maakt niet zoveel uit, je smeert het of op je lul of in haar vagina, of allebeiquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef arneaux het volgende:
Begin je dan met de kopse kant?
Jij neuckt? VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat olijfolie eigenlijk veel beter werkt dan allerhande glijmiddelen...
Maar wat ik me afvraag, kan dit kwaad voor de vagina?
Het was haar idee en volgens haar niet, maar ik wil graag een second opinion.
Hm. Ik zou met de kopse kant beginnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
maakt niet zoveel uit, je smeert het of op je lul of in haar vagina, of allebei
Tja. Was dat met of zonder pauzes? Ik kan me voorstallen dat je na enkele dagen non-stop neuken wel een beetje schraal wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:17 schreef remlof het volgende:
ow we kwamen er trouwens toe omdat na ettelijke dagen neuken haar schaamlippen een beetje schraal werden
nee met pauzes, maar wel veel en vaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Was dat met of zonder pauzes? Ik kan me voorstallen dat je na enkele dagen non-stop neuken wel een beetje schraal wordt.
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
nee met pauzes, maar wel veel en vaak
(we zien elkaar niet zo vaak)
Flink likken is uiteraard ook nog een optie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.
Ik heb toch echt het idee dat Sensilube een beter idee is dan olijf- of elke andere olie die doorgaans voor voedsel-bereidende doeleinden wordt gebruikt. Tenzij je de wekelijkse druppel slaolie in het oor wil uitproberen op je edele delen, natuurlijk. Ik kan je niet tegenhouden.
zoiets als sensilube gebruikte ze eerder maar ik vond dat toch minder, in ieder geval minder erotisch ("ow, even de tube pakken hoor")...quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, okee; was even om duidelijk te krijgen of het geen onzinnig opschep-postje was. Wordt ze niet meer nat misschien? Kijk, op zeker moment heb jij ook geen zaad meer om te verschieten, dus kan ik me indenken dat het bij haar ook een keer "op" is.
Ik heb toch echt het idee dat Sensilube een beter idee is dan olijf- of elke andere olie die doorgaans voor voedsel-bereidende doeleinden wordt gebruikt. Tenzij je de wekelijkse druppel slaolie in het oor wil uitproberen op je edele delen, natuurlijk. Ik kan je niet tegenhouden.
zoiets dacht ik ook al, maar wou het toch even zeker wetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
nee, is een natuurprodukt dus kan geen kwaad. alleen niet met condoom gebruiken die kunnen niet tegen olie.
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
zoiets als sensilube gebruikte ze eerder maar ik vond dat toch minder, in ieder geval minder erotisch ("ow, even de tube pakken hoor")...
mijn vraag is dus vooral: kan olijfolie kwaad, vooral voor de gevoelige ambience van de vrouw?
GATVER INDERDAADquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...
Maar nogmaals: Het is jouw (en haar) plekje, dus wat mij betreft ga je je gang.
olijfolie is wat spannenderquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat het "even de fles olijfolie pakken" ook niet een afknapper gaat worden? Ik weet 't niet hoor...
Maar nogmaals: Het is jouw (en haar) plekje, dus wat mij betreft ga je je gang.
Neem dan Anijsmelk sukkel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
olijfolie is wat spannender
en beter te verdragen in de mond
Hoezo? Sensilube is toch geur- en smaakloos?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
olijfolie is wat spannender
en beter te verdragen in de mond
ja maar ik heb toch liever olijfolie in m'n mond dan een speciaal gefrabiceerd lubricantquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Sensilube is toch geur- en smaakloos?
Zegt je vriendin dat ook altijd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar ik heb toch liever olijfolie in m'n mond dan een speciaal gefrabiceerd lubricant
da's gewoon olijfolie die voor 4x zo duur verkocht wordtquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:45 schreef sig000 het volgende:
Ik klooide altijd met van die massage olie.![]()
Dan heb jij nog nooit goede olijfolie gekocht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:48 schreef remlof het volgende:
[..]
da's gewoon olijfolie die voor 4x zo duur verkocht wordt
ja met olijfolie neemt ze em zo in de mond, met lubricant heeft ze toch liever dat ik em eerst even was (=vervelende interruptie)quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zegt je vriendin dat ook altijd?
...sorry, die kon ik niet laten liggen...
Dan kan 't met Slaolie ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:57 schreef remlof het volgende:
uiteraard wordt er achteraf grondig gedoucht, en zij doet dat kennelijk ook grondig genoeg want ik heb er nooit iets van gemerkt
Ja, dat kan natuurlijk ook. Of zonnebloemolie. Maar bij ons zal dat niet gaan vrees ik. Als ik weer eens een liter of 90 olie heb gehaald, zit dat meestal binnen het half uur in een paar grote jerrycans, vermengd met petroleum.quote:
Je hebt 't nu over de auto?quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook. Of zonnebloemolie. Maar bij ons zal dat niet gaan vrees ik. Als ik weer eens een liter of 90 olie heb gehaald, zit dat meestal binnen het half uur in een paar grote jerrycans, vermengd met petroleum.
En op Sensilube zal m'n auto niet lopen. Bovendien is Sensilube te duur per literDan kan ik er net zo goed dieselolie ingooien.
Ja. Dat is wat ik met slaolie doe. In m'n tank en dan maar rijden. TS heeft z'n antwoord al, dus kan die mededeling van mij er wel bij.quote:
Dat het een natuurproduct is betekent niet dat het geen kwaad kan. Slangengif en sambal zijn ook natuurproducten (of bestaan eruit) en die smeer ik toch echt niet op me snikkel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
nee, is een natuurprodukt dus kan geen kwaad. alleen niet met condoom gebruiken die kunnen niet tegen olie.
Bullshit. Slangengif is ook een natuurproduct, net als tabasco - smeer dat maar eens op je edele delen. Dat iets een natuurproduct is betekend niet automatisch dat geen kwaad kan daar beneden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
Maar de meest artistieke issie wel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nog weinig serieuze reacties gezien, maar dit is wel de minste
Als er ook genoeg vaginaal vocht aangemaakt wordt dan zal het inderdaad niet zo snel korrelig worden en anders beetje spuug erop en is het ook weer goed. Ben zelf meer fan van de Eros die blijft lekker gladquote:Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef truttebosje het volgende:
wet stuff wordt echt niet korrelig...oh ja en over le duc heb je gelijk
die eros werkt ook wel lekker ja vooral ook voor anaal...maar toch doe mij de wet stuff maar hihi.
Je kan het ook gebruiken omdat het gewoon lekker is om te gebruiken, los van het feit dat het voor sommige mensen echt nodig is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:42 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er nu mis met een beetje spuug dan? En sjonge jonge, je kan een meisje/vrouw toch wel nat krijgen, ik heb nog geen glijmiddel hoeven gebruiken.
Babyoliequote:Op maandag 11 september 2006 08:35 schreef chesna het volgende:
Ik gebruikte nooit olijfolie maar vaak babyolie, dat vond ik prettiger dan glijmiddel. Overigens is de smaak van babyolie wel bahbahbah.
toevallig Turks Fruit gelezen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat olijfolie eigenlijk veel beter werkt dan allerhande glijmiddelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |