quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef anoukforza het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat Talpa dat uit zou zenden...
quote:It Portret fan Riemer van der Velde wurdt nochris útstjoerd op sneon 23 septimber, Nederlân 2 om 12.15 oere
Uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef MaxPower het volgende:
Dan ben ik er niet.. maar ff de video onder het stof weghalen dan.
Volgens mij stonden er op de officiele site ook een aantal linkjes waar je het via internet kon bekijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Nee.. kan ik niet ontvangen. Leuk?
waarom niet? ze zijn toch zo lyrisch over hem.quote:
Ik kom welquote:Op woensdag 20 september 2006 09:31 schreef DarkShine het volgende:
Zal niet druk worden in het uitvak donderdag. Ikzelf kan niet en zover ik weet rijden er al 2 supportersverenigingen niet...
Niet iedereen heeft de luxe om op en doordeweekse dag naar Heerenveen te kunnen...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:08 schreef MaxPower het volgende:
In de thuisvakken wordt het ook vrij rustig gok ik. Met 15.000 man mogen we blij zijn denk ik. Als we dat al halen. Overigens was ik ook absoluut niet naar Kerkrade gegaan als we daar hadden moeten spelen, dus wat dat betreft begrijpelijk dat de animo bij jullie niet groot is.
Ik begon afgelopen zondag al te twijfelen of we wel thuis speelden, de stadionspeaker had het alleen maar over Heerenveen-Vitoria Sebutal, en de website idem ditoquote:Op woensdag 20 september 2006 10:08 schreef MaxPower het volgende:
In de thuisvakken wordt het ook vrij rustig gok ik. Met 15.000 man mogen we blij zijn denk ik. Als we dat al halen.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)slan/bb.20060917.asfquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef MaxPower het volgende:
Dan ben ik er niet.. maar ff de video onder het stof weghalen dan.
Zelfs ik het Omrop Fryslanquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Nee.. kan ik niet ontvangen. Leuk?
Zo'n goed gevoel heb ik er dus niet bij...quote:Op donderdag 21 september 2006 03:16 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
prachtige fotoheb zin in vanavond heb een goed gevoel over h'veen tegen roda
Als je zonder accent een kaartje kan kopen wel ja...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zijn de kassa's vanavond gewoon open voor mensen zonder cc, of mensen uit Limburg?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je zonder accent een kaartje kan kopen wel ja...
Als als alsquote:Op vrijdag 22 september 2006 05:00 schreef MaxPower het volgende:
Roda - ASWH... Dat had GVD gewoon Heerenveen - Cambuur kunnen zijn....![]()
![]()
10.000 dus zelfs.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:08 schreef MaxPower het volgende:
In de thuisvakken wordt het ook vrij rustig gok ik. Met 15.000 man mogen we blij zijn denk ik. Als we dat al halen. Overigens was ik ook absoluut niet naar Kerkrade gegaan als we daar hadden moeten spelen, dus wat dat betreft begrijpelijk dat de animo bij jullie niet groot is.
En de voetbalcommentator gaf beide ploegen juist een groot compliment omdat ze lieten zien dat ze erg goed konden voetballen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:04 schreef Kriebbel het volgende:
Wat een bagger wedstrijd van beide kanten!
Ja dat hoorde ik ook van het thuisfront toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef anoukforza het volgende:
[..]
En de voetbalcommentator gaf beide ploegen juist een groot compliment omdat ze lieten zien dat ze erg goed konden voetballen!
Ach, het was een degelijke wedstrijd van beide kanten. Beide ploegen speelden controlerend en konden aanvallend (relatief) weinig uitrichten.. (toch het ontbreken van Nilsson??)quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook van het thuisfront toen ik thuis kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |