Die vind ik ook nog steeds erg lekker ja, alhoewel hij eerder nog pikanter en lekkerder was. De tonijn-pizza van de Aldi vind ik ook prima te doen, alleen soms is hij wat karig belegd. Maar al met al maakt de Aldi prima pizza's. Die Excellent van de AH heb ik ook een keer of twee geprobeerd, maar die is lang zo lekker niet. Dr. Oetkers zijn ook wel lekker inderdaad, maar ik vrees dat mijn favorieten toch echt bij de Aldi vandaan komen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef LasTeR het volgende:
Aldi Salami pizza.
Inderdaad, alleen heeft de Deka ze niet meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:15 schreef remlof het volgende:
De Ristorante Quattro Formaggi
[afbeelding]
zometeen weer één in de oven gooien
Consumentengids gelezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:11 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat is jouw lievelings pizza uit den vriezer van onze geliefde supermarkt?
Mijn is:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind ze allemaal wel lekker! Behalve die met iele houten bodems.
hebben ze bij de Konmar, laatst nog gegeten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Robbiej het volgende:
Jammer dat ze die Big Americans Four cheeses niet meer maken. die was altijd erg lekker
Vond em overigens niet zo lekkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Robbiej het volgende:
Jammer dat ze die Big Americans Four cheeses niet meer maken. die was altijd erg lekker
Ownee, ik bedoel de nieuwe "Cheese and Onion"quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vond em overigens niet zo lekker
Op de site van Dr oetker staat ie niet meer..quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
hebben ze bij de Konmar, laatst nog gegeten.
ehmquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met een beetje extra ananas en perzik erop al geprobeerd?![]()
Dat dat eigenlijk wel heel lekker klinkt en ik je idee ga stelen om het een keertje te proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*bakt de pizza altijd in de oven*
Waarvoor bloost je?![]()
Sodeju, daar ga je van uit je bek stinken, NIET normaal!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik zie nergens meer die shoarma pizza's
Mijn zegen heb je!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat dat eigenlijk wel heel lekker klinkt en ik je idee ga stelen om het een keertje te proberen![]()
Dûh... Maar hoe toe te passen op de pizza is de vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor kleuters, kijk maar eens in FB.![]()
quote:Dr. Oetker Crossa Milanese is belegd met smaakvolle cherry tomaten, pittige rode ui en heerlijke Edammer kaas.
Van bambix en een beetje gist,een scheutje melk, een beetje olijfolie en een snufje zout een deeg maken en dat uitrollen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:47 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dûh... Maar hoe toe te passen op de pizza is de vraag
Die is echt zoooooooooooooooo lekker!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Eerst van Iglo, toen van Mora en nu van Dr. Oetker: Crossa Milanese.
[..]
Ja deze is ook lekker! At ik vroeg altijdquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Eerst van Iglo, toen van Mora en nu van Dr. Oetker: Crossa Milanese.
[..]
Jummy! Die Bolognese is ook superquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:55 schreef Morningwood het volgende:
de lekkerste pizza vind ik toch de goedkopere van AH.. de Salami en de gehakt versie dan he
Idd erg lekker voor een diepvriespizzaquote:
Ja!quote:
Vind ik ook wel lekker. Evenals de Tonno en Salami van de AH.quote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Huismerk AH tre formaggi mist die gorgonzola ook, maar is ook prima te doen.
En het wordt nog iets lekkerder met een paar stukjes ananas.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef Haarbalpasta het volgende:
Die is echt zoooooooooooooooo lekker!!!
Beetje zoetig zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja! Van Wagner had je ook een spinazie-mozzarella-amandel-pizza.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|