Die is echt zoooooooooooooooo lekker!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Eerst van Iglo, toen van Mora en nu van Dr. Oetker: Crossa Milanese.
[..]
Ja deze is ook lekker! At ik vroeg altijdquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Eerst van Iglo, toen van Mora en nu van Dr. Oetker: Crossa Milanese.
[..]
Jummy! Die Bolognese is ook superquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:55 schreef Morningwood het volgende:
de lekkerste pizza vind ik toch de goedkopere van AH.. de Salami en de gehakt versie dan he
Idd erg lekker voor een diepvriespizzaquote:
Ja!quote:
Vind ik ook wel lekker. Evenals de Tonno en Salami van de AH.quote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Huismerk AH tre formaggi mist die gorgonzola ook, maar is ook prima te doen.
En het wordt nog iets lekkerder met een paar stukjes ananas.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef Haarbalpasta het volgende:
Die is echt zoooooooooooooooo lekker!!!
Beetje zoetig zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja! Van Wagner had je ook een spinazie-mozzarella-amandel-pizza.quote:
quote:
BBQ chickenquote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhuquote:Op maandag 18 september 2006 13:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die van Wagner is zeker lekker jah![]()
Die belegde pizza's zijn allemaal slecht die je bestelt. Behalve die van Domino's die zijn groot en lekker.quote:Op maandag 18 september 2006 13:43 schreef Salsagirl het volgende:
Die pizza's allemaal zijn wel erg lekker dat klopt
Maar er gaat toch niets tegen een pizza die je zelf samen stelt zoals met extra kaas,salami
en bezorgd ..maar zo diepvries is wel zo handig voor avondje gezellig voor de buis even de oven in en klaar
pizza ...![]()
Klopt dat is zeker een lekkerequote:
die is idd lekker en van dezelfde maker de Funghi ookquote:
Die funghi is ook erg lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 13:53 schreef DarkElf het volgende:
die is idd lekker en van dezelfde maker de Funghi ook
klopt, dus ik mag hem bijna nooit van mezelf...quote:Op maandag 18 september 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die funghi is ook erg lekkerMaar wel wat vet.
Die Caprese is inderdaad zeer goed te eten, vooral de kaas en de zongedroogde tomaatjes doen het hem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
gadver, die oetker pizza's zitten vol smaakversterker, echt niet te bikken ook.
Mijn favo: Pizza Caprese van de AH met echte buffelmozzerella en zongedroogde tomaatjes.
Zeker, de Caprese komt een klein beetje in de buurt van een echte Italiaanse pizza. Zelfs het deeg doet heel in de verte denken aan dat van een echte houtgestookte pizza...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die Caprese is inderdaad zeer goed te eten, vooral de kaas en de zongedroogde tomaatjes doen het hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |