Subtiel hoor Belanaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:19 schreef Belana het volgende:
nou, dan moet er maar gezorgd gaan worden dat dat lijstje van 2007 langer wordt he
Bouillon, noodles, geroosterd brood? Voelde bij mij wel oké, hoewel ik nooit echt totquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef minoes_ het volgende:
Heej,nou staat die vent met z'n jas an er wel weer bijIk dacht dat ie zelf was opgestapt,had de hele discussie gemist.......gelukkig
![]()
Pfff,ik kan bijna niks meer vinden wat de misselijkheid verdrijftheeft iemand nog iets nieuws gevonden?Want chocmelk helpt niet echt meer,cola en bananen nog wel iets,maar ook niet de hele dag.Heb wat bananen gegeten hier afgelopen dagen,ik eet anders nooit geen fruit
![]()
En ik zal ook maar weer es melk proberen,daar werd ik in week 7 ook zo misselijk van,maar misschien is dat nu wel over.
Ik had er met mijn meiden gelukkig niet zo'n last van,maar nu krijg ik er zo langzamerhand wel een sik vansolly,beetje met mezelf an
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Dat zou wel eens een hele goede indicatie kunnen zijn dat je bevalling eraan zit te komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef linda856763 het volgende:
Over die hormonen gesproken, gaan die opeens weer minder werken op het laatst van de zwangerschap? ik heb al dagen geen last meer van dikke voeten, en ik ga me bijna zorgen maken. Het kan natuurlijk ook komen van dat ik meer in beweging ben dan voor mijn verlof, of dat het koeler is... Hoewel, ik heb nu wel de afdruk van mijn horloge in mijn pols staan, dus misschien verplaatst het vocht zich.
Wel een kilo minder vanochtend op de weegschaal, het vocht lijkt echt al te verdwijnen
![]()
vervelend die verstopping! Mijn darmen zijn juist beter gaan werken tijdens de zwangerschap. Beetje te goed zelfs somsquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:46 schreef PM-girl het volgende:
Fruit vond ik het lekkerst in de misselijke weken, al heb ik ook niet hoeven overgeven, het was meer het gevoel misselijk.
Nummer 3 op de lijst!!![]()
Hartkloppingen heb ik ook wel gehoord dat dat kan, mijn hartslag is voor mijn gevoel wat hoger gaan zitten qua ritme. Op zich logisch, want er moet meer bloed rondgepompt worden, door 2 lijven!
Hier is de verstopping weer in alle hevigheid toegeslagen, ondanks mijn dagelijkse hondenwandeling en het niet slikken van ijzertabletten. En ik drink redelijk wat, maar niet genoeg kennelijk. Zo frustrerend...
Linda, ik denk dat dat vocht best kan fluctueren, zelfs afhankelijk van hoe je slaapt? (voeten omhoog of niet bijvoorbeeld). En heeft het ook niet te maken met wat je eet, selderij ofzo?
Ik ben lekker moe, van het niksen, foto's uitzoeken, zelfs nog eenhalf uurtje meegeholpen in de winkel, feestje, dus ik ga lekker![]()
Nee echtquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:45 schreef Leah het volgende:
Dat zou wel eens een hele goede indicatie kunnen zijn dat je bevalling eraan zit te komen
Ik moet zeggen het is eigenlijk helemaal niet vreemd is, het is juist er knus met z´n drietjes. En als het ff rustig is en we ook met z´n 3-tjes zijn genieten we er echt van! We zijn heel gelukkigquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef Moonah het volgende:
Oh, en Inky, welkom thuis! Lijkt me een heel 'vreemd' gevoel om nu ineens met zijn drietjes te zijn.
Xanthe al thuis? Of loop ik nu op zaken vooruit?
Ehm, ik wil niet opscheppen want daar zijn die cijfers niet voor, maar ik heb het net weer officieel in m´n ziekenhuis dossier gelezen en het stond er echt:quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:09 schreef minoes_ het volgende:
1:8600![]()
![]()
![]()
Ik heb hier nog niet zo'n hoog getal gehoord,heb staan janken aan de telefoon met mijn moeder en oma later![]()
Haha LOL en jij denkt dat die uk niet stinktquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dus halen die Blije doos!![]()
![]()
Edit: en voor moeders ook nog wat: een proefflaconnetje Nivea bodymilk...En had ik het proefflaconnetje Sebamed al genoemd? Kind hoeft de eerstkomende jaren nog niet te stinken...
Ja, maar heb ik altijd al gehad. Vooral ten tijde van stress.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef Andrea001 het volgende:
Baloetjuh kan er ook uit.
Meer dames last van hartkloppingen tijdens zwangerschap?
Volgens mij is dat vrij normaal als het binnen de perken blijft (is mij althans verteld)quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef Andrea001 het volgende:
Baloetjuh kan er ook uit.
Meer dames last van hartkloppingen tijdens zwangerschap?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 07:23 schreef Sugar het volgende:
Xanthe, gefeliciteerd met Merel!
Goeie naam.![]()
Maar ik zie nergens de post van Xanthe (of een boodschapper) dat het kleintje geboren is. Wie helpt me eraan? Wil lezen hoe het ging enzo!!!
Meer info is er nog niet Sugar.quote:Githa - donderdag 7 september 2006 @ 11:56
Xanthe is vanmorgen om 8.32 bevallen van een gezonde meid Merel heet ze weegt 3090 gr en is 48 cm lang
Paps en mams van harte gefeliciteerd met de kleine meid en Isis jij gefeliciteerd met je kleine zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |