abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41723164
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:29 schreef cripplecrow het volgende:
nee, is een natuurprodukt dus kan geen kwaad. alleen niet met condoom gebruiken die kunnen niet tegen olie.
Bullshit. Slangengif is ook een natuurproduct, net als tabasco - smeer dat maar eens op je edele delen. Dat iets een natuurproduct is betekend niet automatisch dat geen kwaad kan daar beneden.

Ik heb verder geen antwoord op je vraag, maar zou niet zomaar op het 'het is een natuurproduct dus is het goed' afgaan. Verder is er koudgeperste olijfolie en geraffineerde olijfolie, waar de olie op andere manieren zijn gezuiverd. Zijn er eet/likbare glijmiddelen die veilig zijn en lekker smaken? Lijkt me een betere oplossing...
Baggers can't be choosers
  maandag 11 september 2006 @ 23:12:12 #52
104871 remlof
Europees federalist
pi_41723531
Het was meer dat we niks anders in huis hadden
Wou gewoon effe weten of het kwaad kon, maar ik heb hier niemand gezien die zei "neeeee nooit doen " dus het zal wel meevallen...
pi_41724107
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:24 schreef remlof het volgende:

[..]

ik heb nog weinig serieuze reacties gezien, maar dit is wel de minste
Maar de meest artistieke issie wel!
pi_41727802
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef truttebosje het volgende:
wet stuff wordt echt niet korrelig...oh ja en over le duc heb je gelijk
die eros werkt ook wel lekker ja vooral ook voor anaal...maar toch doe mij de wet stuff maar hihi.
Als er ook genoeg vaginaal vocht aangemaakt wordt dan zal het inderdaad niet zo snel korrelig worden en anders beetje spuug erop en is het ook weer goed. Ben zelf meer fan van de Eros die blijft lekker glad
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:52:41 #55
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41728772
Likken als lassie werkt niet altijd even tof met schrale lippen.
Sterker nog... kan zelfs auwie zijn.
Zaken zoals olijf olie zijn dan een prima oplossing wat dat betreft.
Dat het nou stinkt in een verbrandingsmotor van een auto, tja...
Maar met de sex kan het allemaal geen kwaad!
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:42:08 #56
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_42073416
Wat is er nu mis met een beetje spuug dan? En sjonge jonge, je kan een meisje/vrouw toch wel nat krijgen, ik heb nog geen glijmiddel hoeven gebruiken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_42106226
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:42 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er nu mis met een beetje spuug dan? En sjonge jonge, je kan een meisje/vrouw toch wel nat krijgen, ik heb nog geen glijmiddel hoeven gebruiken.
Je kan het ook gebruiken omdat het gewoon lekker is om te gebruiken, los van het feit dat het voor sommige mensen echt nodig is.
  maandag 25 september 2006 @ 08:28:02 #58
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42106314
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:35 schreef chesna het volgende:
Ik gebruikte nooit olijfolie maar vaak babyolie, dat vond ik prettiger dan glijmiddel. Overigens is de smaak van babyolie wel bahbahbah.
Babyolie
Vampire Romance O+
  maandag 25 september 2006 @ 13:11:12 #59
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_42110490
Ik smeer ook weleens olijf olie op mijn schaamlippen en klit, lekker sappig
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_42113160
Als je wil weten of het kwaad kan zou je moeten kijken naar de ph waarde, die moet dan een beetje in de buurt van de ph waarde van de vagina liggen.

Maar ik denk niet dat het kwaad kan, olijfolie wordt veel gebruikt in huismiddeltjes voor vaginale problemen, vooral bij ruwheid e.d...

Zelf zweer ik bij eros, zit redelijk in de buurt van de natuurlijke ph waarde, is condoom veilig, glijd gegarandeerd de hele nacht, is geur en smaakloos en is ook nog eens vochtinbrengend
Laten we zeggen, heb nog nooit last van schraalheid gehad met eros erbij, ook niet na hele gekke nachten waarin er heel erg veel en heel erg hard geneukt werd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42113483
Eros rules... heb zelf ook Pjur en Bodygliss geprobeerd, maar ben ook een echt Eros fan..
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:30:15 #62
97111 ukga
Siewosie baas
pi_42276485
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat olijfolie eigenlijk veel beter werkt dan allerhande glijmiddelen...
toevallig Turks Fruit gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')