Zoals hierin uitgelegd, maakt jullie bijdrage deel uit van het totaal ingezamelde bedrag, dat inmiddels is overgemaakt aan Kempenhaeghe.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef phluphy het volgende:
Lieve mensen, wat een enorm bedrag! :')
Ik vind het ongelofelijk veel, het is veel meer dan ik had durven hopen. Het bewijst maar weer eens dat Danyel een heel bijzonder ventje was. Dat hij dit voor elkaar heeft gekregen! Laten we eerlijk zijn, hoe vaak gebeurt het niet dat mensen de beste bedoelingen hebben, maar toch vrij gemakzuchtig zijn en denken dat zijn/haar bijdrage niet echt nodig is; "de rest doet het wel". Maar nee, er zijn blijkbaar een heleboel mensen geweest die niet alleen het geld zelf ervoor over hadden, maar ook de moeite hebben willen nemen om een mailtje te sturen, het bedrag te storten, etc. Dit dit ons enorm goed!
En we nemen het graag aan. Dit bedrag komt bij het geld dat tijdens de begrafenismis is opgehaald (ca. ¤ 1.150) en Danyel's spaargeld (ca. ¤ 1.100) en wij zullen dan zelf de rest aanvullen, zodat we een mooi rond getal ad ¤ 3.000 kunnen doneren aan Kempenhaeghe, specifiek voor afdeling Haeghdoorn (de baby/dreumes afdeling). We hopen iets te kunnen aanschaffen voor in de tuin van de afdeling, een overkapping of afdak, zodat de kids toch lekker naar buiten kunnen zonder te veel last te hebben van de zon (of regen). Maar het kan ook een speeltoestel worden, bijvoorbeeld een vogelnestjes-schommel, heel leuk om als ouder samen met je kind in te liggen en schommelen. We gaan nog overleggen en zodra we definitief besloten hebben zal ik het nog melden.
Rest mij voor nu om jullie allemaal enorm te bedanken.![]()
![]()
Nogmaals, we zijn ontzettend ontroerd door jullie gebaar en overweldigende medewerking.
Lois, ET en BE, jullie natuurlijk ook bedankt voor de inzet.![]()
Jullie zijn allemaal geweldig.![]()
Jeroen & Esther
Voor mij hoeft dat niet persé. In elk geval niet zo'n officieel plaatje. Hooguit, heel klein, alleen zijn naam, liefs in kinderlijk handschrift of zo. Wellicht ontstaat er een leuk idee als-ie er éénmaal staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:56 schreef Merisse het volgende:
Heel mooi Flufskeik ben blij dat er zoiets knus en gezelligs komt ter nagedachtenis aan Danyel. Het past bij jullie kleine knuffelkont. Leuk ook dat ze op Kempenhaeghe zo enthousiast zijn. Komt er Danyel's naam er ook nog op te staan of weten jullie dat nog niet?
Ik denk dat je in de war bent met het kangaroo'en. Dat deden we heel veel in de eerste maanden. En daar heb je geen schommel voor nodig, dat kun je in elke stoel doen, beiden met een zo "naakt" mogelijk bovenlijf, tegen je aan houden, warmte laten voelen, geuren laten opnemen, stem en ademhaling laten horen.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij bedoel je een plataan Phluphy.
Klopt het dat ik telkens in mijn hoofd heb hoe jullie na Danyels geboorte veel in zo'n vogelnestjesschommel hebben gezeten met hem? Toen hij een paar maanden was ofzo, voordat hij naar de Kempenhaege ging?
Op een of andere manier staat me dat nog bij. Ik dacht ook eerst, die hebben ze daar toch al? Maar later dacht ik dat dat misschien eerder was.
Ergens met een leuk kleurtje erop geschilderd, dat lijkt me mooiquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:50 schreef Phluphy. het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat niet persé. In elk geval niet zo'n officieel plaatje. Hooguit, heel klein, alleen zijn naam, liefs in kinderlijk handschrift of zo. Wellicht ontstaat er een leuk idee als-ie er éénmaal staat.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Ergens met een leuk kleurtje erop geschilderd, dat lijkt me mooi![]()
Zeker. Alles dat bijdraagt aan herinneringen, ook in de toekomst, helpt in de zin van verzachting.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef SCH het volgende:
Wat leuk zeg!
Merk je ook dat dit je een beetje helpt bij de verwerking Esther?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |