Je hebt gelijk. Ik reageerde op een verkeerde post. De knipoog stond bij de pleonasme opmerking.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie bij postings over dit onderwerp maar één knipoog en dat is niet bij jouw posting over Erica en de Drs.
Never mind, dan maar een pleonasme...<-knipoog!!
Krijg het behoorlijk warm van al die plaatjes... ga toch maar even naar het strand denk ik...quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Vannacht hoorde ik dat Marcia tegen Milica vertelde dat ze zo oplette vanwege Floris. (haar vriendje thuis, het is net weer 4/5 weekjes aan)
Dus ik denk niet dat ze zich zo geremd gedraagd vanwege haar vader maar vanwege de thuispolitie.
OK, geen amateurs dan.quote:
Micheline er achteraan: "Ja, ik zie er nu ook wel een beetje uit als een hoer"quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:49 schreef Marrije het volgende:
Semih tegen Tijn: je moet het ook eens accepteren als ze nee zeggen he![]()
Micheline: ik zeg altijd jaaaa hoor Tijn!
Semih: maar jij bent een sletje!
![]()
Ik klik gewoon met de muis op het refresh knopje bovenaan in beeld.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je op deze site ergens een automatische refresh instellen ?
Me F5 begint te slijten.
lgt e10 dr al op of nie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:59 schreef Marrije het volgende:
Sabrina: mag ik een buikschuiver?
Tijn: wat is dat??
Sabrina: een buischuiver! doen jullie dat nooit op het strand?
Tijn: nou als het niet te ranzig is, wat moet ik doen?
Sab: gewoon, bovenop me duiken!
Is een muis niet duurder dan een toetsenbord ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik klik gewoon met de muis op het refresh knopje bovenaan in beeld.
Ik denk dat het komt omdat ie denkt dat je niet online bent?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:04 schreef Marrije het volgende:
Hoe kan het dat ik mijn berichten niet meer kan wijzigen??? Krijg opeens de melding dat ik daar het recht niet tot heb, das nieuw voor mij.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ie denkt dat je niet online bent?
Even opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:04 schreef Marrije het volgende:
Hoe kan het dat ik mijn berichten niet meer kan wijzigen??? Krijg opeens de melding dat ik daar het recht niet tot heb, das nieuw voor mij.
Jammer, ik vond een uurtje wel de max.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel tijd kregen ze om in de tuin te verblijven ? 2 uur?
Jah, ze hebben het echt zwaar!
Doe dat ook danquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef Marrije het volgende:
Nou, hebbes, opnieuw ingelogd en kan mun berichten weer editten. Fijn!!
BB is echt te soft gewoon, ik zeg tuin weer op slot, alle peuken en drank inleveren en een flinke intensieve weekopdrachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer, ik vond een uurtje wel de max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |