verkeerdekantklikken en dan vernieuwen werkt ook!quote:quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je op deze site ergens een automatische refresh instellen ?
Me F5 begint te slijten.
Op zaterdag 9 september 2006 @ 16:00 schreef Scanman het volgende:
Ik klik gewoon met de muis op het refresh knopje bovenaan in beeld.
Als zij dr wekelijkse dosis van een liter of 8 maar krijgtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde maakt zich nu al druk om de verdeling van de alcohol.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
BB is echt te soft gewoon, ik zeg tuin weer op slot, alle peuken en drank inleveren en een flinke intensieve weekopdracht
Ik begrijp haar niet, ze zegt de één zuipt veel sneller dan de ander, moeten jullie op letten dat het eerlijk verdeeld wordt. Maar dat lijkt me in háár nadeelquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Als zij dr wekelijkse dosis van een liter of 8 maar krijgt
Prachtige avatar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ze moeten Hilde gewoon droogleggen, gezeur dat ze niks kan. Wat wil je met 8 flessen per dag.
Maar zij valt daar helemaal buiten, ze is zo kortzichtig dat ze zichzelf over het hoofd zietquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp haar niet, ze zegt de één zuipt veel sneller dan de ander, moeten jullie op letten dat het eerlijk verdeeld wordt. Maar dat lijkt me in háár nadeel![]()
Dank je, ik zal animation shop even installeren, dan kan ie in ieder geval zijn hand voor zijn mond doen.quote:
De zusjes zeiden dat hij 50 was...quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je, ik zal animation shop even installeren, dan kan ie in ieder geval zijn hand voor zijn mond doen.![]()
de regie rent nou gillend het gebouw uit, ineens heeft iedereen een klusje of iets anders te doenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier doet die kop van hem me aan denken![]()
aiiii, heb ff me geluidquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde is haar benen aan het scheren.![]()
als 2 druppels water toch...quote:
Ze lijkt zo wel een beetje op Nessa Holt uit de tv-serie 'Las Vegas'....quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0909108.jpg]afbeelding][/URL]
die is lastig man, de capuchon? ja ik gok maar wat hoorquote:
voor en na z'n dood, lolquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die is lastig man, de capuchon? ja ik gok maar wat hoor![]()
tis maar goed dat er een schil omheen zit!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:57 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
En nu loopt Eggie zo'n banaan te eten....
ik ben zelf helemaal niet handig met photoshop maar moet je die niet iets verkleinen en zeg maar laten liggen ofzo, dat masker dan he?quote:
Sabrina denkt na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |