Dat was al een tijdje. Alleen is z'n sig nu wat vreemd... zal wel door de nieuwe layout komenquote:Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef Douwe het volgende:
En éindelijk is dat vré-se-lij-ke 'groetsels' uit je ondertitel verdwenen!
Neemt vier regels in in de layout, dus de laatste twee zijn grijs, tenzij je daar natuurlijk zelf twee spacers ingezet hebt.quote:
[jaguarized mode]quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef k_man het volgende:
Maarre... vind je het wat Douwe?
Jammer van die kras op je motorkap.quote:Op zondag 10 september 2006 17:11 schreef k_man het volgende:
Douwe begon er over.
Maar jij mag ook best wat zeggen hoor.
Ik heb te lang in de zon gezeten denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef k_man het volgende:
Wat ben je gemeen als je jaloers bent DT.
Ik heb vandaag in het zonnetje gereden. Dak open, haartjes wapperend in de wind, zonnetje op het bolletje.quote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb te lang in de zon gezeten denk ik![]()
Waarom heb je dan wel een ondertitel?quote:Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef Douwe het volgende:
Ik heb het nut van het hebben van een signature nooit begrepen
quote:Op zondag 10 september 2006 17:07 schreef GiSaE het volgende:
Hoewel ik het een oerlelijke auto vind (krijg er bijna nachtmerries van) zijn de foto's wel goed gelukt.
Vooral foto 1 is erg netjes. (mooie velgen) er zit alleen een korrelig effect overheen.
Jij hebt niet eens een signature... en ik heb nog wat andere dingen in dat vakje staan, waardoor dat vakje groter wordt en de signature dus langer. Het schijnt met FF wel goed te gaan, maar ik installeer liever geen onnodige programma's.quote:Op zondag 10 september 2006 17:19 schreef Douwe het volgende:
Ik heb het trouwens niet, dat de sig omhoog komt bij kortere posts? Misschien omdat ik gewoon een superieure browser gebruik
Ik zeg dat ik het nu van signatures nooit heb begrepen. Waar heb ik het over ondertitels?quote:Op zondag 10 september 2006 17:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel een ondertitel?
Installeer dan Opera. Verbetering van je levensstandaardquote:Het schijnt met FF wel goed te gaan, maar ik installeer liever geen onnodige programma's.
Gelukkig vindt SeLang de kleur wel mooiquote:Op zondag 10 september 2006 17:22 schreef Douwe het volgende:
Je ontwijkt de vraag. De vraag was: waarom heb je een ondertitel? Wat is het nut daar dan van?quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het nu van signatures nooit heb begrepen. Waar heb ik het over ondertitels?
[..]
Installeer dan Opera. Verbetering van je levensstandaard
En wat is dan volgens jou het nu van ondertitels?quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef Douwe het volgende:
Ik zeg dat ik het nu van signatures nooit heb begrepen. Waar heb ik het over ondertitels?
Wordt ik dan ineens rijk en beroemdquote:Installeer dan Opera. Verbetering van je levensstandaard
Heb je ook nog een turflijst van het aantal goedkeurende en afkeurende blikken?quote:Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef k_man het volgende:
Ik heb vandaag in het zonnetje gereden. Dak open, haartjes wapperend in de wind, zonnetje op het bolletje.![]()
Maar dat kan toch ook in je signaturequote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef Douwe het volgende:
Om duidelijk te maken dat je mijn posts niet in twijfel hoeft te trekken, omdat ik toch altijd gelijk heb
Nee, het maakt internetten een stuk minder frustrerend, minder kans op RSI, stabieler en veel minder ergenis als je per ongeluk eens een venster sluit. En door die mindere frustratie kom je positiever over, wat je kans op een goede indruk bij een sollicitatiegesprek verhoogt. Dit op zijn beurt verhoogt weer de kans op een hogere levensstandaardquote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat is dan volgens jou het nu van ondertitels?![]()
[..]
Wordt ik dan ineens rijk en beroemd![]()
Nee, want de signature staat op een plek waar ook een normale post kan staan. Als ik daar externe informatie neer ga zetten wordt het geheel nogal onoverzichtelijk, en zorgt er dan voor dat je verder moet scrollen.quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook in je signature
Een andere baan is nou net niet hetgeen wat bij iedereen zou kunnen bijdragen aan een betere levensstandaard.quote:Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Douwe het volgende:
Of heb ik nou ook al te lang in de zon gezeten
Maar als je Opera hebt, dan heb je minder kans op RSI, dus kan je signature ook wel wat langerquote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef Douwe het volgende:
en zorgt er dan voor dat je verder moet scrollen.
Correct. Voor mij maakt het ook niet uit, maar voor mensen zoals jij en k_man is het zo dus wel prettigerquote:Op zondag 10 september 2006 17:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar als je Opera hebt, dan heb je minder kans op RSI, dus kan je signature ook wel wat langer![]()
Dat zou betekenen dat wij het altijd met elkaar eens zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 17:27 schreef Douwe het volgende:
Om duidelijk te maken dat je mijn posts niet in twijfel hoeft te trekken, omdat ik toch altijd gelijk heb
quote:Op zondag 10 september 2006 17:39 schreef k_man het volgende:
Dat zou betekenen dat wij het altijd met elkaar eens zijn.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:39 schreef Douwe het volgende:
Ik kan me het moment dan ook niet heugen dat ik het met je oneens was, k_man
Zin 1 een t te weinig, zin 2 een t te veel.quote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat is dan volgens jou het nu van ondertitels?![]()
[..]
Wordt ik dan ineens rijk en beroemd![]()
Ik ben overtuigd dat schijfjes citroen met stampertjes beter zijn voor het muiscoördinatievermogenquote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Zin 1 een t te weinig, zin 2 een t te veel.
Laat ik hier dan maar een vp van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |