Bullshit. Slangengif is ook een natuurproduct, net als tabasco - smeer dat maar eens op je edele delen. Dat iets een natuurproduct is betekend niet automatisch dat geen kwaad kan daar beneden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
nee, is een natuurprodukt dus kan geen kwaad. alleen niet met condoom gebruiken die kunnen niet tegen olie.
Maar de meest artistieke issie wel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nog weinig serieuze reacties gezien, maar dit is wel de minste
Als er ook genoeg vaginaal vocht aangemaakt wordt dan zal het inderdaad niet zo snel korrelig worden en anders beetje spuug erop en is het ook weer goed. Ben zelf meer fan van de Eros die blijft lekker gladquote:Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef truttebosje het volgende:
wet stuff wordt echt niet korrelig...oh ja en over le duc heb je gelijk
die eros werkt ook wel lekker ja vooral ook voor anaal...maar toch doe mij de wet stuff maar hihi.
Je kan het ook gebruiken omdat het gewoon lekker is om te gebruiken, los van het feit dat het voor sommige mensen echt nodig is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:42 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er nu mis met een beetje spuug dan? En sjonge jonge, je kan een meisje/vrouw toch wel nat krijgen, ik heb nog geen glijmiddel hoeven gebruiken.
Babyoliequote:Op maandag 11 september 2006 08:35 schreef chesna het volgende:
Ik gebruikte nooit olijfolie maar vaak babyolie, dat vond ik prettiger dan glijmiddel. Overigens is de smaak van babyolie wel bahbahbah.
toevallig Turks Fruit gelezen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat olijfolie eigenlijk veel beter werkt dan allerhande glijmiddelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |