Alles behalve, de gezochte man is amper muzikant.quote:Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef cafca het volgende:
Wilde gok op John Cale
Dat is wel degelijk een muzikant, hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef cafca het volgende:
Johnny Rotten?
Vanuit de gevangenis en wel.quote:
Jep, als vervolgvraag op Manson. BARTRID + 1quote:Op zondag 10 september 2006 20:37 schreef bartrid het volgende:
Da's Jeffrey Dahmer toch? Dahmer?
Ik. Dood.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef bartrid het volgende:
Wie weet hoe Jeffrey Dahmer zich voelt? En hoe voelt ie zich dan?
quote:Here comes a girl with perfect teeth
I bet she won't be smiling at me
quote:Here comes a girl with perfect teeth
I bet she won't be smiling at me
I know how jeffry dahmer feels,
Jazekerquote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik...deeeenk....lonely? Iig Therapy?
Ik heb Troublegum een tijd lang op repeat gehad ja..quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
Ah, da's was een inkoppertje voor Berkery.
ik ook, ik vind Therapy? nog steeds een erg fijne band en als ze weer eens langskomen ga ik ze zeker weer zien. Vorig jaar in een heel klein zaaltje in Reading gezien en dat stond als een huis.quote:Op zondag 10 september 2006 21:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb Troublegum een tijd lang op repeat gehad ja..
opgezocht, wel van de artiest maar nog nooit van het nummer gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 21:32 schreef Mark het volgende:
Welk nummer van wie?
I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
When all I wanted was to be good
Hear hearquote:Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
opgezocht, wel van de artiest maar nog nooit van het nummer gehoord.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:10 schreef peaceman het volgende:
Martha Wainwright?
Ik vind het goed genoeg, aangezien je de artieste ook al geraden had. Het was Bloody Motherfucking Assholequote:Op zondag 10 september 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Motherfucking asshole is een titel van haar dacht ik
Ow ja!quote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind het goed genoeg, aangezien je de artieste ook al geraden had. Het was Bloody Motherfucking Asshole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |