Monopoly, stratego, riskquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik word spontaan gestressed van al die drukte op mn scherm. Doe mij maar lekker Stratego of Risk via Xbox Live.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef koentje.k het volgende:
Hier nog 36 screenshots van Virtua Tennis 3: http://www.xboxyde.com/news_3443_en.html
Colonisten van Catan komt er iig aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Monopoly, stratego, risk!
Dat zijn idd de toffere games die ik graag op XBLA zou zien.
Carcassonne en Alhambra niet te vergetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Colonisten van Catan komt er iig aan
volgens veel mensen is dit een hoax, maar dat weten we dus niet zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot nieuwe dashboard update (komt pas eind dit jaar ofzo)
Een medestudent van mij had een echte Mahjong box met ivoren stenen. Dat is meer geilheid dan Katja Schuurman die naakt de Gouden Gids op je bedrand voorleest....Of het is gewoon übergeeky.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Panick het volgende:
Carcassonne ook?.
Damn.
Nu Mahjong nog.
moto gp 06quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
quote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
lollercopterquote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
Welke concurrenten? Sony is niet aanwezig & Nintendo slaat een andere weg in.quote:Op zondag 10 september 2006 12:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahah, Xbox zit echt alles weg te kapen bij de concurrenten
[afbeelding]
VROOM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |