Ik heet dan wel geen PM, ....maar toch ff opgespeurdquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef appelsap het volgende:
Linda en Chaca lekker genieten jullie!!
PM-girl wat is cvibi?
Ooooooooooh wat is het toch heeeeeeeeerlijk om te lezen dat ik niet de enige benquote:
Hee, geinig, nu kan ik een hoop van de kaarten ontcijferenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen PM, ....maar toch ff opgespeurd
vibi = vast in bekkeningang, de c staat voor hoofdje.
"het hoofdje is nu dus ook ingedaaldin de bekkeningang"
Hier een lijstje ooit gepost door AnneVi:
Dit is de hele lijst:
ball+ = ballotement, het is nog niet goed te voelen waar de billen en het hoofdje liggen
cbbbi=caput (hoofdje) bewegelijk boven bekkeningang (nog niet ingedaald dus)
cbibi=caput (hoofdje) bewegelijk in bekken ingang (een stukje ingedaald)
cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.
cif= caput in fundo, het hoofdje ligt boven dus in stuitligging.
Niet vergeten dat ook de darmen op kunnen zwellen enzo he? Het is niet alleen dat wurmpje van 1 cm, de hele boel moet ontspannen om op te rekken en mee te verhuizen naar waar nog wel ruimte is... Daardoor kun je nogal wat gas in je lijf vasthouden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, ik weet niet ho het zit met IVF en overstimulatie en zo, maar bv. deze foto's lijken me niet dat dat buiken zijn van een kindje van een cm of zo...
http://www.9maand.com/bol/trim1.php
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef innovative het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ook de darmen op kunnen zwellen enzo he? Het is niet alleen dat wurmpje van 1 cm, de hele boel moet ontspannen om op te rekken en mee te verhuizen naar waar nog wel ruimte is... Daardoor kun je nogal wat gas in je lijf vasthouden.
or so I've read
Nog niet, want er moet eerst een onderdeel van de ijsmachine heel erg bevriezen, en dat zag ik pas gisteravond. Maar ik ga vanavond proberen bananensoftijs te maken, lievelingstoetje vanquote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef minoes_ het volgende:
Sterkte voor straks Linda,hopenlijk ligt beeb nu wel goed.Heb je al wat ijs gegeten![]()
Of moet je nog even wachten?
Misschien.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef innovative het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ook de darmen op kunnen zwellen enzo he? Het is niet alleen dat wurmpje van 1 cm, de hele boel moet ontspannen om op te rekken en mee te verhuizen naar waar nog wel ruimte is... Daardoor kun je nogal wat gas in je lijf vasthouden.
or so I've read
Nou, eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n moeite mee hoor. Ik snap aan de andere kant wel dat mensen zich er soms dingen van aantrekken. Iedereen zit er ook zo veel bovenop altijd. Aan de ene kant logisch, ze hebben het zelf schijnbaar ook als een hele heftige, bijzondere periode ervaren waardoor ze graag willen meepraten ofzo. Aan de andere kant zouden mensen daarom juist moeten kunnen inzien dat het niet altijd fijn is. Zeker als je al zo onzeker bent of in zo'n periode zit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:56 schreef Mibos het volgende:
Leuk he luchtbel al die goedbedoelde adviezen maar niet heus!!!
Gekske! Jij moet niet 's nachts aan mij denken!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik me vannacht bedacht, gisteren hebben we niets van Moonah gehoord of wel? Zou het zou het zou het?
Had/heb ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb steeds als ik ga plassen, een soort van steken ergens in mijn buik. Ik weet niet precies waar, kan het iig niet uitleggen. Herkenbaar?
Hoe was dat cliche-ding ook al weer. Alles wat nu gebeurt hoeft straks niet meer. Ik heb dus het volste vertrouwen dat jij straks op controle gaat en te horen krijgt dat je al minimaal 5 cm ontsluiting hebt.....quote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gekske! Jij moet niet 's nachts aan mij denken!
En volgens mij had ik wel ergens hier gepost hoor.
Ik heb heel veel harde buiken. Best pijnlijk en ze duren 5 tot 10 (!!) minuten aan een stuk. Beetje menstruatieachtige krampen erbij. Maar bevallen? Ho maar!
Sterkte met je handen. Naar.
Ik hou ook weer vocht vast in mijn voeten/benen, maar gelukkig niet heul veul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |