nee, hoor het valt helemaaaaaal niet op....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou ook retetrots zijn op die buik, hoe klein die dan ook is. Je bent net zwanger en daar helemaal stikgelukkig mee maar niemand die het ziet terwijl je het wel van de daken zou willen schreeuwen omdat je je zo onwijs bijzonder voelt.
Mja, ik snap dat wel hoor.
Was het al duidelijk dat ik rammelde?Whiehihihie.
Tja, ik weet niet ho het zit met IVF en overstimulatie en zo, maar bv. deze foto's lijken me niet dat dat buiken zijn van een kindje van een cm of zo...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
ook niet waar
Toen ik zwanger was van Saskia had ik met een week of 8 positiekleding nodig, kon echt geen enkele broek uit m'n normale garderobe meer aan en deze keer was het helemaal wat.. 5 wk. (en nee, dat is ook niet leuk... ow en normaal maat 40) Nou lijkt 't wel dat bij IVF je eerder uitdijt dan bij een 'normale' zwangerschap, maar daar is geen onderbouwing voor.
Er is gewoon geen zinnig woord over te zeggen, Karin.. Iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde persoon.
Mwoah...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik heb daar dus gewoon echt niks mee. Maar euhm, dat was wel duidelijk geloof ik
Ja, en toch... die met die enorme witte onderbroek... die buik is echt heel groot, maar is niet een typische 'dikke buik' want daarvoor is hij te mooi rond en deukt ook niet echt in door het elastiek...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, ik weet niet ho het zit met IVF en overstimulatie en zo, maar bv. deze foto's lijken me niet dat dat buiken zijn van een kindje van een cm of zo...
http://www.9maand.com/bol/trim1.php
Oh zo. Ja, eh weet ik niet...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oh maar ik vind zwanger zijn op zich wel leuk hoor. Niet altijd maar dat hoort er ook bij. Ik snap gewoon niet wat de toegevoegde waarde is van dat andere mensen dat ook kunnen zien ofzo. Dat bedoel ik meer.
Ja!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef Githa het volgende:
Bass-Miss, zijn de sokjes eigenlijk wel gearriveerd?![]()
Dat kon ik ook hoor, toen ik nog niet zwanger was. Gewoon om eens te kijken hoe het eruit zou zien...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en toch... die met die enorme witte onderbroek... die buik is echt heel groot, maar is niet een typische 'dikke buik' want daarvoor is hij te mooi rond en deukt ook niet echt in door het elastiek...
Ja, de post hier is soms een beetje traag.... De ene keer lukt dat op drie dagen en de andere keer meer dan een week...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:24 schreef Githa het volgende:
Vanmorgen pasis die de wereld rond geweest....
Geeft niks dat je nog niet gemaild had, maar wilde alleen ff weten of het niet kwijt was geraakt ofzo![]()
Nou dat is dan toch onwijs leuk voor jequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, eh weet ik niet...
Maar goed, ik ben dan ook van de kant van 'dat is toch onwijs leuk!'
Ik ook niet hoor. Ik vind die buik voornamelijk lastig - een middel tot het grote doel: een kindje in handen! Ik denk nu ook een beetje te weten wat dames met een 'pronte boezem'quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik heb daar dus gewoon echt niks mee. Maar euhm, dat was wel duidelijk geloof ik
Ik kon met 8 weken al geen knoop meer dichtkrijgen. Heb het tot 13 weken weten te rekken met 'camouflerende kleding' maar toen kon ik er écht niet meer onderuit om bv. op mijn werk te vertellen dat ik zwanger was/ben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:11 schreef bixister het volgende:
bij mij groeide m'n buik ook snel, beide keren maar de tweede keer nóg sneller. ik kon met 10 weken toen ook m'n knoop al niet meer dichtkrijgen. en ik heb ook zeker geen strak buikje van mezelf hoor, dus dat speelt zeker mee, maar voorheen kon ik die knoop toch echt wel dicht krijgen.
Whhaaaaahh!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef Luchtbel het volgende:
- je wordt veel te snel dik - slik je wil dit - onzin in mijn tijd slikte niemand dat - voel je al wat - je kan echt nog niets voelen - eet je wel genoeg - je hoeft echt niet voor twee te eten - is de baby nou nog niet geboren - er is er nog nooit eentje blijven zitten - meid wat loop je gek - wat is het zwaar he - wat een mooie baby - nou ik hoop dat het bijtrekt - ga maar lekker buiten wandelen - je bent gek ga je nu al naar buiten - waarom ben je zo ongeduldig - ik snap je ongeduld wel hoor maar... - kan je baby nog niet dit dat zus zo - laat ze maar lekker lang baby zijn -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |