had ie maar moeten werken voor zn geld.quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja, humor he![]()
niks zo leuk al een kind met pijn![]()
Jeetje, zieke mensen eigenlijk hier.
quote:
Net of jij werkte toen je 8 was.quote:Op zondag 10 september 2006 13:45 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
had ie maar moeten werken voor zn geld.
Blabla, bureauwereldverbeteraarquote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net of jij werkte toen je 8 was.![]()
Maar maakt niks uit hoor, je hebt een goed hart, alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Geradicaliseerde moeders. Brr..quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar maakt niks uit hoor, je hebt een goed hart, alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Betekent dat dat ik een ijsje krijg?quote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar het is dus een hoax. Van Arabische acteurs die relativeringsvermogen tonen. Terwijl hier iedereen vol in de aanval schiet. Dan weet ik niet wie hier het gebrek aan verstand heeft.
quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet Allah wel niet van zulke verdorvenheden denken.quote:Op zondag 10 september 2006 14:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik een ijsje krijg?![]()
Lekker likken.quote:Op zondag 10 september 2006 14:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet Allah wel niet van zulke verdorvenheden denken.
ze weten je wel op de kast te krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
doodverwensing! ban!quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef snakelady het volgende:
alleen zo verdomde jammer dat het klopt.
Zit gewoon op een stoel hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 14:17 schreef kollie het volgende:
[..]
ze weten je wel op de kast te krijgen![]()
Wie ik?? zou niet durven.quote:
Maar maar maar in Aladdin van Walt Disney werd ook bijna de hand van prinses Jasmine afgehakt toen ze een brood stalquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar het is dus een hoax. Van Arabische acteurs die relativeringsvermogen tonen. Terwijl hier iedereen vol in de aanval schiet. Dan weet ik niet wie hier het gebrek aan verstand heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |