Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Slechte tvp héquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Echo99 het volgende:
Oh er is al een nieuwe topic
Moet je nou weer 300 posts wachten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef Echo99 het volgende:
Oh er is al een nieuwe topic
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer volquote:
veel plezier waar ga je heen eigelijk ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer vol![]()
toch niet weer met steve fotoos mag ik hopen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu op vakantie. Dus ik bagger het volgende topic wel weer vol![]()
Het was te ranzig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef DennisQ het volgende:
Wrom figuurpoepen gesloten? Ok, tubgirl style niet gepast kom ik nu achter, ma was best een roflcopter onderwerp, of nie?
rot op man met poep wil liever wat anders zienquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef DennisQ het volgende:
Wrom figuurpoepen gesloten? Ok, tubgirl style niet gepast kom ik nu achter, ma was best een roflcopter onderwerp, of nie?
Nou en? Het is toch gewoon creatieve uiting? moet kunnen op Fok!quote:
Och, ik kon het slotje wel begrijpen, mijn eten kwam op sommige momenten ook omhoog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nou en? Het is toch gewoon creatieve uiting? moet kunnen op Fok!
Ah, gooi em nog ff open, je bent nu toch wel uitgegeten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kon het slotje wel begrijpen, mijn eten kwam op sommige momenten ook omhoog.
Ik ga ammenooitniet over een slotje van een ForumAdmin heen. Ik ben gekke henkie nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ah, gooi em nog ff open, je bent nu toch wel uitgegeten?![]()
Worden we wéér gekort op ons salaris.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga ammenooitniet over een slotje van een ForumAdmin heen. Ik ben gekke henkie niet.
Ik betaal al ¤5 per maand om de knopjes te mogen houden manquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Worden we wéér gekort op ons salaris.![]()
Dan kom je nog goed weg. Ik moet om dezelfde reden elke maand een etentje voor de A's betalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik betaal al ¤5 per maand om de knopjes te mogen houden man.
Ik moet iets in natura afleveren, zeg maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kom je nog goed weg. Ik moet om dezelfde reden elke maand een etentje voor de A's betalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |