dan verdien je dus 25 euro per uur als het hele uur iemand in gesprek is. Daar moet dan nog salaris voor je belsletjes vanaf + aftrek van al je kosten ed...quote:Op zondag 10 september 2006 17:10 schreef knny het volgende:
een lijn kost 300 euro excl opstartkosten, je mag van 0,80 cent 0,50 cent netto houden
ja dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 10 september 2006 17:15 schreef oor het volgende:
is een sekslijn nou eigenlijk 24/7?
oke als je het zo bekijkt dat kan je het wel schuddenquote:Op zondag 10 september 2006 17:14 schreef knny het volgende:
30 euro per meid he. x30 dagen ong s 900 euro
- de lijn a 300 is 600 winst - 300 voor die meid is 300 winst zonder er ook maar wat voor te doen
nouja zo bedoel ik het dus niet eigenlijk maar het is gewoon zo dat je wel minstens 10 meiden/jongens moet hebben die voor je willen werken. Kijk eens op www.sexjobs.nl daar staan mensen die dit soort werk zoeken. Tot nu toe hebben 3 meiden ons benaderd en zij willen wel voor ons werken, wij gaan eerst een begroting opstellen en kijken of het idd wat leuks is en wat we de meiden moeten gaan betalen per uur dat ze met iemand bellen.quote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef oor het volgende:
[..]
oke als je het zo bekijkt dat kan je het wel schudden
300 euro per maand voor fulltime bellen is dat dus hequote:Op zondag 10 september 2006 17:14 schreef knny het volgende:
30 euro per meid he. x30 dagen ong s 900 euro
- de lijn a 300 is 600 winst - 300 voor die meid is 300 winst zonder er ook maar wat voor te doen
kom eens met argumenten danquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef GoodNews het volgende:
je maakt geen enkele kans.
als je slim speelt maak je kans.. en dan open je geen topic op fok.quote:
Je wilt die vrouwen 1 euro per uur gaan betalen?quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef knny het volgende:
heb het over 30 uur per maand man dat is omgerekend 6,7 uur in de week. Een meid moet wel meer kunnen natuurlijk maar we gaan even uit van 30 uur per maand.
Stel je voor:
Je hebt 10 meiden in dienst die bellen in 1 maand 600 uur. Dat is 18000 euro.
Dan gaat de lijn er af van 300 euro. De meiden kosten 6000 euro Dus je verdient dan bijna 11000 euro hoor
Een bezoekje waarbij men een niet te weigeren aanbieding doet zeker?quote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Ik vraag me met dit soort dingen ook altijd af in hoeverre je relatiegeschenken en welkomsbezoekjes van de concurrentie zult ontvangen.
Zo een ja. Zou dat percentage in de calculatie meegerekend zijn?quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een bezoekje waarbij men een niet te weigeren aanbieding doet zeker?
Ja TS kan duidelijk stoppen met werken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat een beetje bank je direct een paar ton meegeeft voor dit geniale plan, TS, steekt goed in elkaar.
Bovenstaande gecombineerd met de lokatie van dit topic, heeft er voor gezorgd dat ik jou opeens een heel erg enge usert vind met je liefde voor paarden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:56 schreef Darkwolf het volgende:
Begin gewoon een animal farm man.
Dat is pas een gat (!!) in de markt.
Moet jij eens opletten hoeveel toeristen (en Nederlanders) daar op af komen.![]()
En terecht dat je mij eng vind!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Bovenstaande gecombineerd met de lokatie van dit topic, heeft er voor gezorgd dat ik jou opeens een heel erg enge usert vind met je liefde voor paarden...
![]()
En getrouwde mannen die een stiekeme ranzige fantasie hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Averon het volgende:
Dronken en of eenzame mannen. Nuff said.
Ja maar toch niet op zo'n manier!?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:29 schreef Averon het volgende:
Of eenzaam. Je wil niet weten hoewel alleenstaande mannen vallen voor de belofte van sex.
Op wat voor manier dan ook. Het is echt te zielig voor woorden, je wilt niet weten hoe veel geld sommige van die lui kwijt zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op zo'n manier!?
Damn zeg!![]()
Haha, inderdaad zeg! Van die ultiem vieze stemmen zetten ze daar altijd onder, je hoort door de televisie heen dat een uitgezakte lelijke hoer die reclames inspreekt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Over eng gesproken.
Weet je wat ik veel enger vind?
Die reclames van die bestaande bel reclames die je ziet op die commercieele zenders als het laat word.
Bij de meeste lopen de rillingen over mijn rug.
Die stemmen, die teksten, die goedkope beelden.
Hoe kun je daar nu warm van lopen uberhauptlich?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |