dat soort boter bedoel ik nou juistquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:43 schreef JohanDaButcher het volgende:
Zo he. Anders spuit je een kwak Becel bak & braak op je brood. Is ook 99 % vet
dan krijg je geen lekker bleu band eitjequote:Op zaterdag 9 september 2006 09:12 schreef Xlarge het volgende:
een ei bakken lukt ook wel met een beetje olijfolie , natuurlijk aanwezig in elk huis
ik ben enig in mijn soortquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:34 schreef Natalie het volgende:
Steenz boter is ook op.
Al dagen.
Dacht even dat je z'n kloon was
ben ik gister dus al geweestquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon even naar de winkel kunnen gaan in plaats van hier een topic te openen.
Buiten lopen allemaal mensen enzo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan kun je vandaag niet gaan omdat ..... ?
dat ik gister met me boodschappen naar huis ging, had ik al het gevoel alsof ik wat vergeten wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En voordat je boodschappen gaat doen, kijk je niet eerst even thuis wat je allemaal nodig hebt? Toen had je bijvoorbeeld al kunnen zien dat je wat krap in de boter zat![]()
Kijk, nu zijn we erquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:15 schreef bonke het volgende:
[..]
dat ik gister met me boodschappen naar huis ging, had ik al het gevoel alsof ik wat vergeten was
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Buiten lopen allemaal mensen enzo.
Jezus man...je had al 20 keer even naar de supermarkt kunnen lopenquote:
Maar ben je nog van plan om er wat aan te doen, of ga je nu een boterloos weekend in?quote:
Waarschijnlijk wel...wat een huiliequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Maar ben je nog van plan om er wat aan te doen, of ga je nu een boterloos weekend in?
als er niemand is die me ff een pakkie bleuband geeft ga ik dus boterloos et weekend in en uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Maar ben je nog van plan om er wat aan te doen, of ga je nu een boterloos weekend in?
ja maar dan zegt ze natuurlijk weer dat ze het in natura terug wil , en dan moet ik alsnog een pakie boter voor haar kopenquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:31 schreef Houniet het volgende:
heb je geen knappe buuurvrouw waar je kan schooien?
Als je dan gelijk ff doorloopt naar de winkel voor een pakje boter.......quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:30 schreef bonke het volgende:
[..]
als er niemand is die me ff een pakkie bleuband geeft ga ik dus boterloos et weekend in en uit
ps: ik ga nog wel ff een nieuwe binnenband halen want der is ter weer es eentje lek
fietsenboer zit hier op de hoekquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je dan gelijk ff doorloopt naar de winkel voor een pakje boter.......
Het is wel een rampdag voor jou he vandaag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:37 schreef bonke het volgende:
[..]
fietsenboer zit hier op de hoekde supermark niet
en ik kwam net tot de ontdekking dat ik me compressor aan me broertje heb uitgeleendquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het is wel een rampdag voor jou he vandaag?
Hoe krijg je nou zaagsel in je oogquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:38 schreef bonke het volgende:
[..]
en ik kwam net tot de ontdekking dat ik me compressor aan me broertje heb uitgeleenddus kan me band ook niet op pompen
en ik heb zaagsel in me oog
dan zal je der wel moeite mee hebben hequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:28 schreef JohanDaButcher het volgende:
Zo he
Is ook geen jostimateriaal
Ik boor geen gaten, daarvoor laat ik paupers als jij komen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:39 schreef bonke het volgende:
[..]
dan zal je der wel moeite mee hebben he
aha, je bent dus een watje met twee linkerhandenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:54 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Ik boor geen gaten, daarvoor laat ik paupers als jij komen.
Correctie: betere paupers, want zij krijgen geen zaagsel in hun ogen.
Nee, ik heb geen genetische afwijking. Lijkt mij onhandig als handschoenen kopen moetquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:25 schreef bonke het volgende:
[..]
aha, je bent dus een watje met twee linkerhanden
Maar vandaag zijn ze dichtquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:33 schreef Gunner het volgende:
Goede nieuws is dat de winkels inmiddels open zijn!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |