Het was echt een wedstrijd voor een verlenging maar als je daar teveel op gaat spelen dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat het weinig uitrichten er ook mee te maken had dat beide ploegen niet echt risico wouden nemen...
Waarom, hij is nu eindelijk zoals ie wezen moet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:12 schreef DarkShine het volgende:
Die loting is zowiezo een farce!
Waarom zou je nog een loting uitzenden als toch al bekend is wie tegen wie moet. Hoe konden die Turken nu weten dat de winnaar van hun match tegen Ado tegen de de winnaar van Jong RKC - Ajax moest spelen? En dat hun de uitspelende partij zouden zijn?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, hij is nu eindelijk zoals ie wezen moet.
Oh, op die manier bedoel je. Dat heb ik niet gevolgd - ik vind alles wat Talpa doet kut, dus dit ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een loting uitzenden als toch al bekend is wie tegen wie moet. Hoe konden die Turken nu weten dat de winnaar tegen de de winnaar van Jong RKC - Ajax moest spelen?
Roda JC - ASWH, als deze 2 clubs eruitlagen had je dus sc Heerenveen - Cambuur Leeuwarden. Leuke pot voor Talpa, niet?
Heb zelf geen problemen met Talpa.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, op die manier bedoel je. Dat heb ik niet gevolgd - ik vind alles wat Talpa doet kut, dus dit ook
Dat is ook mooi, maar het nadeel ervan ervaren jullie nu... Maar dit is ook de charme van de beker! Hoe eerder de sterkere elftallen eruit liggen hoe verder de kleintjes kunnen komen!quote:Maar dat alle clubs nu vroeg instromen en sterke clubs elkaar snel tegen kunnen komen, vind ik mooi.
Die gozer ken ik wel (van gezicht)quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:51 schreef blaaatkipje het volgende:
Supporter twee keer aangehouden
HEERENVEEN -
Een 22‑jarige Heerenvener is donderdagavond wegens agressief gedrag rond de bekerwedstrijd SC Heerenveen‑Roda JC twee keer aangehouden.
Uit onvrede over het wedstrijdverloop en het feit dat mensen het stadion voortijdig verlieten, vernielde de man tijdens de wedstrijd een stoeltje. Hij had meteen spijt van zijn daad en meldde zich bij een steward, die hem overdroeg aan de politie.
Weer op vrije voeten was zijn woede kennelijk nog niet gekoeld. De man en een 48-jarige kompaan bonsden op de Dracht op winkelruiten. Drie Heerenveners die hen daarop aanspraken werden aangevallen en kregen klappen.
bron: LC![]()
Zijn zoveelste...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
stadion verbod voor het leven.
Ik kom in de rust wel even een bakkie doen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezellig, maar jij staat altijd bij de ouwe lullen![]()
Neem ik biscuitjes meequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik kom in de rust wel even een bakkie doen...![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef SCH het volgende:
Dat is toch niet dingetje van ons forum?
Wat heeft die uitgevreten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die heeft écht een stadionverbod voor het leven.
Ja tuurlijk, dat had ook gemoeten. De loeigrote kans in de eerste minuut had er gewoon in gemoeten. Heerenveen laat zich iedere keer weer intimideren door de werklust en het fanatisme van Utrecht. Puur op kwaliteit moeten ze zo'n wedstrijd veel sneller in het slot gooien want het niveauverschil is wel duidelijk.quote:Op zondag 24 september 2006 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien had de dag er een stuk leuker uitgezien als je zelf gescoord had uit een pingel.....
Niet goed genoeg waarvoor, we staan 6equote:Op zondag 24 september 2006 17:58 schreef One_conundrum het volgende:
jaaaaah, of gewoon niet goed genoeg. Verliezen van excelsior en utrecht . . .
Welk niveau-verschil ?quote:Op zondag 24 september 2006 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat had ook gemoeten. De loeigrote kans in de eerste minuut had er gewoon in gemoeten. Heerenveen laat zich iedere keer weer intimideren door de werklust en het fanatisme van Utrecht. Puur op kwaliteit moeten ze zo'n wedstrijd veel sneller in het slot gooien want het niveauverschil is wel duidelijk.
Wel weer erg matige spreekkoren alhoewel het leuk was dat ik persoonlijk weer van alle kanten werd toegezongen ("hij is homoseksueel")
Bij langs de lijn hadden ze het er wel over dat als er een ploeg verdiende te winnen dit Utrecht was.quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welk niveau-verschil ?
Misschien moeten jullie eens een keer voetbal willen spelen in de Galgenwaard in plaats van luizenvoetbal, dan win je ooit nog weleens.
Gewoon terecht verloren.![]()
en zo was het ookquote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij langs de lijn hadden ze het er wel over dat als er een ploeg verdiende te winnen dit Utrecht was.
Dat vond ik ook, de beste kansen en de meeste wil om te winnen zat toch bij de thuisploeg.quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij langs de lijn hadden ze het er wel over dat als er een ploeg verdiende te winnen dit Utrecht was.
quote:Op zondag 24 september 2006 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom op man. Het inidividuele niveauverschil is evident maar dat jullie zo'n cadeaupenalty in de laatste minuut vieren alsof je net bekerkampioen bent geworden zegt mij genoeg over het huidge FC Utrecht, winnen met zo'n onterechte pingel kun je moeilijk terecht noemen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welk niveau-verschil ?
Misschien moeten jullie eens een keer voetbal willen spelen in de Galgenwaard in plaats van luizenvoetbal, dan win je ooit nog weleens.
Gewoon terecht verloren.![]()
Weet ik zo niet meer, bij Talpa hadden ze het er net iig ook over dat het wel verdiend was.quote:
Ben je scheel of zo, zelfs Dingsdag vond het een penalty.quote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Het inidividuele niveauverschil is evident maar dat jullie zo'n cadeaupenalty in de laatste minuut vieren alsof je net bekerkampioen bent geworden zegt mij genoeg over het huidge FC Utrecht, winnen met zo'n onterechte pingel kun je moeilijk terecht noemen.
Ik geloof best dat het in het stadion anders kan over komen maar na het zien van de beelden is het zelfs voor SCH duidelijk lijkt mij.quote:Op zondag 24 september 2006 19:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben je scheel of zo, zelfs Dingsdag vond het een penalty.
Die pingel was terecht hoor, dat heb ik niet ontkend maar ze lieten de commotie rond die ingooi niet zien. Dat had Bossen niet toe moeten laten, uit de verwarring ontstond die kans. Er stond nog steeds een Heerenveenspeler klaar om in te gooien omdat de grensrechter zijn vlag omhoog had. Daardoor liepen enkele Heerenveenspelers de andere kant uit. Jammer dat ze bij Talpa dat soort dingen zo slecht in beeld brengen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het in het stadion anders kan over komen maar na het zien van de beelden is het zelfs voor SCH duidelijk lijkt mij.
Bossen was de halve wedstrijd een hoerenjong, tot de laatste secondequote:Op zondag 24 september 2006 19:59 schreef MaxPower het volgende:
En het blijkt eens te meer wat een triest publiek in Utrecht zit. Als de spelers de bunnikside komt bedanken uit volle borst zingen ze 'helemaal niets in Heerenveen' ipv de eigen spelers toe te zingen...![]()
Dat heb ik ook gezien en toen dacht ik al dat Utrecht de ingooi verdiende dus stond raar te kijken toen de grens anders besloot, Bossen zag het goed denk ik.quote:Op zondag 24 september 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Die pingel was terecht hoor, dat heb ik niet ontkend maar ze lieten de commotie rond die ingooi niet zien. Dat had Bossen niet toe moeten laten, uit de verwarring ontstond die kans. Er stond nog steeds een Heerenveenspeler klaar om in te gooien omdat de grensrechter zijn vlag omhoog had. Daardoor liepen enkele Heerenveenspelers de andere kant uit. Jammer dat ze bij Talpa dat soort dingen zo slecht in beeld brengen.
Dat klopt maar door die verwarring onstond die kans en penalty. Heerenveen kan er niks aan doen dat de grensrechter fout zit. Bossen bevoordeelde Utrecht onterecht door niet even te laten wachten.quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien en toen dacht ik al dat Utrecht de ingooi verdiende dus stond raar te kijken toen de grens anders besloot, Bossen zag het goed denk ik.
Onterechte pingel ? Zet je Heerenveen bril eens af man…quote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Het inidividuele niveauverschil is evident maar dat jullie zo'n cadeaupenalty in de laatste minuut vieren alsof je net bekerkampioen bent geworden zegt mij genoeg over het huidge FC Utrecht, winnen met zo'n onterechte pingel kun je moeilijk terecht noemen.
Jij zong zeker lekker mee tegen Bossche? Het heeft wel geholpen, hij veranderde direct in een thuisfluiter. Jammer dat een scheids zoveel invloed kan hebben op een wedstrijd.
Jammer dat Nilsson en Friend nog niet de veters mogen strikken van Caluwe en Fortune.quote:Die Caluwe van Utrecht is wel een heel vervelend mannetje, net als die jankzak van een Fortune, echt iedere keer mekkeren. De keeper van Utrecht was de sterkste troef, die heeft ze in de wedstrijd gehouden.
Ik baalde gisteren nog veel meer dan nu hoor - alleen jouw ontwapenende glimlach doet wonderenquote:Op maandag 25 september 2006 09:45 schreef Eilanden het volgende:
Jammer dat je je nu een slechtere verliezer toont dan gisteren SCH.....
Nee dat klopt niet. Als je goed had opgelet dan zie je dat er ineens verwarring is, net als eerder bij een vrije trap die Bossen zomaar gaf. Er stond een Heerenveen speler klaar om in te gooien en de Heerenveen spelers stonden aan die kant om de bal op te vangen. Plots overrulet Bossen en Utrecht gooit snel in, logisch natuurlijk. Maar door die verwarring ontstaat de kans en de pingel.quote:Bossen was slecht, maar om hem een thuisfluiter te noemen vind ik ook overdreven. Hij overrulede zijn grensrechter tweemaal terecht bij een ingooi. Wat de tweede keer betreft: de tv-beelden tonen ook aan dat het terecht was. Bossen kan er niets aan doen dat Dingsdag direct daarna een domme overtreding begaat in het strafschopgebied.
Dat vind ik wat overdreven. Als Heerenveen had gewonnen was Heerenveen de terechte winnaar geweest. Heerenveen heeft volgens mij minder maar wel betere kansen gehad, dat kun je altijd naar jezelf toe lullen.quote:Het was m.i. een leuke wedstrijd met veel inzet van beide kanten, maar op basis van het aantal kansen en de wil om te winnen vind ik Utreg de terechte winnaar.
Ik heb het niet over zijn kwaliteiten maar over zijn instelling. Hij huilde echt bij iedere beslissing terwijl Utrecht Bossen meer dan mee had, wat vaker zo is bij Utrecht -dat de scheidsen onder de indruk zijn van het lawaai. Terwijl ze zelfs dan nog spreekkoren tegen zich krijgen.quote:Vorm speelde inderdaad een goede wedstrijd, maar het is grappig om te horen dat je zo negatief bent over Fortune, die volgens mij een prima wedstrijd speelde en jullie verdedigers meer dan bezig hield!
Die vrije trap sloeg helemaal nergens op. Niemand begreep het. Bossen doet dat gewoon niet goed, zo'n vrije trap zo snel laten nemen en een ploeg bevoordelen door van de verwarring te kunnen profiteren.quote:Nog grappiger is het om te zeuren over mekkerende 'plotselinge' vrije trap die jullie tegenkregen, was namelijk vanwege commentaar op de scheids!
quote:Op maandag 25 september 2006 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer dat Nilsson en Friend nog niet de veters mogen strikken van Caluwe en Fortune.
De penalty ontstaat doordat Dingsdag zich in de luren laat leggen door Fortune. Dit heeft niets te maken met het al dan niet 'goed staan'. Dingsdag wordt gewoon gedold en begaat op de achterlijn een domme overtreding.quote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
Nee dat klopt niet. Als je goed had opgelet dan zie je dat er ineens verwarring is, net als eerder bij een vrije trap die Bossen zomaar gaf. Er stond een Heerenveen speler klaar om in te gooien en de Heerenveen spelers stonden aan die kant om de bal op te vangen. Plots overrulet Bossen en Utrecht gooit snel in, logisch natuurlijk. Maar door die verwarring ontstaat de kans en de pingel.
Beide ploegen hebben kansen gehad, waarbij ballen ondere andere knap gered werden of voorlangs geschoten werden. Maar Utrecht heeft echt geen slechtere kansen gehad .... denk daarbij maar eens een vrije kopkans voor Fortune in de eerste helft, kopbal van Van der Gun op de lat, schot van Fortune op de paal, kans op het einde van dichtbij van Fortune, knappe redding van VandenBussche op schot van Rossinni en schot voorlangs vrij voor de keeper van Van der Gun.quote:Dat vind ik wat overdreven. Als Heerenveen had gewonnen was Heerenveen de terechte winnaar geweest. Heerenveen heeft volgens mij minder maar wel betere kansen gehad, dat kun je altijd naar jezelf toe lullen.
Ik ben niet zo'n zanger en bovendien droeg jij toch geen zwart en geel?quote:Heb je gezellig meegezongen over het hoerenjong en 'hij is een homoseksueel'?
Jij doet nu alsof er continu is gezongenquote:Natuurlijk ben ik teleurgesteld maar ik kan het echt wel in proportie zien hoor - we hadden het gewoon zelf af moeten maken. Het valt me alleen op dat je bij Talpa toch een vrij andere wedstrijd te zien krijgt en dat iedereen elkaar maar napraat dat Utrecht het verdiende en dat het dan blijkbaar niet meer uitmaakt, dat rare overrulen en die verwarring bij zo'n ingooi. Was gewoon een foutje van de scheids die toch al een wat instabiele indruk maakte. Laat ie dan de wedstrijd stilleggen als ie niet tegen de spreekkoren kan in plaats van zijn fluitgedrag aan te passen.
In Friend zie ik best wel potentie, maar gisteren was Fortune echt wel beter dan jullie Canadese vriend. Maar het lijkt me absoluut wel een aardige voetballerquote:Op maandag 25 september 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]Is dat serieus bedoeld?
We spreken elkaar aan het eind van het seizoen wel weer friend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |