Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.quote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij bent ongetwijfeld een lulletje
Volgens mij heeft die gast gewoon rood gehad.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef manny het volgende:
[..]
Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.
wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiendquote:Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef kalinho het volgende:
[..]
en dan nog durven beweren dat Johnny ook rood had moeten krijgen![]()
ps, ben trouwens toch nog gegaan, gewoon op goed geluk hopend dat er nog kaarten waren voor 2e ring. 1e helft zat'k 416, 2e helft 414
Ajax heeft vitesse overhoop gespeeld.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Knol is idd een eikel!quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
kut knol, blijf van mijn skattie af
36 kansen voor Ajax?! Mijn neukende God
Die verdiende geen rood, hij speelde notabene de bal. Natuurlijk was het wel een overtreding en misschien wel geel waard, maar geen rood. Bij Knol was geen bal in de buurt.quote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiend
Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Knol![]()
Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Met 3-0 dan wel ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.
ohquote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.quote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef PLAE@ het volgende:
dat is een individueel doekje. Net te snel je conclusies trekken he...
+ het is weggehaald.
Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
Dan doe je het toch zelf.quote:Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
niet mee eens.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.
Maar goed, dit is een reeds gevoerde discussie.
goedzo, ik denk er niet echt zo over.quote:Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.
hij kwam inderdaad ja.quote:
Ook opvallend jaquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
Omdat het goed gaat, nu komen die kakkies niet en dan is het ineens veel rustiger.
Jezus, volgens mij duren die besprekingen van hem minstens 4 uur. Ik zou stapelgek worden als spelerquote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
slaapverwekkende bruins slot trouwens in studio voetbal
Was weinig aan ja. Bij elke vraag een uitleg geven van 1,5 uur en dan uiteindelijk nog niet het antwoord op de vraag geven.quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
slaapverwekkende bruins slot trouwens in studio voetbal
Gast, echt, laat die debiele bijnamen toch eens achterwegequote:Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is weer fantastisch![]()
De Huntster
![]()
Alleen jammer dat we deze week niet woensdag, maar donderdag spelen![]()
Ze worden met de week grappiger.quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast, echt, laat die debiele bijnamen toch eens achterwege![]()
![]()
"Daar is De Hunter met een Punter"quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
De Punter
quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
"Een punter van de hunter, zijn omhaal is berucht"
"Tegenstanders aan de kant, ze slaan op de vlucht"
"Huuuunteeelaar"
Heldquote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
"Een punter van de hunter, zijn omhaal is berucht"
"Tegenstanders aan de kant, ze slaan op de vlucht"
"Huuuunteeelaar"
OMGquote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb ik niet verzonnen hoor![]()
http://www.mooidoel.nl/teksthuntelaar.php
Ik kan er niet echt wakker van liggenquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
De tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, IK Start, heeft goede zaken gedaan in de Noorse competitie. De ploeg won met 2-0 van koploper Lillestrøm SK en steeg daardoor naar de achtste plaats.
Kristofer Hæstad en Fredrik Strømstad scoorden de twee doelpunten. IK Start heeft zodoende een goede generale gehad voor het treffen met de formatie van Henk ten Cate aanstaande donderdag.
Heel het team speelde lekkerquote:Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Maar jongens, ik was vandaag de hele dag de hort op en heb nog niks van de wedstrijd gezien. (ga zometeen Talpa kijken) Daarom even wat vragen.
Speelde Heitinga weer een beetje ok?
Hoe waren Gabri en Roger?
Hoe was Babel?
Wat is je punt?quote:
quote:
Ik vrees alleen dat jij dan ook ondersteboven aan zo een railing bungeltquote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
wat een triest doek...
Als ik ajax supporter geweest zou zijn en daar in de buurt zat weet ik niet of ik hem zou laten hangen.
Hij is dan ook snel weggehaald hoorde ikquote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
wat een triest doek...
Als ik ajax supporter geweest zou zijn en daar in de buurt zat weet ik niet of ik hem zou laten hangen.
Inderdaad een verschrikkelijk kansloos doek.quote:
Niet alles tegelijk he..quote:Op maandag 11 september 2006 09:53 schreef zjroentje het volgende:
Er werden wel belachelijk veel kansen gemist.
Maar goed, we spelen sinds jaren weer eens goed voetbal.
Dat hadden ze bij die maker van dat doek moeten doen..quote:Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat jij dan ook ondersteboven aan zo een railing bungelt
Hahaquote:
Ramptoerisme.quote:Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Als bezoeker op me site..
7. 11 september 09:26 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland
8. 11 september 09:28 Tiscali, Nederland
9. 11 september 09:32 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland
ben geliefd bij jullie
Ik kan met voorstellen dat het eindelijk weer eens genieten was in het stadion.quote:Op maandag 11 september 2006 11:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ongelooflijk positiespel, had het idee of ik me weer in De Meer waande. Als Wapenaar niet zo goed gekeept had en als het visier iets meer op scherp stond, was het 7/8/9-0 geweest.
Ik stond keer niet op 410, lekker in het zonnetje 90 minuten lang gezeten. 410 was 90 minuten zang, alleen eerste 5 min tweede helft was het even wakker worden. Veel oldschool songs trouwens.
Dat spandoek van Kluivert is door een eenling opgehangen, binnen 2/3 minuten weggehaald.
Tribune dacht ik.quote:Op maandag 11 september 2006 11:23 schreef Pritt het volgende:
Rosenberg eigenlijk op de bank of op de tribune?
Op 410 wordt meestal juist het hardst gezongen als we achter staan/(nog) niet voorstaan, dus lijkt meer frustratie over het feit dat De Kuip al jaren alleen tegen Ajax uitverkocht is en dat het 'legioen' al jaren geen vuist meer kan maken (bordjesactiesquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Op 410 wordt meestal juist het hardst gezongen als we achter staan/(nog) niet voorstaan, dus lijkt meer frustratie over het feit dat De Kuip al jaren alleen tegen Ajax uitverkocht is en dat het 'legioen' al jaren geen vuist meer kan maken (bordjesacties)... [afbeelding]
ten Catequote:Ten Cate: 'Het moet effectiever'
Geschreven door Rogier Deelstra op maandag, 11 september om 10:57
Ajax-coach Henk ten Cate vindt dat zijn ploeg veel effectiever moet worden. Tegen Vitesse (3-0) verzuimden de Amsterdammers een monsterscore op het bord te zetten.
"Ik zou een erg grote zuurpruim zijn als ik na zo'n wedstrijd niet tevreden zou zijn", verklaarde Ten Cate, doelend op het uitstekend verzorgde voetbal. "Maar toch zit ik hier met een dubbel gevoel, want we hadden het doelsaldo kunnen opkrikken. Tegen Kopenhagen heeft het gebrek aan effectiviteit ons de kop gekost, dat mag niet nog eens."
"Maar dat we veel kansen creëren onderstreept onze ontwikkeling’’, zei Ten Cate. "We zijn op de goede weg. Het gaat met vallen en opstaan, maar we zijn echt op de goede weg.’’
Henkie, Henkie... Henkie, Henkie... Henkie, Henkie... We worden kampioenquote:
6-0????quote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Goed dat hij idd kritisch is. Het was een goeie wedstrijd, maar had zeker 6-0 moeten zijn....
Ben vanaf minuut een al van hem te spreken. Alleen tegen Kone ging het even fout, maar denk dat dat ook met beginnersangst te maken had. Doet geen gekke dingen en staat verdedigend zijn mannetje.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, daar lees ik amper iets over; Ogararu speelde een hele sterke pot
Goed verdedigend, goed aanvallend, 1-1 situaties achterin goed opgelost. Ben er wel tevreden mee.
Klopt, maar waar ik ook weinig over lees is dat Johnny Heitinga centraal bijna foutloos speelde.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, daar lees ik amper iets over; Ogararu speelde een hele sterke pot
Goed verdedigend, goed aanvallend, 1-1 situaties achterin goed opgelost. Ben er wel tevreden mee.
Toch vind ik Rosales groeien.quote:Op maandag 11 september 2006 12:25 schreef Everett het volgende:
Heerlijk genoten gisterenmiddag. Vooral de demarrages van Stam waren fantastisch. Ik hoop alleen wel dat Rosales de komende tijd wat meer rendement gaat opleveren. Ik vond het gisteren allemaal 'net niet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |