abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41630603
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 239

As papa's en mama's :

14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
26 september 2006: PM-girl
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
23 december 2006: Popples en Prowl
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
02 februari 2007: Vivi
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
28 april 2007: Hassanjassan (papa)

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.

[ Bericht 3% gewijzigd door pinquit op 08-09-2006 22:16:12 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41630634
en zo was er bijna 20 minuten geen Z&G topic!!!
pi_41630707
En Inky en Xanthe kunnen er uit toch?
En Minoes erin: 10-03-2007.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41630846
done
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:12:32 #5
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41631208
Baloetjuh kan er ook uit .

Meer dames last van hartkloppingen tijdens zwangerschap?
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41631360
geen idee meer eigenlijk, maar ik weet wel dat hartkloppingen veroorzaakt worden door die verdomde hormonen

dus waarschijnlijk is het niet zo gek
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:17:35 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41631389
Wat is het lijstje van 2006 ineens nog maar kort. Het is hard gegaan in augustus en september tot nu to.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:19:55 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_41631464
nou, dan moet er maar gezorgd gaan worden dat dat lijstje van 2007 langer wordt he
stormy waters...
sailin'
pi_41631500
Over die hormonen gesproken, gaan die opeens weer minder werken op het laatst van de zwangerschap? ik heb al dagen geen last meer van dikke voeten, en ik ga me bijna zorgen maken. Het kan natuurlijk ook komen van dat ik meer in beweging ben dan voor mijn verlof, of dat het koeler is... Hoewel, ik heb nu wel de afdruk van mijn horloge in mijn pols staan, dus misschien verplaatst het vocht zich.
Wel een kilo minder vanochtend op de weegschaal , het vocht lijkt echt al te verdwijnen
Eva
pi_41631505
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:19 schreef Belana het volgende:
nou, dan moet er maar gezorgd gaan worden dat dat lijstje van 2007 langer wordt he
Subtiel hoor Belana
pi_41631581
Heej,nou staat die vent met z'n jas an er wel weer bij Ik dacht dat ie zelf was opgestapt,had de hele discussie gemist.......gelukkig

Pfff,ik kan bijna niks meer vinden wat de misselijkheid verdrijft heeft iemand nog iets nieuws gevonden?Want chocomelk helpt niet echt meer,cola en bananen nog wel iets,maar ook niet de hele dag.Heb wat bananen gegeten hier afgelopen dagen,ik eet anders nooit geen fruit
En ik zal ook maar weer es melk proberen,daar werd ik in week 7 ook zo misselijk van,maar misschien is dat nu wel over.
Ik had er met mijn meiden gelukkig niet zo'n last van,maar nu krijg ik er zo langzamerhand wel een sik van solly,beetje met mezelf an

Groetjes,Minoes

[ Bericht 2% gewijzigd door minoes_ op 09-09-2006 14:06:18 ]
pi_41631585
Het lijstje wordt idd veel te kort Van mij mogen er zeker een hoop bijkomen hier! Of was de zomer te heet
pi_41631844
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef minoes_ het volgende:
Heej,nou staat die vent met z'n jas an er wel weer bij Ik dacht dat ie zelf was opgestapt,had de hele discussie gemist.......gelukkig

Pfff,ik kan bijna niks meer vinden wat de misselijkheid verdrijft heeft iemand nog iets nieuws gevonden?Want chocmelk helpt niet echt meer,cola en bananen nog wel iets,maar ook niet de hele dag.Heb wat bananen gegeten hier afgelopen dagen,ik eet anders nooit geen fruit
En ik zal ook maar weer es melk proberen,daar werd ik in week 7 ook zo misselijk van,maar misschien is dat nu wel over.
Ik had er met mijn meiden gelukkig niet zo'n last van,maar nu krijg ik er zo langzamerhand wel een sik van solly,beetje met mezelf an

Groetjes,Minoes
Bouillon, noodles, geroosterd brood? Voelde bij mij wel oké, hoewel ik nooit echt tot toe misselijk ben geweest.
Sterkte!
Eva
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:45:14 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41632322
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef linda856763 het volgende:
Over die hormonen gesproken, gaan die opeens weer minder werken op het laatst van de zwangerschap? ik heb al dagen geen last meer van dikke voeten, en ik ga me bijna zorgen maken. Het kan natuurlijk ook komen van dat ik meer in beweging ben dan voor mijn verlof, of dat het koeler is... Hoewel, ik heb nu wel de afdruk van mijn horloge in mijn pols staan, dus misschien verplaatst het vocht zich.
Wel een kilo minder vanochtend op de weegschaal , het vocht lijkt echt al te verdwijnen
Dat zou wel eens een hele goede indicatie kunnen zijn dat je bevalling eraan zit te komen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:46:30 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41632374
Fruit vond ik het lekkerst in de misselijke weken, al heb ik ook niet hoeven overgeven, het was meer het gevoel misselijk.

Nummer 3 op de lijst!!

Hartkloppingen heb ik ook wel gehoord dat dat kan, mijn hartslag is voor mijn gevoel wat hoger gaan zitten qua ritme. Op zich logisch, want er moet meer bloed rondgepompt worden, door 2 lijven!

Hier is de verstopping weer in alle hevigheid toegeslagen, ondanks mijn dagelijkse hondenwandeling en het niet slikken van ijzertabletten. En ik drink redelijk wat, maar niet genoeg kennelijk. Zo frustrerend...

Linda, ik denk dat dat vocht best kan fluctueren, zelfs afhankelijk van hoe je slaapt? (voeten omhoog of niet bijvoorbeeld). En heeft het ook niet te maken met wat je eet, selderij ofzo?

Ik ben lekker moe, van het niksen, foto's uitzoeken, zelfs nog eenhalf uurtje meegeholpen in de winkel, feestje, dus ik ga lekker
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41632612
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:46 schreef PM-girl het volgende:
Fruit vond ik het lekkerst in de misselijke weken, al heb ik ook niet hoeven overgeven, het was meer het gevoel misselijk.

Nummer 3 op de lijst!!

Hartkloppingen heb ik ook wel gehoord dat dat kan, mijn hartslag is voor mijn gevoel wat hoger gaan zitten qua ritme. Op zich logisch, want er moet meer bloed rondgepompt worden, door 2 lijven!

Hier is de verstopping weer in alle hevigheid toegeslagen, ondanks mijn dagelijkse hondenwandeling en het niet slikken van ijzertabletten. En ik drink redelijk wat, maar niet genoeg kennelijk. Zo frustrerend...

Linda, ik denk dat dat vocht best kan fluctueren, zelfs afhankelijk van hoe je slaapt? (voeten omhoog of niet bijvoorbeeld). En heeft het ook niet te maken met wat je eet, selderij ofzo?

Ik ben lekker moe, van het niksen, foto's uitzoeken, zelfs nog eenhalf uurtje meegeholpen in de winkel, feestje, dus ik ga lekker
vervelend die verstopping! Mijn darmen zijn juist beter gaan werken tijdens de zwangerschap. Beetje te goed zelfs soms
Ik slaap al maanden mt voeten omhoog, boek onder matras, voedingskussen onder mijn voeten, maar het is nu echt opvallend minder.
Ook al feestje? Wij komen om in de feestjes deze maand. Allemaal verjaardagen - ouders hebben zeker het koud gehad in december en zijn lekker onder de dekens gekropen. Wij ook...
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:45 schreef Leah het volgende:
Dat zou wel eens een hele goede indicatie kunnen zijn dat je bevalling eraan zit te komen
Nee echt . Oei . Ik ben dr nog niet helemaal klaar voor. of zit je dat te verzinnen tijdens je roseetjes
Eva
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:00:43 #17
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41632813
Echt. Behalve zuipschuit ben ik eerst en vooral moeder, en dus ook twee keer bevallen .
Ik zou de laatste klusjes maar gaan afmaken als ik jou was .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41632891
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:11 schreef Moonah het volgende:

Oh, en Inky, welkom thuis! Lijkt me een heel 'vreemd' gevoel om nu ineens met zijn drietjes te zijn.
Xanthe al thuis? Of loop ik nu op zaken vooruit?
Ik moet zeggen het is eigenlijk helemaal niet vreemd is, het is juist er knus met z´n drietjes. En als het ff rustig is en we ook met z´n 3-tjes zijn genieten we er echt van! We zijn heel gelukkig en

En ik las ergens dat Xanthe tot dinsdag moest blijven, ik heb alleen ff niet gezien waarom ze zo lang moet blijven...
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:09 schreef minoes_ het volgende:
1:8600
Ik heb hier nog niet zo'n hoog getal gehoord,heb staan janken aan de telefoon met mijn moeder en oma later
Ehm, ik wil niet opscheppen want daar zijn die cijfers niet voor, maar ik heb het net weer officieel in m´n ziekenhuis dossier gelezen en het stond er echt:
1 op 30600

Ik wist niet eens dat er zulke scores bestonden (ik was tijdens de test 31).
Martins oom heeft nl down, dus vandaar dat we het lieten testen.
We dachten al dat het moeder leeftijds down was, maar dat wil je natuurlijk liever zeker weten.
Maar gefeliciteerd ook met jullie mooie score Minoes !!!
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef linda856763 het volgende:

[..]
Dus halen die Blije doos!

Edit: en voor moeders ook nog wat: een proefflaconnetje Nivea bodymilk...En had ik het proefflaconnetje Sebamed al genoemd? Kind hoeft de eerstkomende jaren nog niet te stinken...
Haha LOL en jij denkt dat die uk niet stinkt
Ik spreek je binnenkort wel weer.
En nieuwe luier gaat soms maar een paar minuten mee lijkt het soms.

Ik vond de kruidvat doos ook niks, maar van de blijde doos werd ik wel blij
Mag er trouwens nog 1 halen ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Inky05 op 08-09-2006 23:34:00 ]
Mama van Ryan (04-09-06)
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:23:14 #19
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_41633547
Gabberhead gefelicteerd met het a.s. vaderschap.

Inky en martinweb gefeliciteerd met de geboorte van Ryan.

Xanthe en man gefeliciteerd met de geboorte van Merel.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Milf zaterdag 9 september 2006 @ 00:15:51 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41635462
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef Andrea001 het volgende:

Ja, maar heb ik altijd al gehad. Vooral ten tijde van stress.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:05:41 #21
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41636829
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef Andrea001 het volgende:

Volgens mij is dat vrij normaal als het binnen de perken blijft (is mij althans verteld)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 9 september 2006 @ 07:23:51 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41641133
Xanthe, gefeliciteerd met Merel!
Goeie naam.

Maar ik zie nergens de post van Xanthe (of een boodschapper) dat het kleintje geboren is. Wie helpt me eraan? Wil lezen hoe het ging enzo!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41641196
[reactie op edit]

Jezelf na laten kijken of je echt wel een man bent.

[ Bericht 69% gewijzigd door BE op 09-09-2006 08:27:16 ]
pi_41641197
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 07:23 schreef Sugar het volgende:
Xanthe, gefeliciteerd met Merel!
Goeie naam.

Maar ik zie nergens de post van Xanthe (of een boodschapper) dat het kleintje geboren is. Wie helpt me eraan? Wil lezen hoe het ging enzo!!!
quote:
Githa - donderdag 7 september 2006 @ 11:56

Xanthe is vanmorgen om 8.32 bevallen van een gezonde meid Merel heet ze weegt 3090 gr en is 48 cm lang

Paps en mams van harte gefeliciteerd met de kleine meid en Isis jij gefeliciteerd met je kleine zusje
Meer info is er nog niet Sugar.
pi_41641208
Minoes, er is niet veel wat écht tegen misselijkheid helpt, en het verschilt per vrouw. Wat wel vooral belangrijk is, is kleine beetjes eten, zo'n 6 maaltijden, zodat je altijd wel iets in je maag hebt. Ook werkte bij mij meestal vast voedsel het beste, drinken en vloeibaar eten verteert heel snel en dan was ik ook heel snel weer misselijk.
Zoek ook naar dingen die je lekker vindt... (lastig, maar uitproberen waard!)

Inky, wat ben jij snel thuis zeg!! en gelijk al hele reacties posten... daar voelde ik me niet toe in staat nadat ik thuis was gekomen van het ziekenhuis (en gewone bevalling gehad... ) ...
Wel rustig aan doen he... Fijn dat jullie zo genieten met je drietjes... heerlijk he??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')