En dan snel weggaan omdat hij huiswerk moest maken of zoquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef Homdeck het volgende:
het voorbeeld van jayhawk vind ik ook goed trouwens
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:56 schreef Zap het volgende:
Hirsch Balin (oid?)
ze is heel even geweest om te komen vertellen dat spelers met een gelijk aantal punten op alfabetische volgorde in de ranglijst moesten. Dat heb ik dus maar braaf gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan snel weggaan omdat hij huiswerk moest maken of zo
Zouden we links naar die voorbeelden niet in de OP kunnen stoppen? Is MaJo nog langsgeweest vandaag?
Dat is inderdaad voorgekomen, maar dat is het probleem dan ook niet. De mensen die berouw tonen zijn van harte welkom.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
Sommigen doen het natuurlijk niet met opzet. Die hebben simpelweg verzuimd om de OP te lezen en daardoor maken ze die fout. Op zich vind ik dat geen zonde ofzo... Ook geen reden om iemand af te branden als diegene het gewoon toegeeft....
afbranden gebeurt ook niet geloof ik. Ja wel met jayhawk maar die had dan ook al minstens 60 punten en ontkende het glashard.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
Sommigen doen het natuurlijk niet met opzet. Die hebben simpelweg verzuimd om de OP te lezen en daardoor maken ze die fout. Op zich vind ik dat geen zonde ofzo... Ook geen reden om iemand af te branden als diegene het gewoon toegeeft....
En dan heel lang wegblijven en vervolgens terugkomen en doen of er niks aan de hand isquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
afbranden gebeurt ook niet geloof ik. Ja wel met jayhawk maar die had dan ook al minstens 60 punten en ontkende het glashard.
Herseninhoud van een goudvis??? Die zijn ook zo alles weer vergetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heel lang wegblijven en vervolgens terugkomen en doen of er niks aan de hand is![]()
andersom dus, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Homdeck het volgende:
Pakistan
Japan
Brazilie
Mexico
indonesie
VS
Ik dacht al, die onderschat de VS wel heel erg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
andersom dus, verkeerd gelezen![]()
VS
indonesie
Mexico
Brazilie
Japan
Pakistan
Ik vind het juist knap dat mensen het antwoord nog weten op een vraag waar niemand het antwoord op wistquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef wyccie het volgende:
Oh, kom ik net binnenvallen met een antwoord op een oude vraag terwijl die discussie net aan de gang is.
mij een beetje na-schapen hè!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef geenaam het volgende:
Edit: Laat maar. Onze AKQ-schaap heeft hetzelfde.
Like i said earlier, Great minds think alike.quote:
GMTA staat voor Gutter Minds Think Alikequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef geenaam het volgende:
Like i said earlier, Great minds think alike.
And that's also an option. It's how you look at it..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GMTA staat voor Gutter Minds Think Alike
Dat niemand het antwoord wist, kan natuurlijk ook aan het tijdstip liggenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het juist knap dat mensen het antwoord nog weten op een vraag waar niemand het antwoord op wistEigenlijk moet je daar +2 voor krijgen
In de onderste helft nog 2 op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Supersheep het volgende:
VS
Indonesië
Brazilië
Mexico
Japan
Pakistan
?
Ach, moeilijkheid van de vraag ligt aan de mensen om je heen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap dat mensen het antwoord nog weten op een vraag waar niemand het antwoord op wistEigenlijk moet je daar +2 voor krijgen
Homdeck+1quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef Homdeck het volgende:
vs
indonesie
brazilie
pakistan
japan
mexico
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:46 schreef geenaam het volgende:
Er zijn 666 ingelogde gebruikersen 3045 gasten aanwezig.
peaceman +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef peaceman het volgende:
Mien Dobbelsteen - Carry Tefsen
zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef geenaam het volgende:
Ik ken alleen mien dobbelsteen..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
peaceman +1
[..]
zeg dat dan meteen![]()
Da's al 1....quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Zap het volgende:
Verder dan Maja (een bij) kom ik niet
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef geenaam het volgende:
Wie noemt zijn bijenkindje nou ..... de Bij. Dat bijenkindje is waarschijnlijk zwaar gepest op school.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef Supersheep het volgende:
flip de sprinkhaan
Nee, het was toch flipper de sprinkhaan? En die beleefde veel avonturen in het water..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef Supersheep het volgende:
flip de sprinkhaan
Het was ook in (strip)boekvorm te krijgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:58 schreef wyccie het volgende:
Strip? 't Is toch een tekenfilm?
Ja,ik was al bezig. Maar ik denk dat jij het antwoord direct weetquote:
Moet je wat vaker posten.. Dan vergeet je het niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef gablentz het volgende:
Tering heb ik het goede antwoord ben ik opeens mn wachtwoord kwijt!
goed zoquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:59 schreef geenaam het volgende:
Ach, ik ben een beetje flauw vandaag..![]()
wyccie +erkende newbie helperquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, in bold graag.
Oh en welkom natuurlijk! Lees je nog wel even de OP door?
En het is geloof ik ook de bedoeling dat ik je Eisbär van Grauzone aanraad.(Staat ook in de OP)
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef Supersheep het volgende:
wyccie +erkende newbie helper
Je herkent het?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef Supersheep het volgende:
goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |