Hm, bij mij wel. Misschien even uit en aan doen??quote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef Blanchimont het volgende:
Het geluid is niet synchroon.
Nou ja, pech
Nee, wij zien nu de 19 kapers instappen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Ziet iedereen dat over de hurricanes nu?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Zwansen het volgende:
Ziet iedereen dat over de hurricanes nu?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik keek dus de verkeerde.
Ik wil dus gewoon die nieuwslezer zien op het moment dat het bericht binnenkomt.
quote:
Je zit goed. Maar ze beginnen toen het eerste vliegtuig insloeg en dat duurde een tijdje voor dat het het nieuws haalde.quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik keek dus de verkeerde.
Ik wil dus gewoon die nieuwslezer zien op het moment dat het bericht binnenkomt.
amerika, groot land, meerdere tijdzondes.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die tijd raar, rechtsonderin...
Ah, dat verklaren ze net.quote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef Arcee het volgende:
Wat doet die tijd raar, rechtsonderin...
Het kwam juist door een commercial heen erin...quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wees blij dat ze de commercials niet herhalen...
Behalve als je ze 15 keer op 1 avond ziet.quote:Op maandag 11 september 2006 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Geen reclames?? Jammer, die Amerikaanse reclames zijn altijd goed voor een glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |