Invincible is geen slecht album als je het vergelijkt wat meeste artiesten afleveren...maar voor MJ maatstaven was het een `playing at safe` album...met voor mijn gevoel ouwe nummers in een nieuw jasje proberen te stoppen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Met MJ weet je toch zeker dat hij kwaliteit aflevert.. Invincible kon voor mij na het horen van You Rock My World eigenlijk al niet meer kapot, wat een strak nummer is dat
Nee, niet helemaal live. The Way You Make Me Feel, Smooth Criminal & Man In The Mirror waren op een aantal keer na lipsynched.quote:Badtour was overigens helemaal live...en gewoon te Gruwelijk voor woorden...
Tja, dan moet hij niet touren..quote:Hij zingt niet meer zoveel live omdat hij tijdens de Dangeroustour een beschadiging heeft gelopen aan zn stembanden...en dus moet ie voorzichtig zijn.
En omdat ie wanneer hij tourt zowat alle landen langs gaat is het gewoon te veel en te gevaarlijk voor zn stem...
Same here.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef WonderMe het volgende:
ik hoop dat hij snel met een nieuw album komt.......heb er echt zin in
Denk het niet hoor.. hij playbackte Billie Jean op Motown 25th ook, dat was in '83 ofzo.. hoefde hij zich toen ook al niet meer te bewijzen dan? Hij wil misschien gewoon dat het net zo klinkt als op plaat, om de een of andere redenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:03 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat het een combinatie is van luiheid (hij hoeft zich niet meer te bewijzen) en niet-meer-kunnen.
Maar het lijkt me wel dat hij weet dat dat niet kan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.. hij playbackte Billie Jean op Motown 25th ook, dat was in '83 ofzo.. hoefde hij zich toen ook al niet meer te bewijzen dan? Hij wil misschien gewoon dat het net zo klinkt als op plaat, om de een of andere reden
Zeg dat niet te hard.. er zijn een aantal Madonna-fans die dit topic volgen en op alles negatiefs reageren..quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:00 schreef WonderMe het volgende:
ach......het kan erger..er zijn artiesten die helemaal niet kunnen zingen......dus maar zwijgen over live zingen van die artiesten.. kijk maar naar madonna,kan al niet zingen maar live wil je haar al helemaal niet horen
ik bedoel dit ook niet slecht,ik zeg alleen de waarheidquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Tsja... zou MJ weten dat wij weten dat hij lipsyncht? Volgens mij is de vraag nooit in een interview gesteld ofwel![]()
WonderMe, iedere artiest heeft z'n sterke en zwakke plekken. Elvis bijvoorbeeld schreef zelf nooit muziek.. Madonna is vast geen superslechte zangeres anders zou ze niet zoveel publiek trekken
Mwah, ik moet zeggen, vroegah was Madonna lachwekkend slecht (Turijn 1987 ofzo)... maar ben d'r twee jaar terug heen geweest en dat viel me erg mee...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:00 schreef WonderMe het volgende:
ach......het kan erger..er zijn artiesten die helemaal niet kunnen zingen......dus maar zwijgen over live zingen van die artiesten.. kijk maar naar madonna,kan al niet zingen maar live wil je haar al helemaal niet horen
Juist. Precies wat ik ook zo ontzettend hoop.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Same here.Ik hoop dat hij het een beetje a-la Prince doet maar dan met iets meer promotie. Zodat mensen wel weten dat je een nieuw album hebt maar dat het niet té erg gepromoot wordt. En dan regelmatig op TV veschijnen met een medley van je liedjes + een nieuw nummer ofzo,
Gewoon kleine, simpele appearances.
![]()
Hoopgejank, feit is dat Mj, Madonna en Prince nou eenmaal vaak met elkaar worden vergeleken of je hoe dan ook als het over 1 van de 3 gaat, bij de andere twee uitkomt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:31 schreef Megalomaniac het volgende:
Jongens! Het is een MJ thread!!!!
Geen gelul meer over Madonna aub, daar is al een topic over ga daar maar zeiken.
Er is een verschil tussen vergelijken en continu zitten zeiken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoopgejank, feit is dat Mj, Madonna en Prince nou eenmaal vaak met elkaar worden vergeleken of je hoe dan ook als het over 1 van de 3 gaat, bij de andere twee uitkomt...
Nah, das niets voor Michael. Ik denk ook niet dat hij dat gaat doen. Dat 'urban' moet je ook niet zo serieus nemen denk ik, Michael is altijd al een beetje urban geweest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:28 schreef Pido het volgende:
En ze zijn ook nog eens niet te vergelijken.
Wat denken jullie van het nieuwe album dan? Ik ben aan de ene kant overtuigd dat 'ie er wel iets goeds van maakt, aan de andere kant ook wel bang dat 'ie op z'n 50e nog populair wil gaan doen, terwijl hij eigenlijk gewoon MUZIEK moet gaan maken.
Zag gister Stranger In Moscow op The Box, prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |