Dat vraag ik me nou altijd af wtf betekent tvpquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef Echo99 het volgende:
TVP
Facilitair managementquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef MouseOver het volgende:
"FM"
En waarom switch je niet als je nu al weet dat het zinloos is?
UTSquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou altijd af wtf betekent tvp
De een zegt : Topic verneukende post
en de ander....weet ik veel
wat is het !
Kijk in het n00bwoordenboek; te lui waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wat is het !
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wat is het !
Nee nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
Leraren zijn geen leidinggevenden.
Ze verwachten vast dat jullie het, als aanstaande leidinggevende, allemaal zelf regelen.
Een betere opleiding is er niet, zou ik zeggen.
School wat meer onder druk proberen te zetten. Ik heb het destijds in een soortgelijke situatie niet gedaan en daar heb ik spijt van gekregen. Je wordt in je werkende leven namelijk wel afgerekend op wat je op school geleerd hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Facilitair management
Ik wil het ook wel, zit steeds meer eraan te denken.
Maar vorig jaar ging ik het nog even aankijken omdat ze zeiden van ja het eerste jaar is altijd een beetje een choas jaar maar ik zie dat het 2de jaar ook een grote ramp word, dat merk ik meteen aan de eerste dag al![]()
Die titel van de opleiding klinkt niet echt als HBO. Opleidingsnamen met daarin functietitels zijn haast zonder uitzondering MBO.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:53 schreef doppelgänger het volgende:
Het nivo van HBO opleidingen is sowieso twijfelachtig..
"Ik wil graag manager worden - mensen aansturen, daar ..."
Ja als je mederwerker word wel ja, maar als je het op leidingevende doet op niveau 4 ( Hoogste niveau dus ) Kun je mensen aansturen om het voor je te LATEN doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef Martijn85 het volgende:
Facilitair Management
Gewoon een conciërge dus
Ik heb het gelezen en ik haal daar heel veel - punten uit wie je ook terug ziet in mijn opleiding.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:53 schreef doppelgänger het volgende:
Het nivo van HBO opleidingen is sowieso twijfelachtig..
"Ik wil graag manager worden - mensen aansturen, daar ..."
Ik vind dat je ook gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef MouseOver het volgende:
Als ik zo lees wat je vertelt heb ik eerlijk gezegd niet de indruk dat je meer leert dan die mensen van niveau 3.. waarom zou jij dan de baas worden?
Ik erger me er genoeg aan om er een topic over te openen:quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook gelijk hebt.
De stof wat mij word "Geleerd" wat ik een groot woord vind voor de rommel wie die lui daar lopen te verspreiden is in mijn ogen qua niveau hetzelfde als wat je als medewerker leert.
Als je het eerste jaar hebt afgerond krijg je een diploma mee met facilitair medewerker, maar wat leren wij in de laatste 2 jaren ? Geen moer ! Wat je in de eerste krijgt aan "Projecten" krijg je in de 2de en 3 precies zo qua niveau.
Leiding geven zit in je dat kan niet aangeleerd worden dat snap ik, maar het moet wel getraind worden in grotere en belangrijke situaties dan als het organiseren van een voetbal ochtendje of een uitje in het park met wat cola en ships![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |