quote:
Op woensdag 8 mei 2013 14:30 schreef Gehenna het volgende:nee ook geen tijd hier.
Maar zo te horen, was het vooral een concert dat schijt had aan alle verwachtingen, die gast van de VK kon daar blijkbaar niet over. Maar als ik dit zo lees, leek me dit wel een heel tof concert eigenlijk

Het concert haalt voor mij amper een voldoende, maar ben wel blij dat ik het gezien heb. Het openingsnummer was briljant. Daarna vele momentjes gehad van wat gebeurt er hier? Soms leek het erop of ze net zo lang de idioot uit gingen hangen totdat het publiek moeilijk ging doen. Dat deed het niet, maar echt etnhousiast wilde het ook niet worden.
Jammer was dat het geluid niet altijd goed was, de paar woorden tekst vielen weg in de muziek.Het was een totaal andere show dan die van Silent Shout, en je zag aan het publiek dat er een hoop mensen waren die een kopie van dat wilden.Maar je kon verwachten dat dit niet zo was, het album is ook heel anders.
Het was een heel andere invulling van het idee concert dat normaal, maar voor het lef verdienen ze wel een plus. De uitvoering vond ik op sommige momenten wat minder, maar
vond ik dan weer lekker. Al komt het geluid in dit filmpje er niet fijn uit. Grappig was dat een hoop hipsters achteraf over de zeik waren, terwijl the knife gewoon doet wat hipsters pretenderen te doen: anders zijn dan de rest.
De vernieuwing van performen sprak mij wel aan, de uitvoering viel een beetje tegen en had het idee dat ze soms het publiek totaal niet serieus namen.