Ze willen gewoon dat de nabestaande ook lekker tot rust kan komen.quote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
"RIP nabestaande"
Neeheeee,quote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
En dan domme dingen posten zoals "RIP nabestaande"
Sukkel!![]()
Hak hak hak hak.quote:
Ik weet dat, maar die domme schapen nietquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeee,
het is:
RIP aan de naabestaanden, het woordje "aan"maakt veel uit
Dat is als je een hele domme actie uithaalt, joh, einz!!1quote:Wat is die Darwin award eigenlijk? .
En kan je die ook krijgen als je niet in Darwin gelooft?
quote:Op zondag 10 september 2006 17:31 schreef mstx het volgende:
OMG DARWIN AWARD!!!!!!!!11111D:D
:D
!!!!1111
quote:Op zondag 10 september 2006 17:22 schreef Cheiron het volgende:
"RIP + Darwin voor de nabestaanden" zag ik ook langskomen op de FP.
quote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Pils voor de nabestaanden.
die avatarquote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef renz0r het volgende:
DARWIN AWARD!!1111EINS
RIP bij uitpakken, dat is het!quote:Op zondag 10 september 2006 17:44 schreef Sjibble het volgende:
das toch met je pc ofzo, dat je bij ZIPpen iets inpakt (comprimeert) en RIPpen als uitpakken?
of Rippen als jatten
RIH
Herkenbaar, een jaar of 7 geleden kwam ik net kijken bij het hele online gebeuren en wist dus niet waar die vrolijke smilies voor stonden. Ik dacht dat je die intypte als je even sprakeloos was. Een vriend liet me dus weten dat iemand was verongelukt. Drie maal raden waar ik mee reageerde.quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef steeg het volgende:
een engels meisje dacht ooit dat LOL: Lots of Love betekende...
hoe hard was voor haar de ontdekking toen ze in een forum tegen een user/vriendin die haar moeder aan kanker had verloren zei: "how are you doing!?? LOL"
Nou?quote:Op zondag 10 september 2006 18:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Herkenbaar, een jaar of 7 geleden kwam ik net kijken bij het hele online gebeuren en wist dus niet waar die vrolijke smilies voor stonden. Ik dacht dat je die intypte als je even sprakeloos was. Een vriend liet me dus weten dat iemand was verongelukt. Drie maal raden waar ik mee reageerde.
Nee, dan is het God's wil.quote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Christine het volgende:
Wat is die Darwin award eigenlijk?.
En kan je die ook krijgen als je niet in Darwin gelooft?
Jij schavuit!quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Topmaat het volgende:
Wij rippen een chocoladereep uit de winkel![]()
![]()
![]()
Ja en een week later opent 'ie een zelfde topic terwijl hij in voorgenoemde topic zelf heeft gereageerd. Hoe bedoel je postcount opschroeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |