Whahaha ROFLquote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef _The_General_ het volgende:
Stemmingmakerij en belediging van een bondgenoot!
Die heb ik nog niet eerder gehoord. Bron?quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
Osama is gewoon een CIA-agent die gewoon op de loonlijst staat.
Het heeft Bush iig niet in de weg gestaan voor een tweede termijn.quote:. Jones stelling gaat zo ver dat Fahrenheit pro-bush is. Terwijl de strekking van de film tegen Bush is.
Dat had Michael Moore moeilijk kunnen voorspellen. Hij had zelfs Bill Clinton achter zich.quote:Op zondag 10 september 2006 19:34 schreef SunChaser het volgende:
Het heeft Bush iig niet in de weg gestaan voor een tweede termijn.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Die docu (die door een sterk aan de Bush-regering gelieerde Christelijke organisatie betaald zou zijn) schijnt dmv gedramatiseerde en fictionele dialogen en scènes de schuld van 11 september bij Clinton neer te leggen. Enkele reacties van mensen die het al gezien hebben:quote:Op zondag 10 september 2006 18:32 schreef Elusive het volgende:
...
21:00 op de BBC de 2,5 uur duurende docu/film "The path to 9/11" deel 1, morgen deel 2 zelfde tijd
Nee, dat beweren ze niet.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En die brandweermannen beweren dus toen al dat er explosieven zijn gebruikt
die komt minimaal twee keer per maand wel voorbij op NGC....quote:Op zondag 10 september 2006 19:55 schreef SunChaser het volgende:
Is er ook een docu over die neergestorte NWA? Dat was 5 jaar daarvoor. Ook met de de theorie dat de regering m had neergehaald voor de kust van NY.
Die lijkt mij ook wel interessant voor vanavondquote:Op zondag 10 september 2006 18:32 schreef Elusive het volgende:
vanavond om 22:00 op Discovery, Flight 175: Destination Disaster
nieuwe docu met "nieuw" beeld matriaal, interessant!
...
Zijn dat allemaal programma's over hoe verschrikkelijk het wel niet was en wat voor boefjes Al Qaida wel niet zijn, of zitten er ook kritische dingen tussen?quote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef maartena het volgende:
Hier in Amerika wordt je werkelijk doodgegooid met programma's over 9/11.... zoveel zelfs dat ik besloten heb om er maar lekker in filmpje in te gooien.
Nee hoor. en dat is 'ie ook nooit geweest.quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lekker laten gebeuren dat klopt z'n beetje wel. Alleen is dus nog een stapje erger. Osama is gewoon een CIA-agent die gewoon op de loonlijst staat.
Ze waren hoog opgeleid en beheersten het Engels uitstekend. Wat hoop je nou te bereiken met dit soort bittertafelpraat? Want een argument mag het bepaald niet heten.quote:Je geloofd toch zelf niet dat een stelletje tulbandmongolen 4 vliegtuigen kapen met een stanleymesje.
Kap eens met dit soort Lagerhuisretoriek, zeg. Verder hoop ik dat je hier een bronvermelding voor kunt geven.quote:Geen van de tulbandharries stond op de passagiers lijst.
Zucht..quote:Maar toch wist men 1 dag na de aanslagen te vertellen van dit zijn de kapers.
http://www.911myths.com/html/passenger_numbers.htmlquote:Overigens zijn de vliegtuigen schrikbarend leeg voor een normale vlucht.
http://www.911myths.com/html/put_options.htmlquote:Daarnaast heb je extreme optiehandelingen op de beurs dagen voor de aanslagen.
En wat wil dat zeggen?quote:De aanslagen is door geen een groepering opgeeist.
Best joh. Iemand die liegt over ''alle onderzoekers'' hoef ik sowieso niet tevreden te stellen.quote:Volgens alle onderzoekers is er maar een conclussie mogelijk. Het is een INSIDE job.
En om eerlijk te zijn mensen die het niet willen geloven zijn naief.
Ja, en dat proces begon na de berechting van Galileo zeker? Of was het na de reizen van Columbus?quote:Oja weet niet meer waar ik het gelezen heb. Maar de slotwoorden waren. Het heeft ook heel veel tijd gekost voordat massa gewend was het idee dat de wereld rond is.
Van alles wat.... de afgelopen weken zijn er al vele programma's op geweest over wat er beter had gekund, en wat Bush niet/wel gedaan zou hebben en weet ik al niet meer..... maar ik heb hier 200+ kanalen, en ik denk dat er zeker een stuk of 25+ zijn die op 9/11 een show over e.e.a. hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 20:14 schreef Panick het volgende:
Zijn dat allemaal programma's over hoe verschrikkelijk het wel niet was en wat voor boefjes Al Qaida wel niet zijn, of zitten er ook kritische dingen tussen?
Ja dat vond ik uiteindelijk ook, eerst was ik nogal skeptisch door hoe het aangekondigd werd beetje kijkers trekken vond ik. Het afwisselen van het nagespeelde door acteurs met interviews met de overlevenden vond ik heel goed gedaan... Zo kan je je er enigsinds een voorstelling van maken hoe het moet zijn geweest om daarbinnen te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb van de week United 93 overigens gezien, vond het een indrukwekkende film.
Schrijf Fahrenheit nou eens met een T op het eind, lamzak!quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Toch zit die MM's docu Fahrenheid 9/11 goed in elkaar, je zit er meteen in. Hij bracht ook niet voor niks 110 miljoen dollar op in de US boxoffice
MM had gehoopt dat Amerika nav deze film niet weer op Bush zou stemmen. Dat is dus niet gelukt. En Spurlock kreeg de Oscar voor beste Docu dat jaar, was vast omdat ze niet weer Moore op t podum wouenquote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het blijft een fantastische film (ook al is hij misschien tegen het eind wat langdradig) en het is nog steeds actueel gezien de situatie in Irak en die kluns in het Witte Huis.
Inderdaad, 't begin van de docu vind ik erg fascinerend.quote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ik vind de titelsequence fantastisch.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 10 september 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Nu Zembla.
Fahrenheit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Toch zit die MM's docu Fahrenheid 9/11 goed in elkaar, je zit er meteen in. Hij bracht ook niet voor niks 110 miljoen dollar op in de US boxoffice
Da's inderdaad leuk gevonden.quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef SunChaser het volgende:
En de muziek van de Truman Show zet meteen de toon
Ik ben juist van mening dat het zwak is een zeker lang niet alle materiaal is getoond wat inmiddels voorhanden is. Loose Change is al weer een oudje.quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef JelleS het volgende:
Zembla was erg sterk. Loose Change hoef ik niet te zien.
Kijk vooral uit naar Vpro's Import - Parallel Lines. Schijnt een geweldige docu te zijn.
Grotendeels, niet het handelen met voorkennis op de beurs. De put-opties dus.quote:Op zondag 10 september 2006 23:42 schreef Urvin het volgende:
Loose Change werd door Zembla onderuit gehaald imo.
Ja dat is hem.quote:Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
is die docu op discovery nu ingesproken door keifer sutherland (jack bauer)?
het lijkt er anders wel enorm veel op
Ze zeiden er al bij dat ze maar naar een paar aspecten zouden kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef Lambiekje het volgende:
Nee het Zembla docu is maar halfbakken uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |