hm, toch maar 'n keer zo'n tijdschrift kopen. Normaal kijk ik alleen bij de motorfietsbladen.quote:Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, ik kreeg gisteren een muscle & fitness van een kameraad (nr 07). En daar stond een heel verhaal in over powerliften, ook hoe je het best kunt bankdrukken. Zag er zeer interresant uit.
Maar als je je bovenrug wat archt, je benen goed naar achteren zet en je ellebogen naar binnen duwt maak je toch nog wel een grote rom? Ik wil het toch is proberen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
PL bench is vrijwel niet te vergelijken met 'bodybuilding benchen'.
http://img214.imageshack.us/img214/9259/dsc0142zbo6.jpg
Niet dat je er iets aan hebt hoor, zo benchen, tenzij je aan wedstrijden wil meedoen. ROM is erg kort, niet nuttig.
Zonder teveel te slijmen zijn dat gezonde-vrouw-armen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Webkim het volgende:
Ik werd er vandaag van beschuldigd she-hulk armen te hebben...Doe ik toch iets goed.
[afbeelding]
Get used to it. Was zaterdag op Nightmare Outdoor, zei een of andere dikzak dat ik de groeten moest hebben van anna. Dus ik van welke anna? Van anna bool. Dus ik weer terug ja je probeert je dikheid zeker te compenseren met flauwe grapjes, toen had ie niet zoveel meer te zeggen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Zonder teveel te slijmen zijn dat gezonde-vrouw-armen.
Mgoed, laatst kreeg ik door een voorbij fietsende niet-gezonde-vrouw "anabolen" toegesist.![]()
* BertV weegt 80kg
Mensen zijn gewoon niks gewend.
Of stel ik je nu juist teleur?
Je bent gewoon een beest bert, admit itquote:Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Zonder teveel te slijmen zijn dat gezonde-vrouw-armen.
Mgoed, laatst kreeg ik door een voorbij fietsende niet-gezonde-vrouw "anabolen" toegesist.![]()
* BertV weegt 80kg
Mensen zijn gewoon niks gewend.
Of stel ik je nu juist teleur?
Haha, das een mooie nick voor hem. "Beest Bert"quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beest bert, admit it![]()
Ik weet dat het meer te maken met de frustraties van die persoon die dat roept. Maar het drong langzaam tot me door, jij hebt er vast al langer mee te maken.quote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Get used to it. Was zaterdag op Nightmare Outdoor, zei een of andere dikzak dat ik de groeten moest hebben van anna. Dus ik van welke anna? Van anna bool. Dus ik weer terug ja je probeert je dikheid zeker te compenseren met flauwe grapjes, toen had ie niet zoveel meer te zeggen.
Van de andere kant. Kameraad van me zegt dat ie er trots op zou zijn als ze dat tegen hem zouden zeggen, omdat ie er dan wel gespierd uit zal moeten zien als ze zulke dingen over je zeggen. Maar zo kan ik het nog niet zienquote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet dat het meer te maken met de frustraties van die persoon die dat roept. Maar het drong langzaam tot me door, jij hebt er vast al langer mee te maken.
Als je al lange tijd de enorme discipline hebt om netjes te trainen en op je voeding te letten dan is het gewoon flauw.
she-hulk roepen is zo'n voorbeeld.
Ik wil natuurlijk ook wel "wat" horen ja.quote:Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Van de andere kant. Kameraad van me zegt dat ie er trots op zou zijn als ze dat tegen hem zouden zeggen, omdat ie er dan wel gespierd uit zal moeten zien als ze zulke dingen over je zeggen. Maar zo kan ik het nog niet zienmaar ben druk bezig.
Het archen van de bovenrug zorgt voor een kortere ROM doordat de borst verder naar boven komt. Wat ik bijvoorbeeld doe is een holle rug maken en mijn schouders in de bench duwen; dit heeft weinig invloed op de ROM, maar zorgt voor minder schouder-invloed (waardoor ze gespaard worden). Elbows in is daar ook voor bedoeld. Met echt archen (zoals op het plaatje) is een ander verhaal.. best technisch en dus alleen nuttig voor competitie benchers.quote:Op maandag 11 september 2006 12:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar als je je bovenrug wat archt, je benen goed naar achteren zet en je ellebogen naar binnen duwt maak je toch nog wel een grote rom? Ik wil het toch is proberen.
Die heb ik ook, is super interessant voor als je net begint met trainen. Ze leggen alles heel duidelijk uit.quote:Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die weleens iets kopen met tijd van nieuwgroepen,
er staan op dit moment 5 dvd's aangemeld, opzich niet gigantisch vernieuwend maar zeker de moeite waard om te kijken.
http://www.musclestuff.com/comftrsy.html
Jouw plaatje kan ik niet bekijken, ik denk dat als ik me rug arch en heel erg me best doe het misschien 1 cm scheelt. Met je schouders in de bench duwen bedoel je daarmee dat je als je je armen bijna strekt je schouders soort van uitrekt ofzo, zodat het gewicht hoger komt?quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het archen van de bovenrug zorgt voor een kortere ROM doordat de borst verder naar boven komt. Wat ik bijvoorbeeld doe is een holle rug maken en mijn schouders in de bench duwen; dit heeft weinig invloed op de ROM, maar zorgt voor minder schouder-invloed (waardoor ze gespaard worden). Elbows in is daar ook voor bedoeld. Met echt archen (zoals op het plaatje) is een ander verhaal.. best technisch en dus alleen nuttig voor competitie benchers.
Legdrive is een combinatie van de voeten onder je rug plaatsen en je hielen de grond in drukken (of naar beneden duwen als ze de grond niet raken). Eigenlijk bench je dan voor een deel uit je benen.
@webkim: dat is best iets om trots op te zijn al zeg ik het zelf.
Je moet de link even in je browser kopieren, dan werkt het wel.quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heb ik ook, is super interessant voor als je net begint met trainen. Ze leggen alles heel duidelijk uit.
[..]
Jouw plaatje kan ik niet bekijken, ik denk dat als ik me rug arch en heel erg me best doe het misschien 1 cm scheelt. Met je schouders in de bench duwen bedoel je daarmee dat je als je je armen bijna strekt je schouders soort van uitrekt ofzo, zodat het gewicht hoger komt?
Dat zijn tenminste goede berichten. Afgelopen week zei iemand tegen mij dat ik dat "breed doen" beter aan iemand kon overlaten die wel echt breed was (ik had handen in mijn zak). Toen ik vertelde dat ik 4x per week naar de sportschool ging geloofde ze het vervolgens ook nog eens nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Webkim het volgende:
Ik werd er vandaag van beschuldigd she-hulk armen te hebben...Doe ik toch iets goed.
Ik viel bijna van me stoel af van 't lachenquote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Get used to it. Was zaterdag op Nightmare Outdoor, zei een of andere dikzak dat ik de groeten moest hebben van anna. Dus ik van welke anna? Van anna bool. Dus ik weer terug ja je probeert je dikheid zeker te compenseren met flauwe grapjes, toen had ie niet zoveel meer te zeggen.
wil je dan echt breed worden? Ik wil als eerste echt sterk zijn, ik zie ik er liever minder sterk uit dan dat ik echt ben dan omgekeerd. Er lopen bij mij wel zoveel van die jochies rond met dikke armen, en die spelen zo weinig klaar dat het gewoon treurig isquote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste goede berichten. Afgelopen week zei iemand tegen mij dat ik dat "breed doen" beter aan iemand kon overlaten die wel echt breed was (ik had handen in mijn zak). Toen ik vertelde dat ik 4x per week naar de sportschool ging geloofde ze het vervolgens ook nog eens niet![]()
![]()
![]()
Weer een extra motivatie om volgend jaar rond deze tijd wel "echt" breed te zijn![]()
"wat loop je breed", ja zo valt dit hempjequote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste goede berichten. Afgelopen week zei iemand tegen mij dat ik dat "breed doen" beter aan iemand kon overlaten die wel echt breed was (ik had handen in mijn zak). Toen ik vertelde dat ik 4x per week naar de sportschool ging geloofde ze het vervolgens ook nog eens niet![]()
![]()
![]()
Weer een extra motivatie om volgend jaar rond deze tijd wel "echt" breed te zijn![]()
Sja wat is breed..... Zolang het maar overduidelijk is dat ik weet hoe de sportschool er van binnen uit ziet ben ik al behoorlijk tevredenquote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef mister_popcorn het volgende:
wil je dan echt breed worden?
Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.quote:Op maandag 11 september 2006 18:42 schreef Tommy__ het volgende:
vandaag tijdens het fietsen een jogger tegengekomen met H-U-G-E kuiten, nooit gezien! niet te vergelijken met fietscoureurs e.d., bijna even dik als z'n bovenbenen, ik direct gevraagt hoe hij er aan kwam waarop hij antwoordde: m'n hele leve voetballen en al een paar jaar joggenik ga terug die loopband invoeren voor m'n kuiten
![]()
owja, ik schat hem wel een kilo of 100 - 110 dat telt ook wel.. maarja het zal vooral z'n aanleg zijnquote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.
"je moet niet groter worden he", nee is goed (en dan snoeihard verder trainen)
Hoor ik wel vaker ja, niet nog groter word he, dan is het niet meer mooi...quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch zegt dat weinig hoor, ik denk dat ie er enorme aanleg voor heeft. Sommige bouwvakkers (met korte broek) hebben er ook last van.
"je moet niet groter worden he", nee is goed (en dan snoeihard verder trainen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |