abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90475054
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef JoepiePoepie het volgende:

En geloof mij nou maar dat als ik bijvoorbeeld in de bibliotheek ga zitten en ga mailen vanaf jouw e-mailadres (of welk (gefaket) e-mailadres dan ook) niemand kan vermoeden dat ik dat ben. Dus als Plus1 - vanuit welk fysiek huisadres dan ook - gaat mailen vanaf een (gefaket) universiteits-e-mailadres, dat echt geen bewijs zal zijn voor _Led_ :).
Jawel, want IP adres }:|

quote:
En nu echt weer ontopic inderdaad, anders komt Lavenderr me in elkaar slaan :'(.
Dan zal je het wel verdiend hebben ~O>
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 26 december 2010 @ 23:24:26 #152
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90475456
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jawel, want IP adres }:|
Neehee! Als ik fysiek op een andere locatie zit, dan heb ik toch dat ip-adres van die locatie (nog even afgezien van eventueel proxy-gebruik en dergelijke). Dus als ik daar met wat voor (gefaket) e-mailadres dan ook ga zitten mailen, hoe gaat iemand dan weten dat ik dat ben?

Als Plus1 dus, vanaf bijvoorbeeld zijn huisadres, gaat zitten mailen met een (eventueel gefaket) universiteits-account, dan zegt dat toch helemaal niks of hij wel of niet op die universiteit werkt? En ook al werk je ergens, dan hoef je daar nog niet 24/7 aanwezig te zijn. Je kan ook thuis werken en vanaf thuis met je werk-e-mailadres (of met welk e-mailadres dan ook, bijvoorbeeld info@google.nl) mailen :). En ja, headers kun je ook faken ;).

quote:
Dan zal je het wel verdiend hebben ~O>
Ja, en jij ook, dus ONTOPIC NU :(!

[ Bericht 6% gewijzigd door JoepiePoepie op 27-12-2010 01:51:31 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 2 januari 2011 @ 16:24:18 #153
330026 WebbyS
A Legend Rising.
pi_90749000
Het eerste deel was best leuk om te zien, uit deze topic begrijp ik dat deel 2 ongeveer hetzelfde is en alleen hier en daar wat nieuwe informatie wordt behandeld. However als de prijs niet belachelijk is dan is het zeker het proberen waard voor mij dan.
pi_90749246
Als je een goed beeld wilt krijgen van de moderne natuurkunde, dan kan ik de boeken van Brian Greene erg aanraden, bijvoorbeeld

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')