte aan over laat of als er onwaarheden in zitten.quote:Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Speculatie allemaal. Ben er al achter dat de "kenners van de waarheid" daar heel goed in zijn, in tegenstelling tot met bewijzen komen....
waarom ze geen audio vrijgeven van de vliegtuigen en van de brandweermensen die in dat gebouw zatenquote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welke vragen wil je antwoord op hebben?
Dat stond vorige week serieus in de Metro of Spits hé...quote:Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef haaahaha het volgende:
wat is er op 9 november gebeurd dan?
quote:"Niemand in Amerika zal vergeten wat er op negen November 2001 is gebeurt...."
ze hebben het laten landen en alle passagiers vermoord om hun zaakje te reddenquote:Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef SunChaser het volgende:
Wat hebben ze volgens jou met de passagiers van vlucht 93 gedaan Meki?
Het is niet de normaalste zakk van de wereld dat je dat soort dingen allemaal naar buiten brengt. Gebeurt in Nederland ook niet, ook allemaal complotten??quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ze geen audio vrijgeven van de vliegtuigen en van de brandweermensen die in dat gebouw zaten
en waarom ze geen beveiliging hadden in het gebouw
ik ben overtuigd.quote:Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben het laten landen en alle passagiers vermoord om hun zaakje te redden
want als een passagier daarvan naar de media gaat stikt meneer Bush
dus je bent het met me eens dat USA het zelf heeft gedaan en de videobeelden van Osama Bin laden brengen zij zelf naar buitenquote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is niet de normaalste zakk van de wereld dat je dat soort dingen allemaal naar buiten brengt. Gebeurt in Nederland ook niet, ook allemaal complotten??
Dat zeg ik inderdaad heel duidelijkquote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je bent het met me eens dat USA het zelf heeft gedaan en de videobeelden van Osama Bin laden brengen zij zelf naar buiten
ik zou de Loose change nog een keer bekijken dan zie je de feiten pas inquote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zeg ik inderdaad heel duidelijk![]()
Flikker toch een eind op Meki met je kennis van niks en ga lekker ergens in hoekje huilen om al je moslimbroeders....
Soms ben je een schatje, soms ben je te dom om overheen te pissen. Nu vooral het laatste.quote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef Meki het volgende:
je hoeft alleen naar Loos change te kijken en dan weet je nog
al de conclusies en dan weet je genoeg
http://www.loosechangeguide.com/LooseChangeGuide.htmlquote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
ik zou de Loose change nog een keer bekijken dan zie je de feiten pas in
Dat zeg ik toch, geen explosies...quote:Op maandag 11 september 2006 11:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij controled demolition gaat het dan ook om implosies, je ziet geen vuur.
Ik heb het 3 keer bekeken o/quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zou de Loose change nog een keer bekijken dan zie je de feiten pas in
waarom geven ze alle informatie dan niet naar buitenquote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.loosechangeguide.com/LooseChangeGuide.html
Print die eens uit, en ga Loose Change nog eens bijlangs. Zelfs de gecertificeerde complotdebielen zijn het er over eens, LC is boulderdash.
"Het is een complot!"quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
waarom geven ze alle informatie dan niet naar buiten
ze hebben iets te verbergen als ze nu alle audio/videobeelden nou vrijgeven dan bestond Loose change niet
Het is gedeeltelijk nog een lopend onderzoek en in lopende onderzoeken worden over het algemeen geen bewijsstukken naar buiten gebracht. Doe nou es een serieuze poging de LC Guide door te nemen. Het is even wat werk, maar als je serieus naar de waarheid zoekt mag dat geen belemmering zijn. De LC Guide haalt het grootste gedeelte in LC onderbouwt onderuit.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom geven ze alle informatie dan niet naar buiten
ze hebben iets te verbergen als ze nu alle audio/videobeelden nou vrijgeven dan bestond Loose change niet
het is een complot ik weet het 200 % zeker
maar ik hou geen informatie achterquote:Op maandag 11 september 2006 11:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Het is een complot!"
- Hoe weet je dat!
"Omdat ze het bewijs achterhouden!".
Hoe wetenschappelijk Meki. En jij bent een blanke kaaskop, simpelweg omdat je het niet toe wilt geven.
vragen als beveiliging en goud en het instorten weigeren ze te beantwoordenquote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Het is gedeeltelijk nog een lopend onderzoek en in lopende onderzoeken worden over het algemeen geen bewijsstukken naar buiten gebracht. Doe nou es een serieuze poging de LC Guide door te nemen. Het is even wat werk, maar als je serieus naar de waarheid zoekt mag dat geen belemmering zijn. De LC Guide haalt het grootste gedeelte in LC onderbouwt onderuit.
Tuurlijk zijn er nog veel vragen en natuurlijk is het wenselijk dat er meer naar buiten komt. Maar het feit dat dat niet gebeurd betekend niet automatisch dat men wat wil verbergen. Soms is die info er domweg niet, soms mag het om wettelijke redenen (nog) niet naar buiten gebracht worden en zo zijn er wel meer redenen te bedenken. Info achterhouden is niet per definitie een complot!
Lalalalaala...quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
maar ik hou geen informatie achter
maar waarom stort het gebouw dan in binnen 6 sec
dat kan alleen door explosies in elke verdieping bijna 6 sec en het hele toren is weg
Doe eens een goeie vergelijking...quote:waarom is de toren van Madrid en Venezeula niet ingestort ??
de video laat geen beelden zien over het gehele toren alleen de bovenste gedeelte die in brand zatquote:Op maandag 11 september 2006 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lalalalaala...
[..]
Doe eens een goeie vergelijking...
Natuurlijk wel. Doen de Amerikanen toch ook.quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
lol 6 seconden? eerst waren het nog 12 seconden!quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
maar waarom stort het gebouw dan in binnen 6 sec
dat kan alleen door explosies in elke verdieping bijna 6 sec en het hele toren is weg
waarom is de toren van Madrid en Venezeula niet ingestort ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |