Ik ook strandquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou vooruit, ik ben in ieder geval geen maagd meer. Misschien leuk een toelichting waar je de eerste keer sex hebt gehad.
* op een kiezelstenen strand
Ik had verwacht dat jij betere grappen kon bedenken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had verwacht als antwoord: In het bed van Chris2 dinges
of ergens in een geheime kelder in belgiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef the_legend_killer het volgende:
of op de grond
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
of ergens in een geheime kelder in belgie![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
of ergens in een geheime kelder in belgie![]()
Heb je geen ruimte mên.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:28 schreef Geerd het volgende:
In bad lijkt me ook wel wat.
Alleen beetj glad![]()
in bad kan makkelijk hoor.. je moet alleen wel gunstig gaan liggen/zittenquote:
Ik heb klein badquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
in bad kan makkelijk hoor.. je moet alleen wel gunstig gaan liggen/zitten
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb Mijn ouders hebben een klein bad
Maar van wie is 't uit + interieur?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigen badkamer. Loop je in via me kamer, dus bad is wel degelijk van mij
Ook een smal badquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe het dan zittend in bad
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ach, a-child-in-chains is gewoon een user om in elkaar te trappen. Is ie altijd al geweest, en zal ie ook altijd blijven.
Waarvoor hulde.
Van mezelfquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef Borkydude het volgende:
Anders ff een apart topic voor alle kansloze maagden zonder zelfbeeld, dan kunnen we hier ff ontopic.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sexquote:Op maandag 11 september 2006 09:24 schreef Frederiqueske het volgende:
we hebben niet allemaal zo'n zwakke wil als jij hooren praat alstublieft een beetje normaal met je doppen ......
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |