Bonnie Raitt R. E. M. David Gray Madonna Donald Fagen Red Squares Bee Gees Simply Red Simple Minds Eroa Ramazzotti Brdr. Olsen Monica Green Day Dinah Washington Mark Knopfler Nelly News Boyzone Kraftwerk Nickelback Counting Crows M People Craig David Sting Pretenders Suzi Quatro Village People Eric Clapton Gasolin Lou Reed Spice Girls Divas Lost & Found Beatles Stevie Wonder Status Quo T Rex Eagle Eye Cherry The Small Faces Guns N' Roses Lisa Nilsson Moody Blues Thulla Christina Aguilera Dolly Parton Robbie Williams Outlandish George Michael Aretha Franklin Chris Rea Lions Eminem Bing Crosby Billy Joel The Beach Boys Danseorkestret Metallica Laze Erann DD The Kinks Destiny's Child Thomas Helmig Hanne Boel Texas Kelly Clarckson Celine Dion Dido Sophie Ellis Bextor Garth Brooks Trisha Yearwood Michael Falch Frank Sinatra Khaled Georgie Fame Joshua Kadison The Who Electric Light Orchestra Manfred Mann Mary J. Blige Ines Nirvana Caroline Henderson Phil Collins The Animals Linkin Park TLC Backstreet Boys Bobby Goldsboro Daniel Lanois Rebecka Törnqvist Kelly Rowland Peter Frampton Boston Grateful Dead John Cougar Mellemcamp Pet Shop Boys T'Pau K. C. & The Sunshine Band Atomic Kitten Lex & Klatten Anastacia Queen Carly Simon Slade Eagles Tim Christensen Herman's Hermits Randi Laubek Pink Coldplay Savage Rose Gladys Knight Jean-Michel Jarre Frankie Goes To Hollywood Elton John All Saints John Lennon Jimi Hendrix Pink Floyd Led Zeppelin Steve Ray Vaughn Enigma Jackson 5 Roger Water Michael McDonald Hitmakers Thin Lizzy Lovin' Spoonful Edwin Collins Otis Redding Dusty Springfield Men At Work The Cranberries Survivor Spandau Ballet.quote:
Als je alles in de <pre> tag doet dan issie wat beterquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De OP is aangepast. Oude en onrechtmatige usericons verwijdert en verhuist. NB plaatje opnieuw gelinkt Met dank aan T_T en M.I.LFHij is klaar om gelinkt te worden.
![]()
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
nueqeriseren?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik werk me 40 minuten helemaal kapot aan de OP en iedereen peert hem
En terecht!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neujquote:
Wat is er nu nog mis mee ?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef remlof het volgende:
en nog effe een pipe en de CRLF weg na link na deeltje 116
40 Minuten?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jahquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
40 Minuten?
Dan zal ik maar ff blijven
Pfffff.... gelukkig niet de mijnequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JahMoest die stomme ouder usericons der tussenuit vissen enzo
![]()
Dat was dan vroeg overquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... gelukkig niet de mijne
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe een dopje van een biertje open te krijgen: http://fok.phserver.net/fok1/dopje.wmv
Net ff snel gemaakt voor een topic in UVT![]()
Hitlerbier?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?
quote:
Dommelschquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu rijst de vraag... wtf is dat biermerk?
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraardquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraard
You goquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Hijs nu helemaal klaarHij kan der weer 134 deeltjes tegenaan
![]()
PSquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog 2 kratjes en een half vaatje onder de PerfectDraft... HJ uitraard
Warsteiner?quote:
Das hoofdpijnbierquote:
quote:
Ik ben goeoeoeoedquote:
quote: