Dat doe je toch met:quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef broer het volgende:
[..]
Een toevoeging voor Firefox waarmee je een quote in het snel-reageren-venster onder aan de pagina kon zetten. Hoefde je niet meer naar een nieuwe pagina om met quote te reageren.
? Gaat toch net zo snel?
Ja. Is al gemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat onhandig dat je na het invoeren vane een bericht niet onderaan de pagina bent.
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Groningen? Misschien kunnen we zustersteden worden. Vrijgezellen uitruilen.
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef broer het volgende:
[..]
En hoe zou dat werken? Dan ga ik in Groningen wonen en jij in Nijmegen?
Iets zegt me dat het daar niet veel beter van wordt.
Dan ga je naar een nieuwe pagina. Moet-ie weer laden, en zo. En Fok! en mijn computer zijn niet echt goeie vriendjes, dus dat duurt dan weer langer. Ik vond het gewoon wel gemakkelijk en nu mis ik het.quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat doe je toch met: [afbeelding] ? Gaat toch net zo snel?
Dat zal wyccie leuk vinden.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Dan kom jij in Groningen wonen en dan stuur ik een leuke vrijgezel uit Groningen naar Nijmegen.![]()
O, op mijn PC'tje gaat dat in een fractie van een seconde.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dan ga je naar een nieuwe pagina. Moet-ie weer laden, en zo. En Fok! en mijn computer zijn niet echt goeie vriendjes, dus dat duurt dan weer langer. Ik vond het gewoon wel gemakkelijk en nu mis ik het.
Wel als ik een leuke voor haar uitzoek.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zal wyccie leuk vinden. [afbeelding]
Als het een leuke is, kun je hem toch beter zelf houden?quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Wel als ik een leuke voor haar uitzoek.
Denk je dat wyccie en ik dezelfde smaak hebben?quote:Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Als het een leuke is, kun je hem toch beter zelf houden?
Het spectrum is breed, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat ik met iedereen die ik mag wel een relatie zou willen beginnen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef broer het volgende:
Dat weet ik niet. Ik kan amper inschatten hoe jullie offline persoonlijkheden in elkaar steken. Laat staan dat ik weet op wat voor mannen jullie vallen.
Maar je zult wyccie nooit opzadelen met iemand die zelf niet mag. (Hoop ik!) Dus...
Ach, je weet het niet. Ik vrees dat er voldoende mannen zijn die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken."quote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Lienekien het volgende:
Het spectrum is breed, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat ik met iedereen die ik mag wel een relatie zou willen beginnen.![]()
In?quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je er aanstoot in, Lienekien?
Vind ik toch wel een tamelijk uniek kenmerk van een relatie.quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Lienekien het volgende:
't Is meer dat ik het over relaties had en broer over neuken begon. Dat vind ik toch wel wat anders. Maar ik had geen zin om dat uit te gaan leggen.
Maar die mannen waar jij het over had, die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken." Die willen vast niet met elke vrouw die tegen hen praat een relatie.quote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een tamelijk uniek kenmerk van een relatie.
Of ben ik nu weer hopeloos monogaam?
Ik denk dat jij dat bedoelt.quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Of bedoel je dat je wel wilt neuken met iedereen die je aardig vindt, maar er geen relatie mee wilt hebben?
quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Lienekien het volgende:
Maar die mannen waar jij het over had, die bij elke vrouw denken: "Als je tegen me praat, wil je ook vast wel met me neuken." Die willen vast niet met elke vrouw die tegen hen praat een relatie.
Ik lul me hier niet meer uit, geloof ik.quote:
Bij mij wel. Bij jou niet. Gek genoeg...quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat zit er eigenlijk veel ruimte in het gebiedje van iemands onderschrift. Alsof de ruimte voor 4 regels gewoon direct maar is gereserveerd, ook al heb je maar 1 regel. Lelijk zeg.
Hoi Isa!quote:Op zondag 10 september 2006 05:53 schreef Isabeau het volgende:
Veel van die mensen zouden met gemak door de week ook naar hun eigen huisarts kunnen. Als je ziet wat hier af en toe binnen komt....niet te geloven.
quote:Op zondag 10 september 2006 09:52 schreef k_man het volgende:
Goedemorgen A_R.
Isa staat nog veel hoger.
Je moet mij ook altijd hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die top500 hierboven in de balk![]()
Erik staat op plaats 262
Ik sta, als ik die Arcee en Hondsdolle lijstjes mag geloven, ergens dicht tegen #500 aan, maar er nog net niet in. Ik heb dus nog iets wat op een leven lijkt!quote:Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die top500 hierboven in de balk![]()
Erik staat op plaats 262
Ik wil niet bij de top horen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom maakt het uit?
Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
Voor mij begint de dag ook vroeg.
Waarom komt toch altijd iedereen tegelijk weer online. Vanaf 16:52 is het doodstil, en binnen één minuut zijn er weer vier gebruikers. Dat is een van die mysterieën die ik nooit zal doorgronden, vrees ik.
Dat is een gekke trompet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
-topickiller-
SLOWCHAT ERWACHE!!!![]()
[afbeelding]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
maar morgen om half zeven begint de dag alweer.
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 23:01 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn afspraak van morgenochtend is afgezegd. Ik kan lekker lang in bed blijven liggen.
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent de afspraak die heeft afgezegd?
Dank je wel, dan!quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Ja, toen ik wist dat het met broer was, heb ik me ziekgemeld.![]()
O ja, wat had ik ook alweer gezegd dat mij scheelde?quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef broer het volgende:
En beterschap, uiteraard.
En? Heb je ze afgekregen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de hele avond al online, maar ben erg druk geweest met het schrijven van mijn inzendingen voor de TTK-wedstrijd.
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat je zei dat een oude oorlogswond opspeelde.
O, dus dan gaat het toch door?quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben van na de oorlog, en dat wou ik maar zo houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |