Gut, meen je dat nou?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:45 schreef Troel het volgende:
Wat is dat vriendje trouwens een ontzettende druktemaker
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft weer een aanhankelijkheidsperiode geloof ik.
hij is weer druk aan het harten schilderen.
ik kreeg er gisteren een (nog nat van de verf) met daarop : ik hauw van jou mama
Hij is pas om kwart voor twaalf vrij, lady-wrbquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
en tristan? beviel het op school?
spuuglokje, had je die strijkkralen-link nog gezien?
ik vond dat echt iets voor die kids van jou
hallo zeg, ik weet wel wat ik kadogeef hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef YPPY het volgende:
Heb je wel dat papier erbij?
Je hebt ook 'nepplankjes', daar zitten de kraaltjes verder van elkaar. Die strijken niet goed.
als je het weer op het plankje kan frutten, kan je het nog een keer strijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Het is uiteindelijk wel gelukt hoorMaar de eerste baksels zaten niet helemaal goed aan elkaar.
Uit ervaring van vroeger kan ik dit beamenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet of het waar is, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat hama-kralen en andere soorten door elkaar niet (goed) zouden hechten.
Tsk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef reni het volgende:
ik baal als een stekker en eigenlijk ben ik ook best boos op een moeder bij Fachelle uit de klas.
Fachelle heeft ineens allemaal zweertjes in dr mond.
Ik bij school : ja t begint al goed kan morgen naar de dokter met fachelle want .......
zegt ze doodleuk daar hoef je niet voor na de dokter want ons .... had dat ook en dat is mond hand en voet ziekte en dat is heel besmettelijk .oh, fijn had dat even eerder gemeld.
Alleen krijg je dr niks voor.![]()
OOOW wat leuk! Hier ook een grote kleine vent in groep 3 (en een meisje in groep 2)quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook een jongetje in groep 3
Hij heeft al best wat woordjes geleerd in de afgelopen week en ik vind dat hij het zo knap doet. Korte woordjes herkent hij al en kan hij al lezen en redelijk schrijven.
Het schijnt dat ze rond de kerst al ongeveer zelf een klein verhaaltje kunnen lezen
ja het gaat echt heel hard, en hij was er voor de zomervakantie ook zo aan toe om naar de volgende groep te gaan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Leuk hè, patje, ik kan ervan genieten als hij helemaal geconcentreerd probeert om een woord te ontcijferenZe gaan zo snel vooruit met lezen!
Nou daar ben je dan ook mooi klaar mee???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:09 schreef reni het volgende:
ik baal als een stekker en eigenlijk ben ik ook best boos op een moeder bij Fachelle uit de klas.
Fachelle heeft ineens allemaal zweertjes in dr mond.
Ik bij school : ja t begint al goed kan morgen naar de dokter met fachelle want .......
zegt ze doodleuk daar hoef je niet voor na de dokter want ons .... had dat ook en dat is mond hand en voet ziekte en dat is heel besmettelijk .oh, fijn had dat even eerder gemeld.
Alleen krijg je dr niks voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |