zoek iemand die je wil helpen, zet melk op, totdat het flinkt kookt, ga zelf op kop staanm met je broek uit, en spreidt je doosje, laat de ander er de hete melk ingieten en laat het afkoelen, en voila, een nieuw vliesje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef Domai het volgende:
Ik was maagd toen ik 16 was, en toen opeens niet meer!
Wat moet ik nu doen?! Ik heb alles geprobeerd maar het helpt niet.
edit:![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef gateway het volgende:
ik ben eewig maagd :0
Ik loog ookquote:Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef Borkydude het volgende:
Ik loog tegen jullie, ik ben ook nog maagd
ik ook.. of op het logeerbed er naastquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef B_BOY het volgende:
ik in mijn eigen bed (saai man)
quote:Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef Borkydude het volgende:
Ik loog tegen jullie, ik ben ook nog maagd
De wat, pubertje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hmm, je lijkt 13 op je foto's ofzo.... de JVT![]()
dat blijft niet hoor.. op een dag over een x-aantal jaar dan ben ook jij er vanafquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Frederiqueske het volgende:
nog altijd en dat blijft ook zo![]()
Hoeveel gaat het kosten ?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef technojunk het volgende:
ben nu wle nog maagdt mar nie lang meer![]()
![]()
zoveel kan jij niet betalen dus droom maar verderquote:
Ja, ze loopt te zeggen dat ze sex "vies" vindt en dat ze er noooooooit aan zal beginnenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
Tvp voor als Frederiqueske in dit topic verschijnt.
quote:Op maandag 11 september 2006 09:24 schreef Frederiqueske het volgende:
we hebben niet allemaal zo'n zwakke wil als jij hooren praat alstublieft een beetje normaal met je doppen ......
![]()
Jij bent van plan om jezelf nooit eens te laten volblaffen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Frederiqueske het volgende:
nog altijd en dat blijft ook zo![]()
Hoe zie je mij? (Gewoon ff een vraag.)quote:Op zondag 17 december 2006 04:44 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ik zie nl. echt zoveel "BrEeZaAhz" en anders vrouwelijk gespuis van 16 zonder karakter...
quote:
Ken ik jou dan? (dan effe PM'en graag)quote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe zie je mij? (Gewoon ff een vraag.)
als je een foto neerzet van jezelf konden we zeggen: neeee joh ben je gek niet zo negatief doen he! of: ja iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, want ik ben lelijk, onaantrekkelijk en heb totaal geen uitstraling.
Of iemand echt speciaal is weet je heus niet meteen. En om nu altijd drie maanden te moeten wachten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef Pritt het volgende:
Ach maagd zijn is echt niks waar je je voor hoeft te schamen. Voor mijn gevoel duurde het ook veel te lang voordat het eindelijk kwam (17) en daarvoor leek het wel een loode last te worden. Zolang je voor de eerste keer maar op het goede persoon wacht gaat er niks fout. Dat is namelijk de grootste fout, te snel met iemand die niet speciaal is en onzekerheid omvat.
Soms voel je dat ook al aan na een paar dagen. Voor jongens meestal wat eerder dan dames natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Of iemand echt speciaal is weet je heus niet meteen. En om nu altijd drie maanden te moeten wachten?
Dat heet verliefdheid. En dat hoeft heus niet lang te duren. Maar goed, het is maar wat je speciaal noemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Soms voel je dat ook al aan na een paar dagen. Voor jongens meestal wat eerder dan dames natuurlijk.
Waarom quote je zo'n oud berichtje van mij?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
als je een foto neerzet van jezelf konden we zeggen: neeee joh ben je gek niet zo negatief doen he! of: ja idd
waarom quote jij zo´n nieuw berichtje van mij?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom quote je zo'n oud berichtje van mij?![]()
Omdat jij dat berichtje quote.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:11 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
waarom quote jij zo´n nieuw berichtje van mij?
Is er inmiddels dan verandering gekomen in je maagdelijkheids-situatie ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom quote je zo'n oud berichtje van mij?![]()
dan zijn we daar uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat jij dat berichtje quote.
Een vraag in dezelfde categorie: als je man bent, en al vele malen je geslachtsdeel in het vrouwelijke equivalent hebt mogen stoppen, en je je daarna laat ombouwen tot vrouw, ben je dan weer maagd?quote:
Is a joy forever!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:57 schreef quickie1985 het volgende:jes*s wat een dirty mind heb jij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |