quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.
Dom wijf,en nergens grappig.
Is ze een pot? Dan is het een in de mannenhaatster variatie, denk ik.
quote:Samen met haar - inmiddels - ex-vriendin heeft ze een dochtertje.
Precies, erg weinig vernieuwend. Meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is trouwens gewoon De Wereld Draait Door, maar dan om elf uur.
Nee, dat zegt hij ook alleen maar omdat het zachtaardige lieve man is, terwijl Sara Kroos een smerige heks is zonder humor.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:23 schreef BobbyHill het volgende:
[PAUW & WITTEMAN
Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna. Liefs en groet, Sara
posted by Sara Kroos at 08:17]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef Arcee het volgende:
Hansje Teeuwen, Hansje Teeuwen, Hansje Teeuwen, de koning van de láááách!
Jah duh. Hij is al te extreem om in België te komen optredenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
Teeuwen te extreem voor het buitenland![]()
nope, kloon van T@fk@hs en H@rr?_S@ck , dus?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:39 schreef Mike het volgende:
Ben je een kloon van pberends, Aoristus?
Ik vroeg het omdat pberends ook altijd tig reacties achter elkaar plaatst terwijl hij een programma kijkt, zonder dat er andere reacties tussendoor komen. Ik vraag me altijd af waarom iemand tijdens het tv kijken de neiging heeft om elke inval in z'n hersenen te plaatsen op het forum.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nope, kloon van T@fk@hs en H@rr?_S@ck , dus?
De reakties volgen vanzelf, net als bij Pberendsquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat pberends ook altijd tig reacties achter elkaar plaatst terwijl hij een programma kijkt, zonder dat er andere reacties tussendoor komen. Ik vraag me altijd af waarom iemand tijdens het tv kijken de neiging heeft om elke inval in z'n hersenen te plaatsen op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |