abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 11:25:51 #31
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41701174
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat zit er dik in, ik kreeg gisteren een muscle & fitness van een kameraad (nr 07). En daar stond een heel verhaal in over powerliften, ook hoe je het best kunt bankdrukken. Zag er zeer interresant uit.
hm, toch maar 'n keer zo'n tijdschrift kopen. Normaal kijk ik alleen bij de motorfietsbladen.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_41702159
PL bench is vrijwel niet te vergelijken met 'bodybuilding benchen'.

http://img214.imageshack.us/img214/9259/dsc0142zbo6.jpg

Niet dat je er iets aan hebt hoor, zo benchen, tenzij je aan wedstrijden wil meedoen. ROM is erg kort, niet nuttig.

[ Bericht 25% gewijzigd door LedZep op 11-09-2006 12:07:02 ]
  maandag 11 september 2006 @ 12:13:26 #33
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41702447
Respect voor de gewichten waarmee ik sommige idd zie benchen in die filmpjes.

Maar over korte ROM's gesproken. Soms ligt er een cm's dik kussen op het borstbeen waarop gestuiterd wordt, puur op snelheid.
pi_41702801
heb best spierpijn na gister 110kg pinbench te doen respect voor de kerels die het echt kunnen drukken
balsporten :r
  maandag 11 september 2006 @ 12:30:56 #35
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41702881
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
PL bench is vrijwel niet te vergelijken met 'bodybuilding benchen'.

http://img214.imageshack.us/img214/9259/dsc0142zbo6.jpg

Niet dat je er iets aan hebt hoor, zo benchen, tenzij je aan wedstrijden wil meedoen. ROM is erg kort, niet nuttig.
Maar als je je bovenrug wat archt, je benen goed naar achteren zet en je ellebogen naar binnen duwt maak je toch nog wel een grote rom? Ik wil het toch is proberen.
pi_41705857
Ik werd er vandaag van beschuldigd she-hulk armen te hebben... Doe ik toch iets goed.

Hardloper.
IG @webkim
  maandag 11 september 2006 @ 14:45:11 #37
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41706522
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Webkim het volgende:
Ik werd er vandaag van beschuldigd she-hulk armen te hebben... Doe ik toch iets goed.

[afbeelding]
Zonder teveel te slijmen zijn dat gezonde-vrouw-armen.
Mgoed, laatst kreeg ik door een voorbij fietsende niet-gezonde-vrouw "anabolen" toegesist.
* BertV weegt 80kg
Mensen zijn gewoon niks gewend.

Of stel ik je nu juist teleur?
  maandag 11 september 2006 @ 14:48:28 #38
140141 ivosnivo
pi_41706657
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef BertV het volgende:

[..]

Mgoed, laatst kreeg ik door een voorbij fietsende niet-gezonde-vrouw "anabolen" toegesist.
* BertV weegt 80kg

Get used to it. Was zaterdag op Nightmare Outdoor, zei een of andere dikzak dat ik de groeten moest hebben van anna. Dus ik van welke anna? Van anna bool. Dus ik weer terug ja je probeert je dikheid zeker te compenseren met flauwe grapjes, toen had ie niet zoveel meer te zeggen.
pi_41706687
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef BertV het volgende:

[..]

* BertV weegt 80kg

Je bent gewoon een beest bert, admit it
  maandag 11 september 2006 @ 14:52:45 #40
140141 ivosnivo
pi_41706818
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je bent gewoon een beest bert, admit it
Haha, das een mooie nick voor hem. "Beest Bert"
  maandag 11 september 2006 @ 14:52:51 #41
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41706822
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Get used to it. Was zaterdag op Nightmare Outdoor, zei een of andere dikzak dat ik de groeten moest hebben van anna. Dus ik van welke anna? Van anna bool. Dus ik weer terug ja je probeert je dikheid zeker te compenseren met flauwe grapjes, toen had ie niet zoveel meer te zeggen.
Ik weet dat het meer te maken met de frustraties van die persoon die dat roept. Maar het drong langzaam tot me door, jij hebt er vast al langer mee te maken.
Als je al lange tijd de enorme discipline hebt om netjes te trainen en op je voeding te letten dan is het gewoon flauw.

she-hulk roepen is zo'n voorbeeld.
  maandag 11 september 2006 @ 14:55:16 #42
140141 ivosnivo
pi_41706910
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik weet dat het meer te maken met de frustraties van die persoon die dat roept. Maar het drong langzaam tot me door, jij hebt er vast al langer mee te maken.
Als je al lange tijd de enorme discipline hebt om netjes te trainen en op je voeding te letten dan is het gewoon flauw.

she-hulk roepen is zo'n voorbeeld.
Van de andere kant. Kameraad van me zegt dat ie er trots op zou zijn als ze dat tegen hem zouden zeggen, omdat ie er dan wel gespierd uit zal moeten zien als ze zulke dingen over je zeggen. Maar zo kan ik het nog niet zien maar ben druk bezig.
  maandag 11 september 2006 @ 14:58:51 #43
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41707024
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Van de andere kant. Kameraad van me zegt dat ie er trots op zou zijn als ze dat tegen hem zouden zeggen, omdat ie er dan wel gespierd uit zal moeten zien als ze zulke dingen over je zeggen. Maar zo kan ik het nog niet zien maar ben druk bezig.
Ik wil natuurlijk ook wel "wat" horen ja.
Het moeilijkste is om in te schatten wat je hebt bereikt.
pi_41708757
Voor de mensen die weleens iets kopen met tijd van nieuwgroepen,
er staan op dit moment 5 dvd's aangemeld, opzich niet gigantisch vernieuwend maar zeker de moeite waard om te kijken.

http://www.musclestuff.com/comftrsy.html
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41709975
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:30 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Maar als je je bovenrug wat archt, je benen goed naar achteren zet en je ellebogen naar binnen duwt maak je toch nog wel een grote rom? Ik wil het toch is proberen.
Het archen van de bovenrug zorgt voor een kortere ROM doordat de borst verder naar boven komt. Wat ik bijvoorbeeld doe is een holle rug maken en mijn schouders in de bench duwen; dit heeft weinig invloed op de ROM, maar zorgt voor minder schouder-invloed (waardoor ze gespaard worden). Elbows in is daar ook voor bedoeld. Met echt archen (zoals op het plaatje) is een ander verhaal.. best technisch en dus alleen nuttig voor competitie benchers.

Legdrive is een combinatie van de voeten onder je rug plaatsen en je hielen de grond in drukken (of naar beneden duwen als ze de grond niet raken). Eigenlijk bench je dan voor een deel uit je benen.

@webkim: dat is best iets om trots op te zijn al zeg ik het zelf .
  maandag 11 september 2006 @ 16:53:12 #46
140141 ivosnivo
pi_41710581
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die weleens iets kopen met tijd van nieuwgroepen,
er staan op dit moment 5 dvd's aangemeld, opzich niet gigantisch vernieuwend maar zeker de moeite waard om te kijken.

http://www.musclestuff.com/comftrsy.html
Die heb ik ook, is super interessant voor als je net begint met trainen. Ze leggen alles heel duidelijk uit.
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het archen van de bovenrug zorgt voor een kortere ROM doordat de borst verder naar boven komt. Wat ik bijvoorbeeld doe is een holle rug maken en mijn schouders in de bench duwen; dit heeft weinig invloed op de ROM, maar zorgt voor minder schouder-invloed (waardoor ze gespaard worden). Elbows in is daar ook voor bedoeld. Met echt archen (zoals op het plaatje) is een ander verhaal.. best technisch en dus alleen nuttig voor competitie benchers.

Legdrive is een combinatie van de voeten onder je rug plaatsen en je hielen de grond in drukken (of naar beneden duwen als ze de grond niet raken). Eigenlijk bench je dan voor een deel uit je benen.

@webkim: dat is best iets om trots op te zijn al zeg ik het zelf .
Jouw plaatje kan ik niet bekijken, ik denk dat als ik me rug arch en heel erg me best doe het misschien 1 cm scheelt. Met je schouders in de bench duwen bedoel je daarmee dat je als je je armen bijna strekt je schouders soort van uitrekt ofzo, zodat het gewicht hoger komt?
pi_41710776
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Die heb ik ook, is super interessant voor als je net begint met trainen. Ze leggen alles heel duidelijk uit.
[..]

Jouw plaatje kan ik niet bekijken, ik denk dat als ik me rug arch en heel erg me best doe het misschien 1 cm scheelt. Met je schouders in de bench duwen bedoel je daarmee dat je als je je armen bijna strekt je schouders soort van uitrekt ofzo, zodat het gewicht hoger komt?
Je moet de link even in je browser kopieren, dan werkt het wel.

Nee, schouders in de bench duwen is exact het omgekeerde, je drukt je schouders naar achteren en zet jezelf vast zodat ze niet naar voren komen.
  maandag 11 september 2006 @ 18:25:48 #48
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41713568
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Webkim het volgende:
Dat zijn tenminste goede berichten. Afgelopen week zei iemand tegen mij dat ik dat "breed doen" beter aan iemand kon overlaten die wel echt breed was (ik had handen in mijn zak). Toen ik vertelde dat ik 4x per week naar de sportschool ging geloofde ze het vervolgens ook nog eens niet

Weer een extra motivatie om volgend jaar rond deze tijd wel "echt" breed te zijn
pi_41713573
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik viel bijna van me stoel af van 't lachen
anna, wie? annabool

Natuurlijk had die vette nek gewoon z'n bakkes moeten houden, maar verder toch leuk
Vandaag 5 x 5 met 90 kg deadliften gedaan, en nog 1 x 110, 1 x 120 en 1x 130. Daarna nog wat chinnen, n mislukte poging om nog wat te BORren en toen maar bicepscurls en HIIT gedaan. Ik was moe!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41713774
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dat zijn tenminste goede berichten. Afgelopen week zei iemand tegen mij dat ik dat "breed doen" beter aan iemand kon overlaten die wel echt breed was (ik had handen in mijn zak). Toen ik vertelde dat ik 4x per week naar de sportschool ging geloofde ze het vervolgens ook nog eens niet

Weer een extra motivatie om volgend jaar rond deze tijd wel "echt" breed te zijn
wil je dan echt breed worden? Ik wil als eerste echt sterk zijn, ik zie ik er liever minder sterk uit dan dat ik echt ben dan omgekeerd. Er lopen bij mij wel zoveel van die jochies rond met dikke armen, en die spelen zo weinig klaar dat het gewoon treurig is
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 11 september 2006 @ 18:31:56 #51
140141 ivosnivo
pi_41713782
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

"wat loop je breed", ja zo valt dit hempje
pi_41714065
vandaag tijdens het fietsen een jogger tegengekomen met H-U-G-E kuiten, nooit gezien! niet te vergelijken met fietscoureurs e.d., bijna even dik als z'n bovenbenen, ik direct gevraagt hoe hij er aan kwam waarop hij antwoordde: m'n hele leve voetballen en al een paar jaar joggen ik ga terug die loopband invoeren voor m'n kuiten
  maandag 11 september 2006 @ 18:45:08 #53
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41714156
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef mister_popcorn het volgende:
wil je dan echt breed worden?
Sja wat is breed..... Zolang het maar overduidelijk is dat ik weet hoe de sportschool er van binnen uit ziet ben ik al behoorlijk tevreden

Overigens waren het niet alleen maar negatieve reacties hoor. Een tante van me (tantes..... zucht), prikte me in de buik, ze keek ff raar, prikte nog een keer... nog een keer. "Zo, jij gaat zeker naar de sportschool" (oja voor de duidelijkheid: dit was met dorpsfeesten, dus dit was niet alleen een irritante tante, maar een halfdronken irritante tante.....)
pi_41714170
"Je bent wel groot geworden zeg, wil je zo graag een bodybuilder zijn?" Krijg ik hier wel eens te horen...

"Ik zie je al voor me op een podium" en dan zo lomp doen net alsof ze spieren aanspannen maar dan als een aap, vrouwen bij mij op werk

Elke keer hetzelfde verhaaltje
  maandag 11 september 2006 @ 18:53:24 #55
140141 ivosnivo
pi_41714448
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:42 schreef Tommy__ het volgende:
vandaag tijdens het fietsen een jogger tegengekomen met H-U-G-E kuiten, nooit gezien! niet te vergelijken met fietscoureurs e.d., bijna even dik als z'n bovenbenen, ik direct gevraagt hoe hij er aan kwam waarop hij antwoordde: m'n hele leve voetballen en al een paar jaar joggen ik ga terug die loopband invoeren voor m'n kuiten
Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.

"je moet niet groter worden he", nee is goed (en dan snoeihard verder trainen)
pi_41714585
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.

owja, ik schat hem wel een kilo of 100 - 110 dat telt ook wel.. maarja het zal vooral z'n aanleg zijn
pi_41715004
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Hoor ik wel vaker ja, niet nog groter word he, dan is het niet meer mooi...

Wat boeit mij nou wat iemand mooi vind, vind alleen belangrijk dat m'n vriendin het ook nog leuk vind, maar haar boeit het allemaal niks, ik mag doen waar ik me zelf lekker bij voel, dus bulken en trainen als een beest!
  maandag 11 september 2006 @ 21:05:26 #58
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41719037
Zojuist borst/schouders gedaan. Schouderkoppen doen steeds minder auw.

Visueel zag het er om eerlijk te zijn erg goed uit. Maybe toch maar eens 't podium op?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 11 september 2006 @ 21:59:00 #59
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41721190
Vandaag gedaan:

Full Squat / Clean en press

Met dezelfde gewichten. Warming up met stang, 8*.
Daarna:

5*30/3*30
5*40/3*40
5*40/3*40
3*45/2*45

De clean en press heel overdreven gedaan, zat dus telkens een front-squat in. Daardoor wel tevreden, best veel reps op 40 kg gedaan en die 45 C&P was een pr.

Bench Press

10*stang
10*40
10*45
8*50
6*50
6*50
4*55 (pr)
15*40

Benchen is echt verslavend, denk dat het op het moment mijn favoriete oefening is.

Bent Row

10*40
8*50
6*50
6*50
4*55

Hierna was ik helemaal op. Super lekkere training, er zit echt progressie in! Voel me echt kiplekker. Daarna nog gebasketballd, ben nu compleet gesloopt. Morgen rusten.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 11 september 2006 @ 22:12:58 #60
140141 ivosnivo
pi_41721689
Ik had vorige week 100kg 8x met schuinbankdrukken, dus deed ik net 105kg. Deed ik hem weer 8x Volgende week 110kg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')