En daarom minder erg?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef seto het volgende:
Dit is al vet oud yo.
Nou, het jochie heeft er ook echt lol inquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:59 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha dat doen die lui gewoon om een paar knaken te verdienen.![]()
Jongetje legt z'n arm op de weg en een auto rijdt er per ongeluk over heen. Een radioverslaggever met mic interviewt het slachtoffer ter plaatse. Schande dat 'ie de ambulance niet eerst beltquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Robbiej het volgende:
samenvatting? ik wil niet kijken. dit soort plaatjes blijven me een hele tijd dwars zitten...
Is dat zo vreemd?quote:
Klein ventje op de grond voor een auto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Robbiej het volgende:
samenvatting? ik wil niet kijken. dit soort plaatjes blijven me een hele tijd dwars zitten...
Inderdaad, dag in en dag uit heb ik last van die kutmensen daar.....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Agorias het volgende:
Ik blijf erbij dat ze daar een grote atoombom neer moeten gooien, zal voor een hoop minder problemen in de wereld zorgen.
mee eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, dag in en dag uit heb ik last van die kutmensen daar.....
De ouders ook? damn ik wist niet dat jij zo opvoedkundig was aangelegd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Moeten ze hier ook es doen !
Maar dan 12 jaar en ouders
Welke gasten??quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:22 schreef paullo het volgende:
allemaal afschieten die gasten.
zou het erg vreemd vinden als dat zo was, aangezien het jochie duidelijk pijn heeft en je arm kan zien dat het niet goed zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit was toch een hoax? Ging eik over een truc van een illusionist.
Ah, ik voel me meteen al wat minder schuldig dat ik in de lach schoot bij die foto's.quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef Mrln het volgende:
het is idd een hoax , het zou om een stunt gaan
Vind het maar een vreemde stunt moet ik zeggen, vooral omdat het kopie van het manneke echt pijn uitstraald, het lijkt niet gefaked.quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef Mrln het volgende:
het is idd een hoax , het zou om een stunt gaan
Maakt het wel minder erg. Doet 'ie gewoon uit eigen wil, laat 'm dat dan lekker doen. Jij had het al over cultuur blabla. Maar weer een bewijs hoe makkelijk je propaganda over het midden-oosten (waar iedereen altijd o zó veel last van heeft in hun dagelijkse leven dat ze maar kapot gebombardeerd moeten worden) kan verspreiden bij de gemiddelde (onwetende/domme) mens...quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
...
Maar het manneke ligt er wel echt onder dus, dat is geen hoax en dat maakt het naar mijn mening dus niet minder erg.
Maar zou jij als volwassene erin toestemmen dat een kind van 7/8 jaar met zijn arm onder een auto gaat liggen?quote:Cultuur of niet, dit moet niet kunnen.
Net als zoveel dingen in bepaalde culturen.
ja, humor hequote:
Ja, dat is ook echt te vergelijken.quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef Zyggie het volgende:
In feite is dit wel cultuur. Dat wij er zo op reageren is omdat onze cultuur zo verschilt. Wij kunnen het niet voorstellen dat je zoiets doet met een kind, maar zij kunnen er zich weer niks van voorstellen dat veel vrouwen hoerig zijn.
ik een tostiquote:Op zondag 10 september 2006 13:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik ben nu brood aan het eten.
vrouwen die de baas zijn over hun eigen lichaam.quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt te vergelijken.
Een kind ernstig letsel toebrengen of een vrouw die baas is over eigen lichaam.![]()
Angst, geen pijn denk ik. Ook zielig idd, maar een héél ander verhaal dan een kind dat op barbaarse wijze van een ledemaat beroofd wordt door een groep fanatici omdat het arme ventje brood stal om zijn honger te stillen.quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind het maar een vreemde stunt moet ik zeggen, vooral omdat het kopie van het manneke echt pijn uitstraald, het lijkt niet gefaked.
Maar het manneke ligt er wel echt onder dus, dat is geen hoax en dat maakt het naar mijn mening dus niet minder erg.
Ik denk niet dat er direct een objectieve reden is waarom het 1 minder met cultuur te maken zou hebben dan het ander.quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef snakelady het volgende:
Een kind ernstig letsel toebrengen of een vrouw die baas is over eigen lichaam.![]()
Het is slechts een voorbeeld om je aan het denken te zetten. Voor ons lijkt het verouderd voor hun is het gewoon. De wereld wordt nog wel een keer een grote eenheidsworst met fijne westerse waarden wees niet bang.quote:Op zondag 10 september 2006 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt te vergelijken.
*crunch crunch* *ketchup lekt*quote:
had ie maar moeten werken voor zn geld.quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja, humor he![]()
niks zo leuk al een kind met pijn![]()
Jeetje, zieke mensen eigenlijk hier.
quote:
Net of jij werkte toen je 8 was.quote:Op zondag 10 september 2006 13:45 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
had ie maar moeten werken voor zn geld.
Blabla, bureauwereldverbeteraarquote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net of jij werkte toen je 8 was.![]()
Maar maakt niks uit hoor, je hebt een goed hart, alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Geradicaliseerde moeders. Brr..quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar maakt niks uit hoor, je hebt een goed hart, alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Betekent dat dat ik een ijsje krijg?quote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar het is dus een hoax. Van Arabische acteurs die relativeringsvermogen tonen. Terwijl hier iedereen vol in de aanval schiet. Dan weet ik niet wie hier het gebrek aan verstand heeft.
quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet Allah wel niet van zulke verdorvenheden denken.quote:Op zondag 10 september 2006 14:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik een ijsje krijg?![]()
Lekker likken.quote:Op zondag 10 september 2006 14:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet Allah wel niet van zulke verdorvenheden denken.
ze weten je wel op de kast te krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
doodverwensing! ban!quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Zit gewoon op een stoel hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 14:17 schreef kollie het volgende:
[..]
ze weten je wel op de kast te krijgen![]()
Wie ik?? zou niet durven.quote:
Maar maar maar in Aladdin van Walt Disney werd ook bijna de hand van prinses Jasmine afgehakt toen ze een brood stalquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar het is dus een hoax. Van Arabische acteurs die relativeringsvermogen tonen. Terwijl hier iedereen vol in de aanval schiet. Dan weet ik niet wie hier het gebrek aan verstand heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |