ze vergeet een aantal facetten van haar geweldige persoonlijkheid, nicotinehoer, nepkwaaltjes verzinner, hoop dat UWV al een uitnodiging verstuurd heeft voor een gesprekkiequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:18 schreef lissette72 het volgende:
Hilde: als ik hier uit kom ben ik een een *wijntjesmens*..... Bah! verloederde vieze alcoholiste..
Die nepkwaaltjes he? Als ze dat echt doet was ze toch ook niet geselecteerd in "hart in actie" ? neem aan dat ze eerst alles natrekken alvorens men overgaat tot selecteren van mensen ....quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze vergeet een aantal facetten van haar geweldige persoonlijkheid, nicotinehoer, nepkwaaltjes verzinner, hoop dat UWV al een uitnodiging verstuurd heeft voor een gesprekkie
Die Eend is een digibeet , ikke nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog 1 keer dan: Deze van pc eend is iets duidelijker.
http://www.youtube.com/watch?v=eFPEvTdefXU
Zal wel niet, anders was dat gelul over gisteren niet aan de orde geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het wel/niet geneukt?
Vertel liever of het interessant is om de streams aan te zetten.
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alles afkortingenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
En kan iemand even SV-en, a.u.b.? Thanks!
Niet echt interessant nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:28 schreef Day het volgende:
En kan iemand even SV-en, a.u.b.? Thanks!
Ligt er erg aan wie er op dat moment moderator is, dat is nu duidelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen,
Heb alles gelezen en nog geen 10 minuten geleden had jij het er nog over, Scan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel niet, anders was dat gelul over gisteren niet aan de orde geweest
Als je alles had gelezen wist je trouwens dat die discussie ook al ten einde was
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alle afkortingen![]()
Dan had je dit bericht ook gezien: [COS #202] The day after....quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Heb alles gelezen en nog geen 10 minuten geleden had jij het er nog over, Scan.
Vandaar mijn verzoek.
Maar nu hou ik er ook over op.
Ga nou niet over van die triviale dingen je gram proberen te halen Scan. Wat boeit t nou.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had je dit bericht ook gezien: [COS #202] The day after....
Daarna heb ik alleen nog de link gepost naar het filmpje van pc eend.
Vind dat best meevallen, Annellies.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
FOK is best moeilijk te begrijpn, weet zo langzamerhand niet meer waar ik iets wel of niet mag zeggen, ben gewoon bang dingen te plaatsen of op iets te reageren omdat het waarschijnlijk niet "mag" en die afkortingen word ik ook moe van, we zijn niet allemaal 100% Fokkers en bekend met alles afkortingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |