Nee, wij zien nu de 19 kapers instappen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Ziet iedereen dat over de hurricanes nu?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Ziet iedereen dat over de hurricanes nu?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik keek dus de verkeerde.
Ik wil dus gewoon die nieuwslezer zien op het moment dat het bericht binnenkomt.
quote:
Je zit goed. Maar ze beginnen toen het eerste vliegtuig insloeg en dat duurde een tijdje voor dat het het nieuws haalde.quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik keek dus de verkeerde.
Ik wil dus gewoon die nieuwslezer zien op het moment dat het bericht binnenkomt.
amerika, groot land, meerdere tijdzondes.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die tijd raar, rechtsonderin...
Ah, dat verklaren ze net.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die tijd raar, rechtsonderin...
Het kwam juist door een commercial heen erin...quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wees blij dat ze de commercials niet herhalen...
Behalve als je ze 15 keer op 1 avond ziet.quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Geen reclames?? Jammer, die Amerikaanse reclames zijn altijd goed voor een glimlach.
quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het kwam juist door een commercial heen erin...
Misschien hoor je wel een klap bij die vage modeshit...quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef HiddeRV het volgende:
8:46 vloog het eerste vliegtuig erin.
Kan zijn, maar volgens mij schakelden ze juist tijdens een commercial live over...quote:Op maandag 11 september 2006 14:44 schreef De_Hypotheker het volgende:Die pauze net was toch het reclameblok wat ze eruit knipten.
En dan ook nog eens dat de aandelenkoers onder druk kan komen te staan...quote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef HiddeRV het volgende:
Nieuws over Boeing... jeetje, toevallig.
Meest indrukwekkende, zonder enige twijfel.quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef Zwansen het volgende:
Dit is echt met afstand de meest ingrijpende gebeurtenis die ik ooit op tv heb gezien.
Maar zonder de echte overgang, zoals hier wel te zien is dus: http://www.youtube.com/watch?v=9cUEcgQiEWkquote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Ah, dit is dus wel het begin.
...maar had de officiële complottheorie ook geen voet aan wal gekregen...quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Mike het volgende:
Goeie docu van Zembla. Was er maar een groot onderzoek gedaan op de manier zoals Zembla het aanpakte...dan was in ieder geval een deel van de complottheorieën niet ontstaan.
18 minuten later.quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer sloeg nummer 2 in??
9:03am.quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb hier de Volkskrant, de Telegraaf en het AD van 12 september liggen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb de Spits van 12 september nog.
15:03quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Halinalle had wel gelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef Arcee het volgende:
Eerste topic op Fok! Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
MixMasterMike ook.quote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Halinalle had wel gelijk.
quote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
De NOS zendt vandaag op Nederland 1 rechtstreeks de herdenking van 9/11 in New York (14.40-16.57 uur) uit. Het is vandaag dag vijf jaar geleden dat terroristen met vliegtuigen aanslagen pleegden in de Verenigde Staten. Daarbij kwamen bijna 3000 mensen om het leven. Tijdens de herdenking is er meerdere malen een minuut stilte: op de momenten dat de vliegtuigen zich in het World Trade Center boorden en dat de twee torens instortten.Bron : Mediacourant.
Daar kijk ik nu naar![]()
De Palestijnen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Op dit moment zat ik in wiskunde werkcollege. Ik werd gebeld door mn vriendin dat de Palestijnen ofzo Amerika hadden aangevallen.
Ben gelijk naar huis gegaan.
Ik ook.quote:Op maandag 11 september 2006 14:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb hier de Volkskrant, de Telegraaf en het AD van 12 september liggen.
Ja, mensen in dat 2e vliegtuig vechten nu misschien met de kapers en over 2 minuten zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 11 september 2006 14:59 schreef -skippybal- het volgende:
Echt vaag dat waar je nu naar kijkt dat op dit moment nog meerdere vliegtuigen gekaapt zijn...
Scherp!quote:Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef HiddeRV het volgende:
Stocks zie je ook naar beneden kelderen.
Weg wezen hierquote:Op maandag 11 september 2006 15:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was het een complot of is het gewoon een terroristische aanslag...
Nou, ik vind het wel gek dat dat tweede toestel ook nog kans zag in het tweede gebouw te vliegen... (dat vond ik toen echt al)quote:Op maandag 11 september 2006 15:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was het een complot of is het gewoon een terroristische aanslag...
Daar zijn ook beelden van. Dat Bush het verteld wordt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op dit moment zit Bush dus "My Pet Goat" te lezen op een basisschool...
9:08 A.M. - The FAA bans all takeoffs of flights going to or through New York airspace.
9:17 A.M. - The FAA shuts down all New York City-area airports.
9:21 A.M. - All bridges and tunnels into Manhattan are closed.
9:24 A.M. - The FAA notifies NORAD's Northeast Air Defense Sector of the suspected hijacking of American Airlines Flight 77.
9:25 A.M. - The FAA orders shutdown of all airports nationwide, banning takeoffs of all civilian aircraft.
9:31 A.M. - President George W. Bush makes a statement from Emma Booker Elementary School in Sarasota, Florida calling the crashes an "apparent terrorist attack."
Nooit op gelet.quote:Op maandag 11 september 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
DOW nu al 130 naar beneden.
Pipe 4 rechtsonderin klikken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef haaahaha het volgende:
Snotver, ik zie op cnn de herdenking, waarom zie ik het verslag van 9/11/2001 niet?
http://edition.cnn.com/vi(...)nn.air.911.2001.afflquote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Switch_ het volgende:
gaaf zeg op cnn pipeline 4iemand aan het recorden??
Torrentje morgenvroegquote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Switch_ het volgende:
gaaf zeg op cnn pipeline 4iemand aan het recorden??
Sowieso een wat droge vent: "You can't close an airspace. There is no gate or fence." Hij was trouwens wel de eerste op CNN die zich afvroeg of dit niet opzettelijk was.quote:Op maandag 11 september 2006 15:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Op die vraag van dat vrouwtje of er vliegtuigen in de buurt van het WTC normaal gesproken komen: "Well not directly into the WTC"
Best droge opmerking voor dat moment.
Ze hadden niet eens verwacht dat de boel zou instorten. Hoogstens dat de bovenste verdiepingen naar beneden zouden komen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Vanuit het oog van de daders is het wel een fantastisch gelukte aanslag zeg... Met 2 vliegtuigjes de hele wereld op zn kop zetten. Iets beters hadden ze gewoon niet kunnen doen dat op deze manier.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Vanuit het oog van de daders is het wel een fantastisch gelukte aanslag zeg... Met 2 vliegtuigjes de hele wereld op zn kop zetten. Iets beters hadden ze gewoon niet kunnen doen dat op deze manier.
De Search werkt niet? Of is dat een domme vraag?quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef BrauN het volgende:
Heeft er iemand trouwens linkjes naar topics van 11 september 2001? Lijkt me leuk om te zien hoe iedereen reageert en wie er als eerste bij was.
Zeg, hoe zie ik er uit? Alsof ik zelf werk ga verrichten?quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Search werkt niet? Of is dat een domme vraag?
Ik denk dat ze dan een grote boog hadden gevlogen om het daarna nog een keer te proberen, of ze hadden zichzelf te pletter gestort op een van de omliggende (woon)wijken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Het had niet veel gescheeld of die 2e had het doel gewoon gemist. Waar zouden ze dan heen zijn gegaan? ff omkeren lijkt me niet te doen.
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef BrauN het volgende:
Heeft er iemand trouwens linkjes naar topics van 11 september 2001? Lijkt me leuk om te zien hoe iedereen reageert en wie er als eerste bij was.
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, hoe zie ik er uit? Alsof ik zelf werk ga verrichten?
quote:Op maandag 11 september 2006 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En het eerste FP-bericht: Amerika onder vuur
Nog toevalliger is die kerel die in de file stond met z'n camera op schoot. Die had 'ie per ongeluk aan gedaan en stond precies op de torens gericht. Eerste vliegtuig opgenomen...quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Blanchimont het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat er toevallig twee Franse documentaire-makers bij het WTC-rondliepen. Dat had niemand kunnen denken.
Ze wisten er vast van! Het is een complot!quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Blanchimont het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat er toevallig twee Franse documentaire-makers bij het WTC-rondliepen. Dat had niemand kunnen denken.
Hier is leukerquote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit topic loopt dubbel:
CNN's uitzending van 9/11/2001
quote:Op maandag 11 september 2006 14:37 schreef Agrafes het volgende:
Tijdlijntje gekopieerd van het weblog om de tijden te zien waarop wat gebeurt, 8.45 wordt dus 14.45, maar het lijkt me logisch dat iedereen dat wel doorheeft :p
# 8:45 Het gekaapte vliegtuig van American Airlines vlucht 11 vanuit Boston, Massachusetts, stort neer in de noordelijke toren van het World Trade Center. Veel slachtoffers zijn opslag dood en er breekt een grote brand uit in de toren.
# 9:03 Het tweede gekaapte vliegtuig van United Airlines vlucht 175 ook vanuit Boston stoort neer in de zuidelijke toren van het World Trade Center. Beide torens staan nu in lichterlaaie en er zijn al velen slachtoffers gevallen. Een ongeluk wordt nu zeer onwaarschijnlijk geacht.
# 9:17 De Federale Luchtvaart Administratie besluit alle vliegvelden in New York City te sluiten.
# 9:12 De bruggendiensten van New York en New Yersey besluiten alle bruggen en tunnels te sluiten in New York.
# 9:30 Het hoge woord is eruit. President Bush zegt vanuit Florida dat het lijkt dat Amerika door terroristen wordt aangevallen.
# 9:40 De Federale Luchtvaart Administratie besluit alle vluchten vanaf Amerikaanse vliegvelden stop te zetten, dat is de eerste keer ooit dat zoiets gebeurt.
# 9:43 American Airlines vlucht 77 stort neer op het Pentagon die vervolgens meteen wordt geëvacueerd.
# 9:45 Het Witte Huis wordt geëvacueerd.
# 9:57 President Bush vertrekt uit Florida.
# 10:05 De zuidelijke toren van het World Trade Center stoort in. Een gigantische wolk stof en rotzooi van de toren breidt zich uit rond het gebied.
# 10:08 Agenten van de geheime dienst stationeren zich in het Lafayette Park voor het Witte Huis, ze zijn gewapend en wel.
# 10:10 Een deel van het Pentagon stort in.
# 10:10 Het vierde gekaapte vliegtuig van United Airlines vlucht 93 stort neer in Somerset County, Pennsylvania, vlakbij Pittsburgh
# 10:13 De Verenigde Naties besluiten hun hoofdgebouwen in Amerika te sluiten.
# 10:22 De gebouwen van Justitie in Washington worden geëvacueerd, de Wereldbank volgt het voorbeeld.
# 10:24 De Federale Luchtvaart Administratie meldt dat alle vluchten richting Amerika worden omgeleid naar Canada.
# 10:28 De noordelijke toren van het World Trade Center stort in van boven naar beneden. Er ontstaat wederom een gigantisch wolk stof en rotzooi van de toren.
9.40uquote:Op maandag 11 september 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer maken ze bekend dat alles moet landen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |