quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
@home? Internet? Leg uit, hoe open je deze topic dan?
de kabel en de telefoon van essent heten tegenwoordig ook @homequote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef Sjakie01 het volgende:
@home? Internet? Leg uit, hoe open je deze topic dan?
Dat is voor Turken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef verzameldirk het volgende:
koop toch een schotel, nog goedkoper ook![]()
![]()
Euhh, nee. Digitale televisie word wel geregeld door @home. Maar normale kabel televisie niet. Dat doet Cogas in twente als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
de kabel en de telefoon van essent heten tegenwoordig ook @home
Dat is helemaal juist wij hebben overigens digitale televisie van @home en ook de telefoon, en zoals boven al is gezegt een schotel is voor flatbewoners en niet voor normale mensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euhh, nee. Digitale televisie word wel geregeld door @home. Maar normale kabel televisie niet. Dat doet Cogas in twente als ik mij niet vergis.
Ik zeg toch ook de kabel en de telefoon van ESSENTquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Euhh, nee. Digitale televisie word wel geregeld door @home. Maar normale kabel televisie niet. Dat doet Cogas in twente als ik mij niet vergis.
1 2 3 | Index / Nieuws & Achtergronden/Grote kabelstoring bij Essent ?> |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |