abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41621070
Ik heb het al het vorige jaar het hele jaar geroepen en ik roep het vanaf vandaag weer !!

Opleiding FM Leidinggevende is totaal kut !!

Facilitair dienstverlening leidingevende :

Ze willen ons opleidingen daarvoor, waarbij de leraren zelf een onwijs kut voorbeeld geven !

Vandaag ook weer, de eerste dag.
De 1ste jaars worden dan geintroduceerd door middel van een "Doe" Ochtend. Dat houd in gare spelletjes doen op het grasveld bij ons gebouw.

Ten eerste waar slaat het op dat wij als een stel idioten op een grasveld moeten gaan volleyballen / voetballen en waterglijbanen Flikker op ! Dat moesten wij vorig jaar ook doen en daar weigerde wij aan mee te doen. Zo ook deze eerste klas, groot gelijk Ik stel voor iets drinken met ze alle in de stad maar nee dat doen we niet.

Maar dat was nog niet het ergste :

Wij worden om 10 uur stipt verwacht want dan beginnen we bla bla bla

Ok wij staat er om 9 : 50 !!
10 uur .... niks
10:30 .... niks
11 uur .... NIKS

Kwart over fucking 11 gaan we is een keer wat doen. Krijgen we die gare opdrachtjes waar niemand het nut van inziet etc. Totaal kut geregeld !! Dit is niet de eerste keer maar de zo fucking veelste keer!! Op een info avond weten die leraren niet eens de hoofddoelen van deze opleiding te noemen... Wtf gast Wat stelt jouw opleiding dan voor

Na een uur deze ongein aan tehebben gekeken ben ik in de stad wat gaan eten met een vriend en zijn we naar huis gegaan. Kut zooi daaro

Stel ik ga met deze opleiding door betekent het dat ik later me diploma heb maar geen flikker weet van het goed organiseren van dergelijke praktijken.

Bedankt

echt bedankt

flikkers
gebruiker 2609 is een stom ventje
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:44:50 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41621089
TVP
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:45:22 #3
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41621110
Ik moest lachen :>
The circle is through the looking glass
pi_41621136
Gelukkig
pi_41621162
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef Echo99 het volgende:
TVP
Dat vraag ik me nou altijd af wtf betekent tvp

De een zegt : Topic verneukende post

en de ander.... weet ik veel

wat is het !
pi_41621181
heaumeauxs zijn het
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:47:32 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41621185
"FM"

En waarom switch je niet als je nu al weet dat het zinloos is?
Vampire Romance O+
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:48:04 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41621203
Leraren zijn geen leidinggevenden.
Ze verwachten vast dat jullie het, als aanstaande leidinggevende, allemaal zelf regelen.
Een betere opleiding is er niet, zou ik zeggen .
pi_41621270
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef MouseOver het volgende:
"FM"

En waarom switch je niet als je nu al weet dat het zinloos is?
Facilitair management

Ik wil het ook wel, zit steeds meer eraan te denken.

Maar vorig jaar ging ik het nog even aankijken omdat ze zeiden van ja het eerste jaar is altijd een beetje een choas jaar maar ik zie dat het 2de jaar ook een grote ramp word, dat merk ik meteen aan de eerste dag al
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:49:47 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41621277
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:

[..]

wat is het !
UTS
Lang leve mij! *O*
pi_41621283
quote:

[..]

wat is het !
Kijk in het n00bwoordenboek; te lui waarschijnlijk..
Het is iig een TerugVindPost

Amusant verhaal btw
pi_41621320
quote:

[..]

wat is het !
ligt eraan waar

Soms: te verwijderen post
Soms terugvindpoot (SCHtel je vragen aan een homo)
tevettepot (huistuingeneuzel)
etcetera
pi_41621349
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
Leraren zijn geen leidinggevenden.
Ze verwachten vast dat jullie het, als aanstaande leidinggevende, allemaal zelf regelen.
Een betere opleiding is er niet, zou ik zeggen .
Nee niet

Dit moet ons worden geleerd hoe wij dit het beste kunnen aanpakken. En als ik nu mijn oplossingen volgens de manier van de school zou moeten doen .... dan zouden al mijn oplossingen en acties een grote ongeregelde choas zijn, want dan volg ik mijn voorbeeld van mijn opleiding op.

En als ik het allemaal zelf zou moeten doen waarom zou deze opleiding dan bestaan ? Kan je ook net zo goed na 3 jaar je eigen diploma uitschrijven ... Toch ?
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:53:50 #14
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41621430
Het nivo van HBO opleidingen is sowieso twijfelachtig..

"Ik wil graag manager worden - mensen aansturen, daar ..."
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:54:04 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41621439
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Facilitair management

Ik wil het ook wel, zit steeds meer eraan te denken.

Maar vorig jaar ging ik het nog even aankijken omdat ze zeiden van ja het eerste jaar is altijd een beetje een choas jaar maar ik zie dat het 2de jaar ook een grote ramp word, dat merk ik meteen aan de eerste dag al
School wat meer onder druk proberen te zetten. Ik heb het destijds in een soortgelijke situatie niet gedaan en daar heb ik spijt van gekregen. Je wordt in je werkende leven namelijk wel afgerekend op wat je op school geleerd hebt.
Vampire Romance O+
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:54:34 #16
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_41621464
Facilitair Management

Gewoon een conciërge dus
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:55:10 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41621484
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:53 schreef doppelgänger het volgende:

Die titel van de opleiding klinkt niet echt als HBO. Opleidingsnamen met daarin functietitels zijn haast zonder uitzondering MBO.
Vampire Romance O+
pi_41621546
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef Martijn85 het volgende:
Facilitair Management

Gewoon een conciërge dus
Ja als je mederwerker word wel ja, maar als je het op leidingevende doet op niveau 4 ( Hoogste niveau dus ) Kun je mensen aansturen om het voor je te LATEN doen.

Dus dan ben jij zeg maar het hoofd van personeels zaken etc.

Maar dat lijkt me eerlijk gezegt maar saai werk beetje de hele dag mensen aansturen
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:00:10 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41621657
Als ik zo lees wat je vertelt heb ik eerlijk gezegd niet de indruk dat je meer leert dan die mensen van niveau 3.. waarom zou jij dan de baas worden?
Vampire Romance O+
pi_41621712
Welke school zit je dan
pi_41621717
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:53 schreef doppelgänger het volgende:

Ik heb het gelezen en ik haal daar heel veel - punten uit wie je ook terug ziet in mijn opleiding.

De opleiding is vrij nieuw en net wat er gezegt word er komen zoveel opleidingen bij de laatste tijd, dat er niet meer goed word nagedacht over de inhoud van zo`n opleiding. Wat wil je dan de studenten nog bijbrengen ? Als je zelf al eigenlijk niet precies weet waarmee je de opleiding wil vullen en wat je de studenten wil bijbrengen voor op de latere werkvloer.
pi_41621851
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef MouseOver het volgende:
Als ik zo lees wat je vertelt heb ik eerlijk gezegd niet de indruk dat je meer leert dan die mensen van niveau 3.. waarom zou jij dan de baas worden?
Ik vind dat je ook gelijk hebt.

De stof wat mij word "Geleerd" wat ik een groot woord vind voor de rommel wie die lui daar lopen te verspreiden is in mijn ogen qua niveau hetzelfde als wat je als medewerker leert.

Als je het eerste jaar hebt afgerond krijg je een diploma mee met facilitair medewerker, maar wat leren wij in de laatste 2 jaren ? Geen moer ! Wat je in de eerste krijgt aan "Projecten" krijg je in de 2de en 3 precies zo qua niveau.

Leiding geven zit in je dat kan niet aangeleerd worden dat snap ik, maar het moet wel getraind worden in grotere en belangrijke situaties dan als het organiseren van een voetbal ochtendje of een uitje in het park met wat cola en ships
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:08:56 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41621941
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Ik vind dat je ook gelijk hebt.

De stof wat mij word "Geleerd" wat ik een groot woord vind voor de rommel wie die lui daar lopen te verspreiden is in mijn ogen qua niveau hetzelfde als wat je als medewerker leert.

Als je het eerste jaar hebt afgerond krijg je een diploma mee met facilitair medewerker, maar wat leren wij in de laatste 2 jaren ? Geen moer ! Wat je in de eerste krijgt aan "Projecten" krijg je in de 2de en 3 precies zo qua niveau.

Leiding geven zit in je dat kan niet aangeleerd worden dat snap ik, maar het moet wel getraind worden in grotere en belangrijke situaties dan als het organiseren van een voetbal ochtendje of een uitje in het park met wat cola en ships
Ik erger me er genoeg aan om er een topic over te openen:

Wie is tevreden met de kwaliteit van zijn ROC opleiding?

Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')