Assen = TTquote:
ik heb 3 maanden in assen gezeten op de kazerne....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Assen = TT
TT = Bier
Dus Assen = Bier![]()
Ja der is ook geen kut te doen normaal maar als de motoren komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb 3 maanden in assen gezeten op de kazerne....![]()
ik vond er niet zo veel aan![]()
3 juni....ttquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja der is ook geen kut te doen normaal maar als de motoren komenDan is het feest ....
![]()
De 3e zaterdag in juni altijd![]()
30 juni zelfs. Heb ik eventjes opgezochtquote:
Is het wat? Ik twijfel nog of ik er naar de film zal gaanquote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Djeez het volgende:
Ik woon ook in Assen! Maar er is nieteens een bioscoop, die is pas in 2013 klaar. Nu zit er een noodbios op het industrieterrein, wel zeer dichtbij huis gelukkig.
Beeld en geluid zijn zeker beter dan in de oude Kolk. Maar verder heb je helaas wel constant het idee dat je in een fabriek bent.quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het wat? Ik twijfel nog of ik er naar de film zal gaan![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Beeld en geluid zijn zeker beter dan in de oude Kolk. Maar verder heb je helaas wel constant het idee dat je in een fabriek bent.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef murp het volgende:
waar is de bier????
quote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef ondeugend het volgende:
Mijn dorp wat doe je ?
* punt voor S-fiets noteert.
je had de faq al gelezen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had dit topic al opgegeven ik had zelfs een plaatje voor in de OP even kijken of ik hem nog heb
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je had de faq al gelezen ?
In plaats van bekeuringen delen ze hier bans uit voor sommige overtredingen.
Toe... red jezelf !
Daarbij komt dat het natuurlijk niet past in een topic over mijn stad.![]()
Doe dat andere plaatje nou weghalen kutto !quote:
Wooot dat zag ik helemaal nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe dat andere plaatje nou weghalen kutto !
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wooot dat zag ik helemaal nietDat is trouwens al de 2e keer dat mij dit overkomt
Te triest
Welke wijk woon je ?quote:
Eén van de acht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke wijk woon je ?FF kennismaken enzo ik in marsdijk
![]()
quote:
Ik ga voor Marsdijk. Waarom ? Alle leuke vrouwen wonen in Marsdijk!quote:
Groningen kent geen pauze en is duur parkeren.quote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kijkt niet lekker hmm nahjah dan maar groningen
![]()
Drenthe, Florida van Nederland!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Assen] Motorraces & Bier![]()
Hmmm nahjah dan download ik welquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Groningen kent geen pauze en is duur parkeren.
Thuis is het bier iig wel goedkoper. En lekkerder, want Dommelsch is nu ook niet je van het.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm nahjah dan download ik wel![]()
Nee dat is ook niet alles neequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Thuis is het bier iig wel goedkoper. En lekkerder, want Dommelsch is nu ook niet je van het.
Ja hoor, het Dr. Nassau bestaat nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Klonk het volgende:
graag gedaan, als ex drenthtenaar nu in Limburg wonend mag de stad waar ik gewerkt heb en naar school ben gegaan (Dr. Nassaucollege, bestaat dat uberhaupt nog) best wel een fatsoenlijk STA topic hebben
Ze hebben alleen een nieuw logo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Klonk het volgende:
graag gedaan, als ex drenthtenaar nu in Limburg wonend mag de stad waar ik gewerkt heb en naar school ben gegaan (Dr. Nassaucollege, bestaat dat uberhaupt nog) best wel een fatsoenlijk STA topic hebben
Ben je al lang geleden uit Assen vertrokken? En praat je nu Drents met de zachte G?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:50 schreef Klonk het volgende:
ik ben nu precies 20 jaar geleden uit Drenthe vertrokken, woon dus nu eigenlijk al langer in Limburg dan dat ik in Drenthe heb gewoond, en Drents heb ik nooit echt goed gepraat, mijn ouders waren import, ik ben in Assen geboren en heb in Eelde en Vries gewoond, op mijn 17de op kamers gegaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:47 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ben je al lang geleden uit Assen vertrokken? En praat je nu Drents met de zachte G?
Ik praat ook geen Drents hoor ben toch geen boerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:47 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Ben je al lang geleden uit Assen vertrokken? En praat je nu Drents met de zachte G?
Als je uit Assen komt ben je boer. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik praat ook geen Drents hoor ben toch geen boer
Lijkt me eerder dat je de 'e' inslikt ipv de 'n'. We zijn geen Amsterdammers!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
en bedoel ook meer van dat Ass'ns' Drents, gewoon Nederlands waarbij je de N inslikt
De boeren zitten in smilde en omstreekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als je uit Assen komt ben je boer. Niks aan te doen.![]()
en bedoel ook meer van dat Ass'ns' Drents, gewoon Nederlands waarbij je de N inslikt
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je de 'e' inslikt ipv de 'n'. We zijn geen Amsterdammers!
Kan dat in een voorbeeld zin hoe een echte Assenaar moet klinken dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je de 'e' inslikt ipv de 'n'. We zijn geen Amsterdammers!
Geen idee eik, ik kom feitelijk van 't Hoogeveine...quote:Op zondag 18 januari 2009 07:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan dat in een voorbeeld zin hoe een echte Assenaar moet klinken dan?
Da's nog erger dan wanneer je uit Beilen komt, bijna danquote:Op zondag 18 januari 2009 11:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geen idee eik, ik kom feitelijk van 't Hoogeveine...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |