En daar zijn we trots op kut.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat Bosschenaren zeikerds en kankeraars zijn.
quote:
waaronder zijn vriend Mike Snoei , die gaan nog effe eten samen , aldus Theo op Talpaquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
Met dank aan de Eagles. En Veendam.
quote:
Dat topic mag weer omhoog gekicked worden zodra we tegen clubs uit het linkerrijtje spelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Maar waarom was er dan eigenlijk laatst het Theo Bos ontslagtopic?
een nepper schrijft FC den Boschquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja te veel eer.
Maar mij nepper noemen hoeeft nou ook weer niet.
Maar je noemt me nepper.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat Den Bosch geen aparte plaats bij jou mag hebben.
Klinkt iig vriendelijker.quote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef Yeahinho het volgende:
Nepper is misschien niet het goede woord. Maar aangezien je nooit meer op de tribune te vinden bent is teletekst-supporter beter denk ik. Je kunt daarvan niet zeggen dat ik ongelijk heb.
Omdat wij er al 1 hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Tiemie het volgende:
Wij pakken de volgende periode wel.
Duurde nog lang Yeahinho.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
De enige nepper op dit forum noemen en de rest niet, is dat provoceren mm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |