Sja het moet zuigen ehquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:04 schreef Molluck het volgende:
Volgens mij is je gevoel voor humor ook door een vliegtuig geraakt...
waarom ? ik hoef daar echt niet aan mee te doenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:08 schreef DennisQ het volgende:
En trouwens iedereen kan wel grote bek hebben, post dan zelluf es wat?
Wat heeft die er aan gedaan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:09 schreef XiChico het volgende:
BEDANKT DANNY!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
talpa
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als je gekeken had naar de documentaire op talpa had je misschien met iets meer respect kunnen denken voordat je dit topic maakte.
+quote:
Nee jouw topics trekken volle zalenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:24 schreef Plofkotje het volgende:
Kuttopic btw.
Ben je nu chagrijnig omdat iedereen je kraakt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nee jouw topics trekken volle zalen![]()
Dat schaap in de barbecue is gaar ja! en jij ook trouwensquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Ben je nu chagrijnig omdat iedereen je kraakt?
Als je niet kan fotofucken, doe het dan gewoon niet, want jou afbeelding is gewoon gaar.
Pauper....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:29 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Dat schaap in de barbecue is gaar ja! en jij ook trouwens
Helaas geen kogel, anders was ons dit bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:36 schreef seto het volgende:
Toen je hiermee klaar was he, wat ging er toen door je heen?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:38 schreef knowall het volgende:
[..]
Helaas geen kogel, anders was ons dit bespaard gebleven.
Strak planquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef Radjesh het volgende:
Ik stel voor dit topic te benoemen tot meest gare topic ooit op FOK! geopend.
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef DennisQ het volgende:
schop, toch is ie wel geinig, seg nou zelluf
En jij post niet meerdere replies in dit topic?quote:
Neej dit zijn staaltjes van verneukenvan een foto, zelf gedaan cker?quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Pygmeeen uit de Baka-stam kunnen geblindoekt, naakt een op de fiets nog beter een foto verneuken dan de TS dat kan. Er moet gezegd worden dat de Baka-Pygmeeen zwaar onderontwikkeld zijn, wat zeker niet ten gunsten is van deze TS. Wat een rotzooi.
Zonder het motief om grappig te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Neej dit zijn staaltjes van verneukenvan een foto, zelf gedaan cker? [afbeelding]
Dit is nu briljante koek.quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
Hou op man.
Er is maar één echte 9/11 FF:
[afbeelding]
Thanks, LB!
OMG!quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
Hou op man.
[afbeelding]
Thanks, LB!
Kijk, daar zat ik op te wachten, nie op die pauwpers met grote waffel die alleen maar lope te lamballe over andermans creaties, meer van die shit in dit topic dus. plz.quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
Hou op man.
[afbeelding]
Thanks, LB!
Ik ben geen correspondent op de kinderboerderij.quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kijk, daar zat ik op te wachten, nie op die pauwpers met grote waffel die alleen maar lope te lamballe over andermans creaties, meer van die shit in dit topic dus. plz.
Poedelprijs.quote:Mijn inzending voor de Pheauteaufuk op geenstijl.
Zo ruik je welquote:Op zondag 10 september 2006 01:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben geen correspondent op de kinderboerderij.
En daar moet ik van onder de indruk zijn? een of andere koekwaus die pleb-muziek, reviewt? Ow neej, sorry die uitspraak pleb heb ik nie gedaan, ben al helemaal bang voor een ban aan mijn jurk.quote:Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je beledigt een crewlid in functie. Ik zou oppassen als ik jou was.
quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef PICHT het volgende:
Wat een KANKERTOPIC.
omg, die breaking newsquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bolivian het volgende:
Hou op man.
[afbeelding]
Thanks, LB!
Die is wel grappig.quote:Op zondag 10 september 2006 02:12 schreef Begieltie het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook eens meegedaan![]()
wat een droge kanker postquote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef DraYtje het volgende:
knap staaltje werk TS... of moet ik zeggen verbrand staaltje werk? ha ha ha...
wat een kenkergaar plaatje, en dan ook nog comic sans gebruiken als font![]()
ow hahaha.. ik snap m nu pasquote:Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef master_X het volgende:
die tekst zei ma flodder ook in met flodder in usa niet orgineel ...
Gast, waar heb je het overquote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het ook maar matig.
Een schande is het!!!
Een schande. Zo ga je niet om met onzin en humorDe Goden van de onzin zullen boos zijn, vandaar al die bewolking in de herfst, vandaar dat de bladeren vallen en dat mensen depressief zijn en worden
Mensen als de topic-starter verpesten alles
Zulke mensen verpesten de sfeer en nog meer.
De topic-starter zal nooit een komedie kunnen schrijven zo te zien.
Het stoort ook. Mensen die zoiets lanceren en dan overtuigd zijn van hun talent.
Alsof die mensen te dom voor woorden zijn. Zo dom als het achtereind van een varken. En dan is het achtereind van een varken zelfs slim vergeleken met topic-starter.
Zijn mensen als de topic-starter nog te redden??
Of kun je zulke mensen beter bij het grof-vuil zetten?
dromenvanger? of vangen de dromen jou?quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het ook maar matig.
Een schande is het!!!
Een schande. Zo ga je niet om met onzin en humorDe Goden van de onzin zullen boos zijn, vandaar al die bewolking in de herfst, vandaar dat de bladeren vallen en dat mensen depressief zijn en worden
Mensen als de topic-starter verpesten alles
Zulke mensen verpesten de sfeer en nog meer.
De topic-starter zal nooit een komedie kunnen schrijven zo te zien.
Het stoort ook. Mensen die zoiets lanceren en dan overtuigd zijn van hun talent.
Alsof die mensen te dom voor woorden zijn. Zo dom als het achtereind van een varken. En dan is het achtereind van een varken zelfs slim vergeleken met topic-starter.
Zijn mensen als de topic-starter nog te redden??
Of kun je zulke mensen beter bij het grof-vuil zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |