Hij heeft niks te willen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef kamer_van_rookhandel het volgende:
Hij heet geen JANTJE SMIT meer.
Dat wil die niet meer.
Kan je dus even de topic titel veranderen in JAN SMITJE.
Topartiestquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Plastic_Power het volgende:
Doe mij maar Salty Dog![]()
[afbeelding]
Hij heeft wel een goeie MILF-smaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef PrinceLu het volgende:
Welke cocksucker koopt er nou bij C&A?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goeie MILF-smaak.
Oh shit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Wat deed jij dan in de C&A?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Ja, cocksucker, wat deed jij dan in de C&A?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Inderdaad? wat deed je daar? Alleen cocksuckers komen daar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ja, cocksucker, wat deed jij dan in de C&A?
Aan de buitenkant van het C&A hangen allemaal Jan Smit afbeeldingen, en de speakers stonden erg hard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Ah, we kregen al bijna de indruk dat je misschien wel naar binnen was geweest.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van het C&A hangen allemaal Jan Smit afbeeldingen, en de speakers stonden erg hard.
We schrokken alquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van het C&A hangen allemaal Jan Smit afbeeldingen, en de speakers stonden erg hard.
En toch koopt je moeder het voor jequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind het een perfecte combinatie.
Als we nou alles wat op deze planeet maar te maken heeft met dhr Smit verhuizen naar C&A, dan beloof ik dat ik nooit een voet in een C&A zal zetten (dat lukt al 34 jaar, dus die belofte kan ik best doen) en daarmee is het probleem voor mij opgelost.
en hij tekent dikke deals om zn vaders auto te bekostigenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goeie MILF-smaak.
Ook dat "mooi van C&A."quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dat verklaart het. Zag laatst dit staan op een poster en vond het al apart:
[afbeelding]
ik wilde hier eigenlijk niet op in gaan, maar twijfelde om je te wijzen op het feit dat ik dus 34 jaar ben, zoals vermeld in de eerdere post, en dat mijn moeder dus niet veel meer met mijn kledingkeuze van doen heeft.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En toch koopt je moeder het voor je
rot voor jou
ja welke mafkees wil nou serieus de cd's van dhr Smit kopen... toch komptie op nr.1 binnen, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:51 schreef Frappelsien het volgende:
1 jaar... dan zal het vast weer de winkels uit zijn
Welke mafkees wil serieus in kleding van Jan Smit lopen..![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
Dat is een Supra, ik ben 21 en gewoon netjes taxichauffeur.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wilde hier eigenlijk niet op in gaan, maar twijfelde om je te wijzen op het feit dat ik dus 34 jaar ben, zoals vermeld in de eerdere post, en dat mijn moeder dus niet veel meer met mijn kledingkeuze van doen heeft.
Toen zag ik dat je een fotoalbum hebt, dus dan word ik benieuwd.
Ik zag je quasi-cool voor je Toyota Celica staan.
Ik zag dat je een 20-jarige taxi-piloot bent.
Ik heb hier nix meer aan toe te voegen.![]()
MILF-hunter Smitquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Dat verklaart het. Zag laatst dit staan op een poster en vond het al apart:
[afbeelding]
zoiets als DPMquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
C&A kledingzo stom.
Soms denk je: hey dat ziet er rofls uit, misschien hebben ze toch leuke kleren, en dan kom je dichtbij staan eropeens roze piraten op de achterkant![]()
![]()
Bij de puta madre denk ik altijd: He zo'n mooi zwarte vest maar dan zit er zo'n roze slabbetje achteropquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
C&A kledingzo stom.
Soms denk je: hey dat ziet er rofls uit, misschien hebben ze toch leuke kleren, en dan kom je dichtbij staan eropeens roze piraten op de achterkant![]()
![]()
En toen dacht je: Wijs! Jan Smit concert! En rende naar binnen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoorquote:
Dit soort "grapjes" Vind ik nog irritanter als jan smit zelf !!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |