abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:03:43 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41731157
En ik snap daar dus helemaal niks van?
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:06:03 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731214
Niet? Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou ook retetrots zijn op die buik, hoe klein die dan ook is. Je bent net zwanger en daar helemaal stikgelukkig mee maar niemand die het ziet terwijl je het wel van de daken zou willen schreeuwen omdat je je zo onwijs bijzonder voelt.
Mja, ik snap dat wel hoor.

Was het al duidelijk dat ik rammelde? Whiehihihie.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:09:07 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41731295
Ja ik heb daar dus gewoon echt niks mee. Maar euhm, dat was wel duidelijk geloof ik
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:10:10 #229
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41731327
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Niet? Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik zou ook retetrots zijn op die buik, hoe klein die dan ook is. Je bent net zwanger en daar helemaal stikgelukkig mee maar niemand die het ziet terwijl je het wel van de daken zou willen schreeuwen omdat je je zo onwijs bijzonder voelt.
Mja, ik snap dat wel hoor.

Was het al duidelijk dat ik rammelde? Whiehihihie.
nee, hoor het valt helemaaaaaal niet op....
pi_41731335
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

ook niet waar

Toen ik zwanger was van Saskia had ik met een week of 8 positiekleding nodig, kon echt geen enkele broek uit m'n normale garderobe meer aan en deze keer was het helemaal wat.. 5 wk. (en nee, dat is ook niet leuk... ow en normaal maat 40) Nou lijkt 't wel dat bij IVF je eerder uitdijt dan bij een 'normale' zwangerschap, maar daar is geen onderbouwing voor.

Er is gewoon geen zinnig woord over te zeggen, Karin.. Iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde persoon.
Tja, ik weet niet ho het zit met IVF en overstimulatie en zo, maar bv. deze foto's lijken me niet dat dat buiken zijn van een kindje van een cm of zo...

http://www.9maand.com/bol/trim1.php
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:10:38 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731345
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik heb daar dus gewoon echt niks mee. Maar euhm, dat was wel duidelijk geloof ik
Mwoah...
Maar dat kan ook toch? Er zijn plenty mensen die dat hele zwanger zijn maar niks vinden toch.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:12:01 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41731391
Oh maar ik vind zwanger zijn op zich wel leuk hoor. Niet altijd maar dat hoort er ook bij. Ik snap gewoon niet wat de toegevoegde waarde is van dat andere mensen dat ook kunnen zien ofzo. Dat bedoel ik meer.
pi_41731420
Gefeliciteerd Linda856763

PM-girl dat heb ik ook na het indalen is het zwaarder en kan ik bijna niet eens meer overeind komen zonder een hulpje, dat had ik voor het indalen niet. Het warme weer kan je handen ook opgezet maken he. Ga dan naar de dokter voor een test als je je zo zorgen maakt (serieus!!). Als je er steeds zo over nadenkt dat maakt het ook niet beter toch.

Bij mij is alles redelijk rustig. Ik ben wel extreem moe maar dat kan nog de nawee zijn van het drukke weekend. Ik was 4/5 weken geleden heel ongeduldig maar daarna heb ik er vrede mee gekregen dat ik er zelf niks aan kan doen en leef maar gewoon met de dag tot de weeen echt beginnen.
Af en toe denk ik wel ..stel dat het nog twee weken duurt wat moet ik dan doen maar ja dat zie ik dan wel weer.
Ik ga lekker in de hangmat liggen, boekje lezen, genieten van het niksen en desnoods ga ik dan nog 3 weken volhouden.

XXXKarinXXX dat is heel normaal hoor. Er komt vanzelf een moment waarop niemand meer om je buik heenkan en je van iedereen aandacht krijgt op straat, in de winkel Wees echt maar blij dat je buik niet zo extreem is want het word er allemaal niet makkelijker op met een enorme buik.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 11:15:19 #234
81992 Githa
pi_41731472
Bass-Miss, zijn de sokjes eigenlijk wel gearriveerd?
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:15:36 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731480
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, ik weet niet ho het zit met IVF en overstimulatie en zo, maar bv. deze foto's lijken me niet dat dat buiken zijn van een kindje van een cm of zo...

http://www.9maand.com/bol/trim1.php
Ja, en toch... die met die enorme witte onderbroek... die buik is echt heel groot, maar is niet een typische 'dikke buik' want daarvoor is hij te mooi rond en deukt ook niet echt in door het elastiek...
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:16:25 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731502
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oh maar ik vind zwanger zijn op zich wel leuk hoor. Niet altijd maar dat hoort er ook bij. Ik snap gewoon niet wat de toegevoegde waarde is van dat andere mensen dat ook kunnen zien ofzo. Dat bedoel ik meer.
Oh zo. Ja, eh weet ik niet...
Maar goed, ik ben dan ook van de kant van 'dat is toch onwijs leuk!'
pi_41731527
Ik vind het eigenlijk niet veel aan om zwanger te zijn maar dat komt door alle lichamelijke klachten die ik erbij heb. Wat ik wel leuker vind is als het eenmaal zichtbaar is en je je niet meer 'dikkig' voelt ofzo. Nou ja, nog steeds, maar nu is er een bolle buik en duidelijk te zien dat je zwanger bent, dus niet een erg dikke buik hebt van teveel eten ...

Die buiken op 9maand.com zijn echt grooot! Als ik die 26-weken buiken bekijk heb ik echt veel minder...lijkt wel of ze hoogzwanger zijn ipv 'net over de helft'! Of zie ik dat nu verkeerd...
pi_41731693
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef Githa het volgende:
Bass-Miss, zijn de sokjes eigenlijk wel gearriveerd?
Ja!
Die zijn deze morgen toe gekomen, een kleurrijk pakketje. Heel erg bedankt.
Ik wou je nog een mailtje sturen maar was er nog niet direkt van gekomen.
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 11:24:56 #239
81992 Githa
pi_41731718
Vanmorgen pas is die de wereld rond geweest....
Geeft niks dat je nog niet gemaild had, maar wilde alleen ff weten of het niet kwijt was geraakt ofzo
pi_41731731
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, en toch... die met die enorme witte onderbroek... die buik is echt heel groot, maar is niet een typische 'dikke buik' want daarvoor is hij te mooi rond en deukt ook niet echt in door het elastiek...
Dat kon ik ook hoor, toen ik nog niet zwanger was. Gewoon om eens te kijken hoe het eruit zou zien...
pi_41731761
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:24 schreef Githa het volgende:
Vanmorgen pas is die de wereld rond geweest....
Geeft niks dat je nog niet gemaild had, maar wilde alleen ff weten of het niet kwijt was geraakt ofzo
Ja, de post hier is soms een beetje traag.... De ene keer lukt dat op drie dagen en de andere keer meer dan een week...
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:28:36 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41731807
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, eh weet ik niet...
Maar goed, ik ben dan ook van de kant van 'dat is toch onwijs leuk!'
Nou dat is dan toch onwijs leuk voor je
Maar ik bedoel gewoon dat ik het daar veel te eigen voor vind ofzo. Dat vooral. Gewoon van jezelf, kan de rest van de wereld schelen.
pi_41732583
Karin,ik gebruik de pilletjes liever niet als het niet echt nodig is.Er zit toch iets in,wat dat hormoon onderdrukt,dus echt super zal het niet wezen.Ik heb cyclizine en dat mag ook bij een zwangerschap.Maar zoals net,heb ik de cola en de banaan er weer ,maar dan ren ik niet meteen naar boven voor een pilletje.Als ik 's morgens meteen zo begin en ik moet weg,dan wil ik er nog wel één nemen,maar beter van niet.Kijk,een paracetamol mag je ook hebben,maar als het niet echt hoeft,geven ze het advies van liever niet.
Ik ga gelukkig niet tegen de vlakte zoals jij,maar bij mij hangt het wel de hele dag in mijn keel en da's ook geen pretje hoor Ik hoop echt dat het hier met 16 weken over is en anders denk ik,dat het echt 9 maanden blijft hangen.

BE,ik krijg zere oren van dat gerammel

En wat een buiken op die site zeg,allemachtig.Daar zie ik er die met 7 weken net zoveel hebben als mij En die dikke buiken zijn volgens mij ook niet van echt slanke dames.Maar het kan zo enorm verschillen.Bij mijn 2 meiden zag je met 18á20 weken pas iets en nu ook al met 7 weken.En dat komt volgens mij toch ook van de behandelingen,ik begon eig.al met een klein buikje.Affijn,ik ben er bere-trots op en loop braaf met mijn:Yes! I'm pregnant"buikband

Groetjes,Minoes

[ Bericht 1% gewijzigd door minoes_ op 12-09-2006 13:47:00 ]
pi_41732676
Weet je, iedereen (vooral op mijn werk) vraagt me ook steeds af er al een keer wat te zien is, heb een zwangere collega die 4 weken verder heen is, maar die heeft een enorme buik al. Is trouwens ook het tweede kindje van haar.
Ach het komt vanzelf wel, en de grootte van de buik heeft er dus niks mee te maken of het beebje wel goed groeit?
Ik vind het zo'n irri periode, ben 3 weken geleden naar de vk + echo geweest, en nu pas 8 okt weer naar de vk. Het duurt allemaal zo lang... En je voelt verder nog niks, en je ziet dus nog niet zoveel....
Ik zou graag de bevestiging willen dat het allemaal wel goed gaat.

Tuurlijk gaat het allemaal wel goed, moet me daar ook niet zo druk om maken, maar toch.... ben wel aan het aftellen voor de volgende afspraak! Eindelijk weer het hartje horen!

OJA LINDA gefeliciteerd met je verjaardag!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41732804
bij mij groeide m'n buik ook snel, beide keren maar de tweede keer nóg sneller. ik kon met 10 weken toen ook m'n knoop al niet meer dichtkrijgen. en ik heb ook zeker geen strak buikje van mezelf hoor, dus dat speelt zeker mee, maar voorheen kon ik die knoop toch echt wel dicht krijgen.
pi_41732920
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ook niet hoor. Ik vind die buik voornamelijk lastig - een middel tot het grote doel: een kindje in handen! Ik denk nu ook een beetje te weten wat dames met een 'pronte boezem' meemaken, want opeens praat men tegen mijn buik ipv tegen mij... En als ik ergens binnen kom kijken ze eerst naar mijn buik, en roepen daar wat over, en daarna vinden ze het pas leuk om mij te zien...
Mijn moeder vindt dat allemaal hartelijk en meelevend enzo, en dat moet ik niet zo negatief opvatten. Nou, negatief vind ik het ook niet echt, maar echt leuk...
Eva
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:17:47 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41732951
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:11 schreef bixister het volgende:
bij mij groeide m'n buik ook snel, beide keren maar de tweede keer nóg sneller. ik kon met 10 weken toen ook m'n knoop al niet meer dichtkrijgen. en ik heb ook zeker geen strak buikje van mezelf hoor, dus dat speelt zeker mee, maar voorheen kon ik die knoop toch echt wel dicht krijgen.
Ik kon met 8 weken al geen knoop meer dichtkrijgen. Heb het tot 13 weken weten te rekken met 'camouflerende kleding' maar toen kon ik er écht niet meer onderuit om bv. op mijn werk te vertellen dat ik zwanger was/ben.
En toen hield mijn kind zich nog prima aan de gemiddelde groeicurve.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:18:04 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41732963
Dat van die periode herken ik wel hoor Karin. Het is ook een beetje niets allemaal nu. Gelukkig heb ik donderdag een afspraak. Met hem erbij (was vorige keer met vakantie) dus dat begrijp ik wel. Probeer je niet zo op te laten jutten joh, mensen doen de hele tijd zo. Sommige gewoon vol interesse, andere tot irritant aan toe zie je al iets dat blijft echt doorgaan hoor ;-) - je wordt veel te snel dik - slik je wil dit - onzin in mijn tijd slikte niemand dat - voel je al wat - je kan echt nog niets voelen - eet je wel genoeg - je hoeft echt niet voor twee te eten - is de baby nou nog niet geboren - er is er nog nooit eentje blijven zitten - meid wat loop je gek - wat is het zwaar he - wat een mooie baby - nou ik hoop dat het bijtrekt - ga maar lekker buiten wandelen - je bent gek ga je nu al naar buiten - waarom ben je zo ongeduldig - ik snap je ongeduld wel hoor maar... - kan je baby nog niet dit dat zus zo - laat ze maar lekker lang baby zijn - blablablablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je kan je zo lekker onzeker gaan voelen daardoor he, zeker als je in zo'n periode zit. Kop op
  dinsdag 12 september 2006 @ 12:22:14 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41733055
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef Luchtbel het volgende:
- je wordt veel te snel dik - slik je wil dit - onzin in mijn tijd slikte niemand dat - voel je al wat - je kan echt nog niets voelen - eet je wel genoeg - je hoeft echt niet voor twee te eten - is de baby nou nog niet geboren - er is er nog nooit eentje blijven zitten - meid wat loop je gek - wat is het zwaar he - wat een mooie baby - nou ik hoop dat het bijtrekt - ga maar lekker buiten wandelen - je bent gek ga je nu al naar buiten - waarom ben je zo ongeduldig - ik snap je ongeduld wel hoor maar... - kan je baby nog niet dit dat zus zo - laat ze maar lekker lang baby zijn -
Whhaaaaahh!

Vooral die ene ("Er is er nog nooit eentje blijven zitten") krijg ik vaak te horen.
Flikker toch op allemaal met je bemoeizucht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41733081
hihi Luchtbel!
You just made my day!

Thanks
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')