Is dat allesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:21 schreef Wilfret het volgende:
The Legend of Zelda:Twilight Princess komt ook nog uit op de gamecube.
Beyond Good and Evil, Resident Evil 4, Star Wars Rogue Squadron..quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef lugum het volgende:
Animal crossing , zelda wind waker, mario kart double dash , super smash bros melee, skies of arcadia , f-zero![]()
En als een idioot springen op een dansmat met dance stage mario.
Er komt idd niks boeiends meer uit :/quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:10 schreef Slappy het volgende:
Die heb ik allemaal al.
Je zou verwachten bij Nintendo dat ze nog wat toppers uitbrengen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef lugum het volgende:
Animal crossing , zelda wind waker, mario kart double dash , super smash bros melee, skies of arcadia , f-zero![]()
En als een idioot springen op een dansmat met dance stage mario.
Dus wat dat betreft passen jullie goed bij elkaar!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef fredissadinbed het volgende:
XBox sucks
Heb ik ook en Deel 2quote:
Commodore 64quote:
Dude! Als het toch over toppers gaat!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:24 schreef Slappy het volgende:
Tales of symphonia ga ik nog halen.
poke-1,170quote:Op zondag 10 september 2006 13:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijdenToen laadde je je games van een cassettebandje
![]()
ja, maar als je er nu op terug kijkt was het wel grappig. Half uur wachten op een spelletje en dan de hele tent bij elkaar vloeken als de teller door loopt maar het spel niet opstartquote:Op zondag 10 september 2006 15:37 schreef Cheiron het volgende:
Pff, spelletje laden, gaan eten, afwassen terugkomen en nog moeten wachten op het beginscherm. Nee, ik was maar al te blij toen we de floppydrive kregen.
Want dat is namelijk helemaal waar. Hoewel niet persé de beste game ooit, is dit toch wel zeker het spel met de beste multiplayer. Geniaal, ik speel het al sinds de release in 2002 en het blijft gewoon verrot leuk! Zo simpel als het aan de oppervlakte mag lijken, zo diep gaat het werkelijk want ik blijf na al die tijd nog steeds m'n skills bijschroeven. Verder is het één grote interactieve Nintendo-encyclopedie waar ik een boel geschiedenis van geleerd heb en tevens een aantal geweldige klassiekers mee heb ontdekt (check mah avatar dang), waar ik 'm best wel dankbaar voor mag zijn. Kan niet wachten om te zien wat de opvolger te bieden heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 15:28 schreef Timmehhh het volgende:
SUPER SMASH BROTHERS MELEE!
damn dat is gewoon het beste spel ooit geproduceerd, met 3 andere kameraden met zijn 4'en gamen zonder splistscherm of geouwehoer elkaar helemaal afmaken.
Playstation 2 heb ik jaren.quote:Op zondag 10 september 2006 19:35 schreef Superk0ekiie het volgende:
Er zijn alleen maar kutgames voor gamecube!
kan je beter een playstation of een Xbox hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |